SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*hetquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die screens kunnen ook uit de schema.
Doe jij mijn gebrek aan creativiteit in de TT oplossen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
Als zowel PSV als Twente punten verspelen nemen davy en ik 2 dagen lang een overheerlijke slagroomtaart als UI.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
Als zowel PSV als Twente punten verspelen nemen davy en ik 2 dagen lang een overheerlijke slagroomtaart als UI.
Leuk man.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
Elke gele kaart voor Fredje is belachelijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon terecht.
Zie je hoe debiel die inkomt?
Dit interesseert helemaal niemand.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
Er hadden al 2 mensen gereageerd, anders zou je reactie enigszins relevant zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit interesseert helemaal niemand.
PEC in de CLquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:56 schreef Wiebeldak het volgende:
Als PEC kampioen wordt neem ik volgend jaar het hele jaar een UI van mijn klootzak.
Is dit een doorlopende weddenschap?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:56 schreef Wiebeldak het volgende:
Als PEC kampioen wordt neem ik volgend jaar het hele jaar een UI van mijn klootzak.
Nee eenmalig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dit een doorlopende weddenschap?
Ah hij heeft ook zijn debuut gemaakt?quote:
Zelfportret?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:56 schreef Wiebeldak het volgende:
rondtquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:58 schreef sonnyspek het volgende:
AZ speelt lekker, bal gaat makkelijk rondt en de 2-0 hangt in de lucht.
Kampioenskandidaat.
Dat zijn Groningen en NAC ook, zegt weinig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:58 schreef sonnyspek het volgende:
AZ speelt lekker, bal gaat makkelijk rondt en de 2-0 hangt in de lucht.
Kampioenskandidaat.
Volgens hem zitten er alleen mongooltjes in het livetopic. Althans, dat zei die in ONZ toen Ajax aan het verliezen was.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Die zit alleen in het Ajax topic.
Waarom eigenlijk?
Grappig dat juist hij dat zegt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens hem zitten er alleen mongooltjes in het livetopic. Althans, dat zei die in ONZ toen Ajax aan het verliezen was.
Heeft hij niet, van alle users op FOK!, het meeste gepost in deze reeks?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens hem zitten er alleen mongooltjes in het livetopic. Althans, dat zei die in ONZ toen Ajax aan het verliezen was.
Ik zal in de rust wel ff kijken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft hij niet, van alle users op FOK!, het meeste gepost in deze reeks?
Gratis geld.quote:
Want daarmee wonnen ze vorige weekquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:02 schreef Zorro het volgende:
Dat krijg je er van als je Toivonen niet opstelt.
Cocu
Of Ola.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
Joepie, onze belangrijkste speler geblesseerd. Tijd voor van Ooijen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:04 schreef starla het volgende:
Deze competitie gaat echt nergens meer over
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:04 schreef starla het volgende:
Deze competitie gaat echt nergens meer over
Och, gewoon kleine variant op mijn opmerking na de 1-0. Moet kunnen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:03 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Want daarmee wonnen ze vorige week
Nou nou nouquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:04 schreef Sala-adin het volgende:
Kanker, ik zie net dat twente gelijk staat?!
Ditquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:04 schreef Momo... het volgende:
Met meer peper in de reet spelen twente
sukkelquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:04 schreef Sala-adin het volgende:
Kanker, ik zie net dat twente gelijk staat?!
Dit dusquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Kan mij niet eens meer blij maken met al dat gestuntel.. aangezien Feyenoord het morgen wel niet beter zal doen
Gezien zijn nick lijkt het mij ook een kansarme allochtone puber met een beperkte woordenschatquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sala denkt altijd dat hij stoer is door zovaak mogelijk kk te roepen, gewoon negeren
Wollah wat jij denken dat g?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gezien zijn nick lijkt het mij ook een kansarme allochtone puber met een beperkte woordenschat
Die jongen is altijd al fel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnt dat enkel nog de aanvoerder met de scheids mag praten...
Jan van Halst is blij.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:08 schreef Momo... het volgende:
Corona staat er gelukkig wel in bij twente
Bij mij ook op tafelquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:08 schreef Momo... het volgende:
Corona staat er gelukkig wel in bij twente
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:09 schreef Sunri5e het volgende:
Iemand een gifje van de overtreding van Rekik?
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:09 schreef Sunri5e het volgende:
Schijnt dat scheidsrechters mietjes zijn...quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnt dat enkel nog de aanvoerder met de scheids mag praten...
Hij kwam in alsof ie aan het verspringen was. Op het veld van den haag een paar weken geleden had dat nog gekund.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:09 schreef Sunri5e het volgende:
xdquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:10 schreef Cavaliers het volgende:
Rekik speelt de bal -> geel
Broerse speelt de bal niet -> geen geel
Ok Vink
Nu niet, nee. Valt het op?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bent niet de vrolijkste thuis, of wel, GGMM?
Ik speel de bal ook altijd met twee benen tegelijk, kun je meer kracht zetten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:10 schreef Cavaliers het volgende:
Ok Vink
Beetje wel, ja.quote:
YESSS !! AS ROMA EAT UR HEART OUT !!quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:09 schreef sonnyspek het volgende:
Koploper met een doelsaldo van +4.
Het voel mee. Het hele elftal was pure aids.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beetje wel, ja.
Maar Ajax heeft verloren natuurlijk, dus dan mag het.
Heb je Boilessen heel erg vervloekt voor zijn debiele fout of voel het mee?
Poeh inderdaad. Echt zorgwekkend.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het voel mee. Het hele elftal was pure aids.
Behalve veltman.
Ter Wielen, je hoopt dat die man nooit meer hoeft te keepen en het doemscenario komt en hij moet. Daar win je nooit mee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nadeel van Ter Wielen in het doel... Goed mikken is scoren
Je hebt helaas wel eens andere dingen te doen. Mijn uiterste best gedaan op tijd thuis te zijn maar dat zat er jammer genoeg niet in.quote:
viel*quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het voel mee. Het hele elftal was pure aids.
Behalve veltman.
Ik zie hetquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nadeel van Ter Wielen in het doel... Goed mikken is scoren
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:14 schreef Cavaliers het volgende:
Mokotjo speelt de bal niet -> geen geel
juist
destijds.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel waar, je hebt destijds gesprekken met Rens gevoerd via skype.
Zwak excuus davy.
De scheids heeft in de gaten dat Rekik rood had moeten krijgen dus nu gaat hij anders fluiten.quote:
Ik zie het, typfout.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei voel omdat degene daarvoor ook voel zei, wel op blijven letten
Zelfreflectie is belangrijk in het levenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:15 schreef Muto het volgende:
De PSV-supporters hebben door dat zij nooit voor sfeer zorgen getuige het volgende spandoek:
Het seizoen is begonnen, wanneer beginnen wij?
Dan ben ik zo sportief die door de vingers te zien.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei voel omdat degene daarvoor ook voel zei, wel op blijven letten
Pfiew, bedankt man.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dan ben ik zo sportief die door de vingers te zien.
Ze zingen alleen als de tekst van het clublied op het grote scherm staat, dus daarom vragen ze het even.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:15 schreef Muto het volgende:
De PSV-supporters hebben door dat zij nooit voor sfeer zorgen getuige het volgende spandoek:
Het seizoen is begonnen, wanneer beginnen wij?
jij bent een wanprestatiequote:Op zaterdag 2 november 2013 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar om dit te roepen na die wanprestatie.
Uh, okéquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
jij bent een wanprestatie
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wij zijn Ajax Wij zijn de beste.
Ajax is na dit weekend nr 1.
PSV natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie 'domineert' er?
PSV of PEC Zwolle?
Graag wil ik antwoord van een neutrale toeschouwer.
Jij vond iedereen hier toch debiel?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie 'domineert' er?
PSV of PEC Zwolle?
PSV op kwaliteit, PEC op inzet... Gaat redelijk gelijk op imoquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie 'domineert' er?
PSV of PEC Zwolle?
Neutrale toeschouwers zoeken op fok!.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie 'domineert' er?
PSV of PEC Zwolle?
Iedereen hier is gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoeft niet op deze manier hoor; ik ben een nobody hier.
Nee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zou die van jouw ook kunnen pakken
*jouquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zou die van jouw ook kunnen pakken maar het boeit me echt geen flikker
Ik snap de vraag niet zo goed want ik begreep dat Ajax altijd domineert.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie 'domineert' er?
PSV of PEC Zwolle?
Advocaat effect.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:19 schreef El_jefe07 het volgende:
Enige (?) team dat dit jaar een coach heeft ontslagen komt straks bovenaan te staan
Komt NEC bovenaan te staan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:19 schreef El_jefe07 het volgende:
Enige (?) team dat dit jaar een coach heeft ontslagen komt straks bovenaan te staan
*verwijderdquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zei hij die posts verwijdert heeft
Schijndominantie.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet zo goed want ik begreep dat Ajax altijd domineert.
Ik heb serieus een paar seconden getwijfeld... Maar toch de verkeerde gekozenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
*verwijderd
Oke, nu stop ik. Ik ben weer vrolijk.
verwijderd*quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zei hij die posts verwijdert heeft
Je hebt het over Twente hé. Zo valt de 3-2.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:20 schreef Pascalus het volgende:
Twente - Nec nog steeds 2-2
80 minuut
knotsgek
Duitsersquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hebt het over Twente hé. Zo valt de 3-2.
Kloptquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:20 schreef Muto het volgende:
Die Brenet kan er toch helemaal niks van?
Eigen jeugd van PSV.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:20 schreef Muto het volgende:
Die Brenet kan er toch helemaal niks van?
Heb ik nooit gekund. Krijg die regels m'n kop niet inquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
verwijderd*
Man man man, 2013 en nog steeds mensen die niet fatsoenlijk werkwoorden kunnen vervoegen.
Bij Higler?quote:
Nu ging het goed, hout dat vast.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb ik nooit gekund. Krijg die regels m'n kop niet in.
Heb het gelukkig ook niet veel nodig en kan het vaak goed vermijden.
Dan is het ook niet bijna.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:22 schreef Pieter-utd het volgende:
Bijna goal van de eeuw van NEC, helaas net buitenspel en net mis
Oke.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dickie gewoon koploper na deze week
Ben jij AZer422?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dickie gewoon koploper na deze week
Karmaquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat doe je toch naar tegen mij de laatste tijd.
Nee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Een vrije trap voor PEC op een heel aardige plek.
Grappig.
Ja, op één of andere manier erger ik me aan je 'schijndominatie'. Ik zou je dan ook vriendelijk willen verzoeken dit woord niet meer te gebruiken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat doe je toch naar tegen mij de laatste tijd.
Je bent weer terug?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Een vrije trap voor PEC op een heel aardige plek.
Grappig.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, op één of andere manier erger ik me aan je 'schijndominatie'. Ik zou je dan ook vriendelijk willen verzoeken dit woord niet meer te gebruiken.
Ik ben neutraal ! Ik ben nog neutraler dan Nederland tijdens de Eerste Wereldoorlogquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Neutrale toeschouwers zoeken op fok!.
Ik jou ook. Alleen weet ik geen ander woord voor het matige spel van Ajax, sorry Renéquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor de rest vind ik je wel een hele aardige jongen
Nou vooruit, al vond ik het vandaag totaal niet relevant, maar ik zal me er minder aan ergeren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik jou ook. Alleen weet ik geen ander woord voor het matige spel van Ajax, sorry René.
Das geen schande hoorquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
We staan onder druk tegen fucking PEC...
Jullie zijn al eens vernederd door "fucking PEC"quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
Ach, dinsdag tegen Celtic zal Ajax niet slecht spelen, in de CL doen ze het altijd goed.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit, al vond ik het vandaag totaal niet relevant, maar ik zal me er minder aan ergeren.
Is niet erg hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
Die kijk ik niet via FOK, maar ik hoop wel dat we die winnen zeg.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, dinsdag tegen Celtic zal Ajax niet slecht spelen, in de CL doen ze het altijd goed.
Die kwamen er na de 0-2 of 0-3 van Roda afgelopen week al.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haal de witte zakdoekjes maar weer uit de tas
Willen wss wel, kunnen ze gewoon nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het lijkt gewoon alsof PSV niet kampioen wil worden.
Net als Twente, Ajax, Vitesse en Feyenoord.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het lijkt gewoon alsof PSV niet kampioen wil worden.
Clapclapyourhands.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand zo even een screen maken van de witte zakdoekjes die ongetwijfeld gaan komen?
Dat was de grap, ja. Trieste fans die bij de minste tegenslag al de coach afvallen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die kwamen er na de 0-2 of 0-3 van Roda afgelopen week al.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het lijkt gewoon alsof PSV niet kampioen kan worden omdat ze niet goed genoeg zijn.
Wie kan in deze competitie nou niet kampioen wordenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Willen wss wel, kunnen ze gewoon niet
Topploegen hé.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was de grap, ja. Trieste fans die bij de minste tegenslag al de coach afvallen.
RKCquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie kan in deze competitie nou niet kampioen worden
Davy, je komt nogal debiel over vandaag.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Cambuur.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeg jij.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy, je komt nogal debiel over vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |