SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
verstandig welquote:
Waarom ga jij het niet voor hem doen dan?quote:
Hier had ik het plan om, wat ik al zei, latjes te kitten echter 'vul excuus hier in' gehad dus nog niet van gekomen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dit is mijn 3e dag weekend, de rest van de tijd heb ik iets meer gedaan dan alleen simpsons kijken![]()
Ik heb dat laatst nog bij mijn exschoonzusje over gedaan omdat ik het gewoon niet langer aan kon zien
Veel plezierquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:56 schreef Faxie het volgende:
Hm toch maar last minute naar Brussel. Zelfs nog dichterbij dan Dordt. Hopelijk is het verkeer daar niet te rottig deze keer...
Have fun!quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:56 schreef Faxie het volgende:
Hm toch maar last minute naar Brussel. Zelfs nog dichterbij dan Dordt. Hopelijk is het verkeer daar niet te rottig deze keer...
omdat ik er te lui voor ben, dat is dan ook de reden dat hij het hier deed. En omdat het met latex-handschoenen aan ook gewoon echt niet kanquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom ga jij het niet voor hem doen dan?
omdat?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know. Ik bedenk me net... als je het goed doet hoef je ook niks met lades te kopen
Waarom zou je handschoenen aandoen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik er te lui voor ben, dat is dan ook de reden dat hij het hier deed. En omdat het met latex-handschoenen aan ook gewoon echt niet kan
Nja, ik heb geluk dat ik een vader heb die net zo pietje precies is als ik.. Ik stond hier met 35 graden de muren te witten in het weekend omdat ik anders niet de goede kleur zou krijgen, en toen ik doordeweeks na het werk thuis kwam, had mn pa elke dag alweer een paar wanden gedaan..quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier had ik het plan om, wat ik al zei, latjes te kitten echter 'vul excuus hier in' gehad dus nog niet van gekomen.
Gelukkig is het vrij netjes en stoor ik me er niet aan. En dat uit de losse hand zelfs.
Maar ja ik herken dat wel...
M'n muur heb ik 3x over gedaan voordat het goed genoeg was.
[..]
Veel plezier
omdat ongelakt houtquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom zou je handschoenen aandoen?
Ik had de zijkanten van de lades omgedraaid. Ik weer uit elkaar halen en opnieuw in elkaar zetten. Weer verkeerdquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:02 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan veel zeggen maar elke nitwit kan die rotzooi van ikea in elkaar zetten
zoveel ruimtequote:
uiteindelijk welquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:02 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan veel zeggen maar elke nitwit kan die rotzooi van ikea in elkaar zetten
Ik vind ladekasten maar ondingen. Als je er tshirts in legt dan kan je niet zien wat er halverwege de stapel ligtquote:
Wat is daarmee? Ben je allergisch voor hout?quote:
Ja dat scheelt, hier ook wel maar ze gingen gewoon veel te snel. Meteen verf op de muur (nieuwbouw) dus dan zie je alles. En ik wou alles zo strak mogelijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik heb geluk dat ik een vader heb die net zo pietje precies is als ik.. Ik stond hier met 35 graden de muren te witten in het weekend omdat ik anders niet de goede kleur zou krijgen, en toen ik doordeweeks na het werk thuis kwam, had mn pa elke dag alweer een paar wanden gedaan..
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had de zijkanten van de lades omgedraaid. Ik weer uit elkaar halen en opnieuw in elkaar zetten. Weer verkeerd
Splinters?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Ben je allergisch voor hout?
lukt me prima wel eigenlijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind ladekasten maar ondingen. Als je er tshirts in legt dan kan je niet zien wat er halverwege de stapel ligt
ik krijg de kriebels van ongelakt hout, je zult me ook nooit een houten pollepel of roerstaafje aan zien raken zonder dat ik mijn mouw ertussen hebquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Ben je allergisch voor hout?
oei, nieuwbouw.. Dan zuigen de wanden nog enormquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat scheelt, hier ook wel maar ze gingen gewoon veel te snel. Meteen verf op de muur (nieuwbouw) dus dan zie je alles. En ik wou alles zo strak mogelijk
[..]![]()
Je weet dat er instructies bij zitten he
[..]
Splinters?![]()
Ja daar ging ik toch maar even in kijken want ik wilde het eerst zonder doenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Je weet dat er instructies bij zitten he
Ik vind het niet handigquote:
Valt mee, was gelukkig goed drooggestookt. Flink wat verf zit erop ja, zeker 50L RAL9001 10L Rood 10L Grijs.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oei, nieuwbouw.. Dan zuigen de wanden nog enorm
Ach ja, na een paar jaar is het toch verhuizen of opnieuw schilderen![]()
Die had ie erbij liggen
Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik krijg de kriebels van ongelakt hout, je zult me ook nooit een houten pollepel of roerstaafje aan zien raken zonder dat ik mijn mouw ertussen heb
ik weet niet hoe groot je woning is, maar het klinkt idd als genoegquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt mee, was gelukkig goed drooggestookt. Flink wat verf zit erop ja, zeker 50L RAL9001 10L Rood 10L Grijs.
Gelukkig zit het nog aardig, niet te klagen op het moment.
Gaat nog wat worden dus![]()
Geen voorstrijk gebruikt?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt mee, was gelukkig goed drooggestookt. Flink wat verf zit erop ja, zeker 50L RAL9001 10L Rood 10L Grijs.
Gelukkig zit het nog aardig, niet te klagen op het moment.
Gaat nog wat worden dus![]()
Ik doe ook alles zonder hoor, hoewel ik bij IKEA toch maar even kijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja daar ging ik toch maar even in kijken want ik wilde het eerst zonder doen
Welke idioot verzint het nu om 3 verschillende soorten lades te maken
[..]
Ik vind het niet handig
Toch wel bij bepaalde dingen, heb dat zelf bij van die gladde nylon stofquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoordWel grappig
70m2 +-quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet hoe groot je woning is, maar het klinkt idd als genoeg
vooral onhandig.. Bij iedereen waarbij ik kook hebben ze alleen houten pollepels. Of houten snijplanken..quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoordWel grappig
dan heb je zat gebruikt idd..quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik doe ook alles zonder hoor, hoewel ik bij IKEA toch maar even kijk.
[..]
Toch wel bij bepaalde dingen, heb dat zelf bij van die gladde nylon stof
[..]
70m2 +-
Vooral bij kasten. Die platen lijken allemaal zo op elkaarquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik doe ook alles zonder hoor, hoewel ik bij IKEA toch maar even kijk.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooral bij kasten. Die platen lijken allemaal zo op elkaar
Voorstrijk werkt juist tegen het zuigende effect van murenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, niet echt nodig ook omdat het vrij strak werd opgeleverd.
Beter goed dan dat ik weer aan de gang kan straks.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan heb je zat gebruikt idd..
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooral bij kasten. Die platen lijken allemaal zo op elkaar
ik zeg al niks meer, de tt zegt genoegquote:
PAX heb ik nog nooit in elkaar gezetquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter goed dan dat ik weer aan de gang kan straks.
[..]
Dus ik hoef niet te vragen om te helpen met een pax kast
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zeg al niks meer, de tt zegt genoeg
Naja, elke muur is ongeveer 2x gedaan, kleuren 3xquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voorstrijk werkt juist tegen het zuigende effect van muren
Deuren zijn vooral leuk, met heel veel kleine onderdelen en verschillende beugels!quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PAX heb ik nog nooit in elkaar gezet
[..]
true.. Bij mij was het nadeel dat het zo warm was dat de verf onderhand al op de kwast droog was.. Dus de vensterbanken en deuren moet ik eigenlijk nog lakken.. Ga ik denk ik niet doen, t is onderhand dezelfde kleur en die paar krasjes kan ik wel handelen.. Vooral omdat de kat bij een aantal de veroorzaker isquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter goed dan dat ik weer aan de gang kan straks.
[..]
Dus ik hoef niet te vragen om te helpen met een pax kast
Haaiquote:
Ja daarom juist. Als het goed is hoeft het bij mij niet zo vaakquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naja, elke muur is ongeveer 2x gedaan, kleuren 3x
Ik ben geen schilder helaas al zit het vrij netjes moet ik zeggen
Mjaquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deuren zijn vooral leuk, met heel veel kleine onderdelen en verschillende beugels!
Heyou!quote:
Ja had ik hier ook, na 2 banen was het alweer aan het opdrogen, vooral leuk als je een muur moet doen van 6x3m2quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
true.. Bij mij was het nadeel dat het zo warm was dat de verf onderhand al op de kwast droog was.. Dus de vensterbanken en deuren moet ik eigenlijk nog lakken.. Ga ik denk ik niet doen, t is onderhand dezelfde kleur en die paar krasjes kan ik wel handelen.. Vooral omdat de kat bij een aantal de veroorzaker is
quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heyou!
Wanneer krijg je de sleutel van je huis eigenlijk?
links achter jequote:
Jazeker! Met jou ook?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Alles goed?
Eh, aanstaande donderdag
ik moet mijn kozijnen onderhand kaalschuren om de druipers van de vorige bewoner eraf te krijgen, voor een woning waar ik niet heel lang meer wil zitten vind ik het het niet meer waardquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja had ik hier ook, na 2 banen was het alweer aan het opdrogen, vooral leuk als je een muur moet doen van 6x3m2
Kan het altijd aantippen.
Wat dat betreft echt wel blij met nieuwbouw, kozijnen zijn allemaal gedaan.
[..]
Ja hoor. Vandaag motor gereden en verf gehaald en gisteren al laminaat besteldquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jazeker! Met jou ook?
Chilll!!
Lekker. Welke kleur laminaat en verf?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoor. Vandaag motor gereden en verf gehaald en gisteren al laminaat besteld
Zeker. Wilde ik die week erop vrij nemen om te klussen, moet ik 3 dagen naar Noorwegen
Ah leuk dat soort dingen ja. Helemaal als je toch niet blijft is dat inderdaad gewoon zonde/geldverspilling.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet mijn kozijnen onderhand kaalschuren om de druipers van de vorige bewoner eraf te krijgen, voor een woning waar ik niet heel lang meer wil zitten vind ik het het niet meer waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah leuk dat soort dingen ja. Helemaal als je toch niet blijft is dat inderdaad gewoon zonde/geldverspilling.
-----
Deze kleuren heb ik erop vin mocht je nog inspiratie nodig hebben.tof dat roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet zo van de witte muren, heb er ook geen foto van, maar alleen het plafond is wit zeg maar
De kozijnen en deuren gebroken wit
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
[..]
Ah leuk dat soort dingen ja. Helemaal als je toch niet blijft is dat inderdaad gewoon zonde/geldverspilling.
-----
Deze kleuren heb ik erop vin mocht je nog inspiratie nodig hebben.Gave kleuren!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Laminaat lijkt hierop:quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker. Welke kleur laminaat en verf?![]()
Oh wat vervelend, naar Noorwegen móeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kleuren woonkamer/slaapkamer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha ja het is wel tof natuurlijk, maar van Noorwegen zelf zal ik weinig meekrijgen denk ik, gezien het voor werk is![]()
[..]
-----
Deze kleuren heb ik erop vin mocht je nog inspiratie nodig hebben.Nice, ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het plafond is wit van de druipers van de vorige bewoner? Hmm...quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tof dat rood
Ik ben niet zo van de witte muren, heb er ook geen foto van, maar alleen het plafond is wit zeg maar
de kozijnenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het plafond is wit van de druipers van de vorige bewoner? Hmm...
Dan nog.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laminaat lijkt hierop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kleuren woonkamer/slaapkamer:Gaaf! Wel met wit neem ik aan? Wordt wel heel donker andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha ja het is wel tof natuurlijk, maar van Noorwegen zelf zal ik weinig meekrijgen denk ik, gezien het voor werk is
Ja, oke. Dan nog.. ik wou dat ik weer eens naar het buitenland kon. Al was het voor werk
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Uiteraard. 2 muurtje dat groene en slaapkamer 1 muur dat grijze. De rest wordt gebroken witquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaaf! Wel met wit neem ik aan? Wordt wel heel donker anders
Ja, oke. Dan nog.. ik wou dat ik weer eens naar het buitenland kon. Al was het voor werk
ik heb ze ooit eens gepoetstquote:
Ja, nee, oke! Heel erg gaafquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uiteraard. 2 muurtje dat groene en slaapkamer 1 muur dat grijze. De rest wordt gebroken wit
Gheghe ja als je al een poos niet in het buitenland bent geweest kan ik me dat wel voorstellen ja
Zal je interieur ook lichter zijn waarschijnlijk? Toch groen/blauw wat ik me herinner.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tof dat rood
quote:
Thanksquote:
Volgend jaar September wil ik een weekje Newcastle doen, of een dorpje in de omgeving, logeren bij een kennisquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nee, oke! Heel erg gaaf![]()
9010 wit? Daar heb ik ook nog een flinke pot saus van staan namelijk
JaaLaatste was vorig jaar november. Een weekendje Londen. Maar laatste keer dat ik langer ging dan een weekend is toch alweer 5 jaar geleden
Scheelt wel wittenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Okequote:Op zaterdag 2 november 2013 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgend jaar September wil ik een weekje Newcastle doen, of een dorpje in de omgeving, logeren bij een kennis
9010 is dat geloof ik ja *bonnetje opzoekt* ja kloptquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nee, oke! Heel erg gaaf![]()
9010 wit? Daar heb ik ook nog een flinke pot saus van staan namelijk
JaaLaatste was vorig jaar november. Een weekendje Londen. Maar laatste keer dat ik langer ging dan een weekend is toch alweer 5 jaar geleden
Ga dan meteen naar Schotland.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgend jaar September wil ik een weekje Newcastle doen, of een dorpje in de omgeving, logeren bij een kennis
Als je dan nog wat nodig hebt, ik heb nog volgens mij 3 liter ofzo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
9010 is dat geloof ik ja *bonnetje opzoekt* ja klopt
Meh, dat is wel jammer ja.![]()
Vorig jaar weekend naar Luxemburg en midweek Spanje en dit jaar 1,5 week Italië (incl. heenreis). Daarvoor ook al een aantal jaar niet op vakantie geweest en volgende jaar waarschijnlijk ook niet.
Nah, daar ken ik niemandquote:
Thanks, ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je dan nog wat nodig hebt, ik heb nog volgens mij 3 liter ofzo.
Lekker. Ik wil echt heel graag weer eens 2 weken zorgeloos op vakantie. Ben er echt enorm aan toe ook.
heb in de slaapkamer allemaal witte meubelen, met een knalroze wand en de rest grijs.. En in de woonkamer, heb ik een knalrode bank tegen die turquoise muur aanstaan, en verder beuken meubels, op de salontafel na, die is glas, met zwarte herman stoelen.. Ohja, en de krabpaal is ook zwartquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal je interieur ook lichter zijn waarschijnlijk? Toch groen/blauw wat ik me herinner.
Hier heb ik vrij donkere meubels dus geprobeerd dat een beetje op te heffen door het vrij licht te houden.
[..]
[..]
Thanks
Pff, een paar minuten ouwehoeren in een kroeg en je hebt een slaapplaats.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, daar ken ik niemand
iig niet waar ik bij zou gaan logeren![]()
Een paarquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb in de slaapkamer allemaal witte meubelen, met een knalroze wand en de rest grijs.. En in de woonkamer, heb ik een knalrode bank tegen die turquoise muur aanstaan, en verder beuken meubels, op de salontafel na, die is glas, met zwarte herman stoelen.. Ohja, en de krabpaal is ook zwart![]()
En tegen de 'lichte' muur zitten een paar kruisjes
Schots versta ik toch heul niet manquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pff, een paar minuten ouwehoeren in een kroeg en je hebt een slaapplaats.
ik geloof dat het er 42 zijn.. Dat zijn er maar een paarquote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Schots versta ik toch heul niet man
Een paar te weinig?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik geloof dat het er 42 zijn.. Dat zijn er maar een paar
Ben er bang voor dat het er de komende 7 jaar niet in zitquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks, ik zal het onthouden
Hmm, misschien volgend jaar?
O ja, studiequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben er bang voor dat het er de komende 7 jaar niet in zit![]()
Das heul niet leuk niet..quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
nooit genoeg iigquote:
Dan nog, in Newcastle heb ik sowieso plaats, en de belofte van een heuse "pub crawl" van een paar dagenquote:
Ik begrijp het joh. Jij wil alleen gaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan nog, in Newcastle heb ik sowieso plaats, en de belofte van een heuse "pub crawl" van een paar dagen
Omgekeerd dusquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb in de slaapkamer allemaal witte meubelen, met een knalroze wand en de rest grijs.. En in de woonkamer, heb ik een knalrode bank tegen die turquoise muur aanstaan, en verder beuken meubels, op de salontafel na, die is glas, met zwarte herman stoelen.. Ohja, en de krabpaal is ook zwart![]()
En tegen de 'lichte' muur zitten een paar kruisjes
Oh ik wil ook best met meer gaan hoor. Maar dit staat al vastquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik begrijp het joh. Jij wil alleen gaan.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omgekeerd dus![]()
![]()
Typisch vrouwen interieur dus rood/roze/kleurenbom
Kruisjes?
Blijft tof.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
how to capture screen
Ja. En vooral dat mn spaargeld harder acheruit gaat dan ik zou willen.quote:
hangen er alweer 2 bij iddquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lang je de achtergrond nog ziet kan het niet genoeg zijn inderdaad
Als dat zou werken..quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das heul niet leuk niet..
Misschien een "help TGND op vakantie" fonds oprichten?
ik weet niet.. Smurf, pup, is het een echt vrouweninterieur??quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omgekeerd dus![]()
![]()
Typisch vrouwen interieur dus rood/roze/kleurenbom
Kruisjes?
Neequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet.. Smurf, pup, is het een echt vrouweninterieur??
ben er best blij mee jaquote:
omdat kunstquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah zulke![]()
Vanwaar dan?
Ik denken dat je met pen/potlood kruisjes hebt gezet ofzo
Dat is altijd vervelendquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. En vooral dat mn spaargeld harder acheruit gaat dan ik zou willen.
Bedoel meer de reden erachterquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat kunst
Haha, nee, zo erg zou ik mijn muur niet verneuken.. Alhoewel de volgende bewoner ws dat liever wel had gehad
ik heb niet eens meer spaargeldquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. En vooral dat mn spaargeld harder acheruit gaat dan ik zou willen.
de reden voor mij is omdat het kunst is in mijn ogenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bedoel meer de reden erachter
Ach heeft diegene wat te doen toch
Hmm nee. Al heb ik eigenlijk nog nooit een typisch vrouweninterieur gezienquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet.. Smurf, pup, is het een echt vrouweninterieur??
Ik zou wel baat hebben met "help Joof aan winterbanden" fonds momenteelquote:
Rijke vriend zoekenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha ok, zou niet mijn ding zijn maar apart is het zekerquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de reden voor mij is omdat het kunst is in mijn ogen![]()
Haha ja dat wel,
Ja jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb dus geen typisch vrouweninterieur sedan
Spiegel gebroken?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ach, mensen zijn er het eerste uur mee bezig, daarna zijn ze eraan gewendquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:16 schreef S95Sedan het volgende:
Spaargeld?
[..]
Haha ok, zou niet mijn ding zijn maar apart is het zeker![]()
[..]
Ja ja![]()
Jepquote:
Ik inmiddels ook zo goed als niet meerquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb niet eens meer spaargeld
In deze tijd. Grapje zekerquote:
Nee, nog 7 jaar studie te gaanquote:
Ik stoorde me er eigenlijk helemaal niet aan of zo. Apart om te zien als je binnenkomt maar verderquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, mensen zijn er het eerste uur mee bezig, daarna zijn ze eraan gewend
Nog erger.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, nog 7 jaar studie te gaan
vooral omdat mensen het niet bij me verwachtenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik stoorde me er eigenlijk helemaal niet aan of zo. Apart om te zien als je binnenkomt maar verder
Niet?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vooral omdat mensen het niet bij me verwachten
Haha, zat er net overna te denken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, mensen zijn er het eerste uur mee bezig, daarna zijn ze eraan gewend
Bij wie verwacht je zoiets wel?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vooral omdat mensen het niet bij me verwachten
alleen omgekeerd blijkbaarquote:
over mijn kruis?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha, zat er net overna te denken.
quote:
Jaquote:
Alcohol.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand tips om een bril streepvrij schoon/droog te krijgen?
katoenen luiersquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
Nieuwe glazen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
En, mooie gedachtes?quote:
quote:
Ja dat doe ik al maar krijg altijd strepen met een theedoekquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Vin, ff insmeren met afwasmiddel en onder een lauwe kraan houden, vingers roterend over het glas tot het sop weg is, daarna afdrogen met een schone theedoek
Wat? Je vraagt zelf om schoon te makenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ja die heb ik niet.Maar eens kopen
[..]
Die moet ik ook nog ja
Dan is je theedoek niet schoon..quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat doe ik al maar krijg altijd strepen met een theedoek
Er schijnt nog genoeg geld rond te lopenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep
[..]
Ik inmiddels ook zo goed als niet meer
[..]
In deze tijd. Grapje zeker
[..]
Nee, nog 7 jaar studie te gaan
Ik ga geen alcohol verspillenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat? Je vraagt zelf om schoon te maken![]()
ook die met roterende bewegingquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat doe ik al maar krijg altijd strepen met een theedoek
Then please tell me where!quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er schijnt nog genoeg geld rond te lopen
Brandschoon uit de kast.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan is je theedoek niet schoon..
Ik kan er gewoon niet mee omgaan. Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook die met roterende beweging
Duim en wijsvinger
Ik heb nooit strepen
Hee, we zijn even met haar kruis bezig jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan de TS haar even telefonisch melden?
* PeuRac kijkt naar dubbele achternaam tsja, zoekt en gij zult vindenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Then please tell me where!
Oh. Dan zou ik het gewoon met wc-papier doen.quote:
uiteraard!quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan de TS haar/zich even telefonisch melden?
Dubbele achternaam = rijk?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac kijkt naar dubbele achternaam tsja, zoekt en gij zult vinden
Ziet er vet grappig uit jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik krijg de kriebels van ongelakt hout, je zult me ook nooit een houten pollepel of roerstaafje aan zien raken zonder dat ik mijn mouw ertussen heb
Ik ga voorquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, we zijn even met haar kruis bezig ja
Echte Adel heeft een dubbele achternaamquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dubbele achternaam = rijk?
Dat werkt ook niet. Ik kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh. Dan zou ik het gewoon met wc-papier doen.
quote:
Getrouwde vrouwen ook.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echte Adel heeft een dubbele achternaam
Oke.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echte Adel heeft een dubbele achternaam
Dan ligt het echt aan jou, jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat werkt ook niet. Ik kan er gewoon niet mee omgaan
Nieuwerwets gedoe. Echte vrouwen nemen de naam van de man aan!quote:
Dan hebben ze toch ook twee namen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nieuwerwets gedoe. Echte vrouwen nemen de naam van de man aan!
Nee, ze dienen hun familienaam op te geven en die van de man aan te nemen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan hebben ze toch ook twee namen?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ze dienen hun familienaam op te geven en die van de man aan te nemen.
Oh dear...quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan de TS haar/zich even telefonisch melden?
Moeilijk gedoe ook dat trouwen...quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ze dienen hun familienaam op te geven en die van de man aan te nemen.
Inderdaad. Gewoon nooit trouwen..quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moeilijk gedoe ook dat trouwen...
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon nooit trouwen..
best wel, beter gewoon single blijven en minaar zijn en rond scharrelenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moeilijk gedoe ook dat trouwen...
Dat sowieso al, hoewel je nooit nooit moet zeggen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon nooit trouwen..
True. Maar ik hoef niet perse te trouwen hoor. Dan moet ik in een jurkquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso al, hoewel je nooit nooit moet zeggen.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
True. Maar ik hoef niet perse te trouwen hoor. Dan moet ik in een jurk
Dat niet eens zozeer, meer alle poespas eromheen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
True. Maar ik hoef niet perse te trouwen hoor. Dan moet ik in een jurk
Ook datquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat niet eens zozeer, meer alle poespas eromheen.
Als het dan toch moet boek ik wel een trip naar Vegas ofzo en dan zo'n simpel iets daar
Ook nogquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
En het kost meestal ook nog eens gruwelijk veel geld
Precies!quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
Alleen maar redenen om het niet te doen dus
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
Alleen maar redenen om het niet te doen dus
Tomatensoepquote:
Nee, die zachte. Met die spikkels eromheenquote:
Mag ik dan die harde hebben?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, die zachte. Met die spikkels eromheen
Lekker gesport vandaag?quote:
Graag. Dat zijn gewoon klompjes suikerquote:
Ja dat zijn die zachte ookquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Graag. Dat zijn gewoon klompjes suiker
Ik heb niet gesportquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mag ik dan die harde hebben?
[..]
Lekker gesport vandaag?
Vast, maar die harde krijg ik echt kaakpijn van, die zachte nietquote:
Ja om 3 uur, vanwege die snert-motor-rit die ik vandaag had, maar ik lust geen snertquote:
LOL!quote:
Iets anders actiefs gedaan of is het van afgelopen week?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb niet gesport
Morgen misschien maar weer
Gheghe. Hmm nu heb ik zin in tumtumsquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vast, maar die harde krijg ik echt kaakpijn van, die zachte niet
Staan bij mij in een grote pot op tafel. Kom maar halenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe. Hmm nu heb ik zin in tumtums
Van de week komt beter uitquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Staan bij mij in een grote pot op tafel. Kom maar halen
beidequote:Op zaterdag 2 november 2013 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LOL!
[..]
Iets anders actiefs gedaan of is het van afgelopen week?
Oh dat is vervelendquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beide
Niet actief. Wel geestelijk wat zwaar.
Oh, volgend weekend dan?quote:
Vast welquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zacht uitgedrukt. Komt vast wel weer goed
als je denkt dat trouwen duur is, moet je eens gaan scheidenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
En het kost meestal ook nog eens gruwelijk veel geld
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je denkt dat trouwen duur is, moet je eens gaan scheiden
Is goedquote:
Daarvoor moet je toch eerst trouwen en dat was ik voorlopig niet van planquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je denkt dat trouwen duur is, moet je eens gaan scheiden
half, was niet getrouwd maar kostte me nog steeds een vrachtwagen met geldquote:
Nooit een relatie beginnen dusquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
half, was niet getrouwd maar kostte me nog steeds een vrachtwagen met geld
slim,quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Daarvoor moet je toch eerst trouwen en dat was ik voorlopig niet van plan
idd. Single en scharrelen, het perfecte levenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nooit een relatie beginnen dus
Mwa..quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd. Single en scharrelen, het perfecte leven
of een minnaar worden. Net iets meer lusten en absoluut geen lasten.quote:
Daar word ik anders ook niet gelukkiger van...quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook maar net aan hoe wanhopig je inmiddels bentquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar word ik anders ook niet gelukkiger van...
Wanhopig voor een relatie, net als altijd.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook maar net aan hoe wanhopig je inmiddels bent
het is juist een verlossingquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En juist dat wanhopig zijn, zorgt ervoor dat je niet gauw een relatie zal krijgenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wanhopig voor een relatie, net als altijd.
Een scharrel regelen is niet zo'n probleem, maar dat maakt het gemis niet goed.
Ja het is net begonnen denk ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:59 schreef muhahaha het volgende:
Ah net optijd voor het faxiebashkwartiertje.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het niet gauw een relatie krijgen zorg juist voor het wanhopig zijnquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En juist dat wanhopig zijn, zorgt ervoor dat je niet gauw een relatie zal krijgen
Ik vermaak me anders al ruim 2 jaar erg goedquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wanhopig voor een relatie, net als altijd.
Een scharrel regelen is niet zo'n probleem, maar dat maakt het gemis niet goed.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:59 schreef muhahaha het volgende:
Ah net optijd voor het faxiebashkwartiertje.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En juist dat wanhopig zijn, zorgt ervoor dat je niet gauw een relatie zal krijgen
En zo kom je in de neerwaartse spiraal, die jouw leven heetquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het niet gauw een relatie krijgen zorg juist voor het wanhopig zijn
Dan werkt het voor jou dus welquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vermaak me anders al ruim 2 jaar erg goed
Dan nog is het vrij simpel om te zeggen single > relatie.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vermaak me anders al ruim 2 jaar erg goed
je kan er ook gewoon eentje bestellen. Liefst een die een visum nodig heeft, dan moet ze na je huwelijk minstens 5jr bij je blijvenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het niet gauw een relatie krijgen zorg juist voor het wanhopig zijn
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je kan er ook gewoon eentje bestellen. Liefst een die een visum nodig heeft, dan moet ze na je huwelijk minstens 5jr bij je blijven
Met wat geluk is het Stockholm syndroom dan in werking getreden.
We waren met z'n 6enquote:
Zo'n persoon waarvan je niet kan zien of het een man of vrouw is als het niet praat en kleren aan heeft?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je kan er ook gewoon eentje bestellen. Liefst een die een visum nodig heeft, dan moet ze na je huwelijk minstens 5jr bij je blijven
Welnee, als je een indonesische pakt kun je die prima inlijven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
na 3 serieuze relatie... denk ik dat ik wat ervaring heb.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog is het vrij simpel om te zeggen single > relatie.
Ow wel chill.quote:
Die komen uit Vietnam, dat is geen Rusland vinquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We waren met z'n 6en
[..]
Zo'n persoon waarvan je niet kan zien of het een man of vrouw is als het niet praat en kleren aan heeft?
hoezo, je kan gewoon een mooie Russische Olga bestellenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We waren met z'n 6en
[..]
Zo'n persoon waarvan je niet kan zien of het een man of vrouw is als het niet praat en kleren aan heeft?
Hmm ja helaas. Navigatie werkte nog een stuk niet mee ook. Snelweg vermijden stond aan en toch wilde die me over de snelweg leidenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow wel chill.
Ik was om 12 uur pas klaar en met een uur rijden voor de boeg ben ik maar naar huis gegaan.
Maar die kan je ook vast bestellenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die komen uit Vietnam, dat is geen Rusland vin
GMTAquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die komen uit Vietnam, dat is geen Rusland vin
Ervaring =/= altijd.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
na 3 serieuze relatie... denk ik dat ik wat ervaring heb.
Is ook een optie jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoezo, je kan gewoon een mooie Russische Olga bestellen
Dat is wel minder, had je de rit voorgereden?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm ja helaas. Navigatie werkte nog een stuk niet mee ook. Snelweg vermijden stond aan en toch wilde die me over de snelweg leiden
als jij dat fijner vindquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja helaas. Navigatie werkte nog een stuk niet mee ook. Snelweg vermijden stond aan en toch wilde die me over de snelweg leiden
[..]
Maar die kan je ook vast bestellen
Zo'n shemale?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou vertel maar hoe dat dan moetquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En zo kom je in de neerwaartse spiraal, die jouw leven heet![]()
Nee serieus, als je die wanhopigheid van je af kan schudden, zul je zien hoe snel het gaat. Wanhopigheid straal je uit, en dat maakt het juist dat iemand op je af zou knappen.
Jepquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel minder, had je de rit voorgereden?
Nah ik heb liever een vrouw waar ik ook daadwerkelijk vrouwelijke vormen ziequote:
www.mailordervietnamese.com ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
In Taiwan heb je zulke mooiboys. Mannen die zich voordoen als vrouw.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja het schijnt dat je het verschil niet zien soms
vind ik wel wat voor Faxie jaquote:
Geniet van je huidige leven en leg je er bij neer dat je misschien wel de rest van je leven single zal zijn. Geniet daarvan. Leef van dag tot dag en hou je niet bezig met het willen van een relatie. Desnoods neem je katten in huis (of een ander huisdier. en ja, het werkt echt!).quote:
jij kwam ermee...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JepGing wel aardig had ik het idee
[..]
Nah ik heb liever een vrouw waar ik ook daadwerkelijk vrouwelijke vormen zie
Wtf?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
www.mailordervietnamese.com ?
Als je een 'vrouw' met wat extra wil vast wel
Vorig jaar was het kouder en dat was halverwege oktober geloof ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter, is er vorige jaar een nog koudere rit gereden?
Ik doe al 7 jaar niets anders dan m'n eigen ding doen. Als er iets is wat niet werkt....quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geniet van je huidige leven en leg je er bij neer dat je misschien wel de rest van je leven single zal zijn. Geniet daarvan. Leef van dag tot dag en hou je niet bezig met het willen van een relatie. Desnoods neem je katten in huis (of een ander huisdier. en ja, het werkt echt!).
En dan, geloof me, komt er juist op een onverwacht moment iemand je leven binnenwandelen. Juist omdat je nu niet meer opzoek bent.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In Taiwan heb je zulke mooiboys. Mannen die zich voordoen als vrouw.
Dat wil niet zeggen dat ik zo'n geval wilquote:
1 kleine note; een huisdier is niet perse noodzakelijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geniet van je huidige leven en leg je er bij neer dat je misschien wel de rest van je leven single zal zijn. Geniet daarvan. Leef van dag tot dag en hou je niet bezig met het willen van een relatie. Desnoods neem je katten in huis (of een ander huisdier. en ja, het werkt echt!).
En dan, geloof me, komt er juist op een onverwacht moment iemand je leven binnenwandelen. Juist omdat je nu niet meer opzoek bent.
Ow haha, nouja ik ben er altijd wel voor in. Gewoon een extra laag aantrekken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
Vorig jaar was het kouder en dat was halverwege oktober geloof ik
Je kan kiezen zelfs.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wtf?
[..]
Vorig jaar was het kouder en dat was halverwege oktober geloof ik
Maar je hebt nog compleet de verkeerde mindset Fax. Je moet die knop omschakelen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe al 7 jaar niets anders dan m'n eigen ding doen. Als er iets is wat niet werkt....
Nee, maar het helpt wel!quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 kleine note; een huisdier is niet perse noodzakelijk.
Gaat niet zozeer om je 'eigen' ding doen. Bij mij duurde het ook even voordat dat kwartje viel en daarna had ik zoiets van, fuck it alleen zijn is heerlijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe al 7 jaar niets anders dan m'n eigen ding doen. Als er iets is wat niet werkt....
Ik niet, ik ben een koukleumquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 kleine note; een huisdier is niet perse noodzakelijk.
[..]
Ow haha, nouja ik ben er altijd wel voor in. Gewoon een extra laag aantrekken.
OMGquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan kiezen zelfs.
http://www.thai-professional.com
Precies, dit!quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat niet zozeer om je 'eigen' ding doen. Bij mij duurde het ook even voordat dat kwartje viel en daarna had ik zoiets van, fuck it alleen zijn is heerlijk.
Nouja, tot zover mijn alleen zijn.
Vanuit mijn ervaring niet maar goed, ik snap wel wat je bedoelt. Het is fijn om een dier te hebben die je aandacht kunt geven, knuffelen, voeren etc.quote:
Geeft niet. Als hij niet naar goedbedoeld advies wil luisteren is dat zijn probleemquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dat moet je eens wat minder doen
Just saying.
Bij mij heeft het in elk geval wel geholpen. Ik kan nu zeggen dat ik volop genietquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanuit mijn ervaring niet maar goed, ik snap wel wat je bedoelt. Het is fijn om een dier te hebben die je aandacht kunt geven, knuffelen, voeren etc.
Knuffelenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanuit mijn ervaring niet maar goed, ik snap wel wat je bedoelt. Het is fijn om een dier te hebben die je aandacht kunt geven, knuffelen, voeren etc.
Faxie wilt geen advies, hij wilt een chick op een presenteerblaadje. Al meerdere malen geoppert om samen iets te doen (netwerk te vergroten = vergroot je je kans om anderen te ontmoeten etc) en dat wil hij niet. Prima toch.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geeft niet. Als hij niet naar goedbedoeld advies wil luisteren is dat zijn probleem
Mjah.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geeft niet. Als hij niet naar goedbedoeld advies wil luisteren is dat zijn probleem
jij bent getrouwd met je katjesquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij heeft het in elk geval wel geholpen. Ik kan nu zeggen dat ik volop geniet![]()
Mijn beestjes gaven me zoveel liefde vanaf het moment dat ze bij me in huis kwamen, dat ik totaal niet meer de behoefte voelde om aan een relatie te aan beginnen. Heerlijk
Eindelijk weer eens een poes in huis hier, slaapt dat beest alleen maarquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fijn is dat, ik heb mijn kater al ruim 12 jaarquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij mij heeft het in elk geval wel geholpen. Ik kan nu zeggen dat ik volop geniet![]()
Mijn beestjes gaven me zoveel liefde vanaf het moment dat ze bij me in huis kwamen, dat ik totaal niet meer de behoefte voelde om aan een relatie te aan beginnen. Heerlijk
Ja, moet hij ook zelf wetenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie wilt geen advies, hij wilt een chick op een presenteerblaadje. Al meerdere malen geoppert om samen iets te doen (netwerk te vergroten = vergroot je je kans om anderen te ontmoeten etc) en dat wil hij niet. Prima toch.
Joh, want dat is wat ik zegquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent getrouwd met je katjes
Dus als ik huisdieren neem, dan krijg ik ook ineens een relatie?
beetje jammer, maar dan moet hij ook inhouden met janken hier.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie wilt geen advies, hij wilt een chick op een presenteerblaadje. Al meerdere malen geoppert om samen iets te doen (netwerk te vergroten = vergroot je je kans om anderen te ontmoeten etc) en dat wil hij niet. Prima toch.
De mijne woont bij m'n ouders, en is gewoon serieus pissig op me.. De laatste paar weken komt ze pas weer naar me toe, maar alleen m'n tas kopjes geven, of in de buurt als m'n ouders er zijnquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een poes in huis hier, slaapt dat beest alleen maar
True true alleen het faxie-pesten vind ik minder. Dat is niet altijd nodig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, moet hij ook zelf weten![]()
Maar dan moet 'ie niet sikkeneurig gaan lopen doen. Actie = vriendinnetje voor Faxie.
Dat vond ik leuk omdat het rijmt![]()
![]()
Ja jij voelt je wel lekker de laatste tijd he.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah.
Ik weet ook ergens wel hoe hij zich voelt hoor, ik heb daarbij ook nog eens mijn lengte tegen, dat helpt ook niet echt mee in dat proces
Maar met dat laatste, en vooral het zielig voelen erover en totaal niet zelfverzekerd zijn ben ik al een heel stuk opgeschoten
Werkt helaas ook niet zo simpel, je kan iemand niet even 'omschakelen' om het zo maar te zeggen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |