SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*hetquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die screens kunnen ook uit de schema.
Doe jij mijn gebrek aan creativiteit in de TT oplossen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
Als zowel PSV als Twente punten verspelen nemen davy en ik 2 dagen lang een overheerlijke slagroomtaart als UI.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
Als zowel PSV als Twente punten verspelen nemen davy en ik 2 dagen lang een overheerlijke slagroomtaart als UI.
Leuk man.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
Elke gele kaart voor Fredje is belachelijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon terecht.
Zie je hoe debiel die inkomt?
Dit interesseert helemaal niemand.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
Er hadden al 2 mensen gereageerd, anders zou je reactie enigszins relevant zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit interesseert helemaal niemand.
PEC in de CLquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:56 schreef Wiebeldak het volgende:
Als PEC kampioen wordt neem ik volgend jaar het hele jaar een UI van mijn klootzak.
Is dit een doorlopende weddenschap?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:56 schreef Wiebeldak het volgende:
Als PEC kampioen wordt neem ik volgend jaar het hele jaar een UI van mijn klootzak.
Nee eenmalig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dit een doorlopende weddenschap?
Ah hij heeft ook zijn debuut gemaakt?quote:
Zelfportret?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:56 schreef Wiebeldak het volgende:
rondtquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:58 schreef sonnyspek het volgende:
AZ speelt lekker, bal gaat makkelijk rondt en de 2-0 hangt in de lucht.
Kampioenskandidaat.
Dat zijn Groningen en NAC ook, zegt weinig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:58 schreef sonnyspek het volgende:
AZ speelt lekker, bal gaat makkelijk rondt en de 2-0 hangt in de lucht.
Kampioenskandidaat.
Volgens hem zitten er alleen mongooltjes in het livetopic. Althans, dat zei die in ONZ toen Ajax aan het verliezen was.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Die zit alleen in het Ajax topic.
Waarom eigenlijk?
Grappig dat juist hij dat zegt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens hem zitten er alleen mongooltjes in het livetopic. Althans, dat zei die in ONZ toen Ajax aan het verliezen was.
Heeft hij niet, van alle users op FOK!, het meeste gepost in deze reeks?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens hem zitten er alleen mongooltjes in het livetopic. Althans, dat zei die in ONZ toen Ajax aan het verliezen was.
Ik zal in de rust wel ff kijken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft hij niet, van alle users op FOK!, het meeste gepost in deze reeks?
Gratis geld.quote:
Want daarmee wonnen ze vorige weekquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:02 schreef Zorro het volgende:
Dat krijg je er van als je Toivonen niet opstelt.
Cocu
Of Ola.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
Joepie, onze belangrijkste speler geblesseerd. Tijd voor van Ooijen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:04 schreef starla het volgende:
Deze competitie gaat echt nergens meer over
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:04 schreef starla het volgende:
Deze competitie gaat echt nergens meer over
Och, gewoon kleine variant op mijn opmerking na de 1-0. Moet kunnen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:03 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Want daarmee wonnen ze vorige week
Nou nou nouquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:04 schreef Sala-adin het volgende:
Kanker, ik zie net dat twente gelijk staat?!
Ditquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:04 schreef Momo... het volgende:
Met meer peper in de reet spelen twente
sukkelquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:04 schreef Sala-adin het volgende:
Kanker, ik zie net dat twente gelijk staat?!
Dit dusquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Kan mij niet eens meer blij maken met al dat gestuntel.. aangezien Feyenoord het morgen wel niet beter zal doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |