SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
verstandig welquote:
Waarom ga jij het niet voor hem doen dan?quote:
Hier had ik het plan om, wat ik al zei, latjes te kitten echter 'vul excuus hier in' gehad dus nog niet van gekomen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dit is mijn 3e dag weekend, de rest van de tijd heb ik iets meer gedaan dan alleen simpsons kijken![]()
Ik heb dat laatst nog bij mijn exschoonzusje over gedaan omdat ik het gewoon niet langer aan kon zien
Veel plezierquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:56 schreef Faxie het volgende:
Hm toch maar last minute naar Brussel. Zelfs nog dichterbij dan Dordt. Hopelijk is het verkeer daar niet te rottig deze keer...
Have fun!quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:56 schreef Faxie het volgende:
Hm toch maar last minute naar Brussel. Zelfs nog dichterbij dan Dordt. Hopelijk is het verkeer daar niet te rottig deze keer...
omdat ik er te lui voor ben, dat is dan ook de reden dat hij het hier deed. En omdat het met latex-handschoenen aan ook gewoon echt niet kanquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom ga jij het niet voor hem doen dan?
omdat?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know. Ik bedenk me net... als je het goed doet hoef je ook niks met lades te kopen
Waarom zou je handschoenen aandoen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik er te lui voor ben, dat is dan ook de reden dat hij het hier deed. En omdat het met latex-handschoenen aan ook gewoon echt niet kan
Nja, ik heb geluk dat ik een vader heb die net zo pietje precies is als ik.. Ik stond hier met 35 graden de muren te witten in het weekend omdat ik anders niet de goede kleur zou krijgen, en toen ik doordeweeks na het werk thuis kwam, had mn pa elke dag alweer een paar wanden gedaan..quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier had ik het plan om, wat ik al zei, latjes te kitten echter 'vul excuus hier in' gehad dus nog niet van gekomen.
Gelukkig is het vrij netjes en stoor ik me er niet aan. En dat uit de losse hand zelfs.
Maar ja ik herken dat wel...
M'n muur heb ik 3x over gedaan voordat het goed genoeg was.
[..]
Veel plezier
omdat ongelakt houtquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom zou je handschoenen aandoen?
Ik had de zijkanten van de lades omgedraaid. Ik weer uit elkaar halen en opnieuw in elkaar zetten. Weer verkeerdquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:02 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan veel zeggen maar elke nitwit kan die rotzooi van ikea in elkaar zetten
zoveel ruimtequote:
uiteindelijk welquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:02 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan veel zeggen maar elke nitwit kan die rotzooi van ikea in elkaar zetten
Ik vind ladekasten maar ondingen. Als je er tshirts in legt dan kan je niet zien wat er halverwege de stapel ligtquote:
Wat is daarmee? Ben je allergisch voor hout?quote:
Ja dat scheelt, hier ook wel maar ze gingen gewoon veel te snel. Meteen verf op de muur (nieuwbouw) dus dan zie je alles. En ik wou alles zo strak mogelijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik heb geluk dat ik een vader heb die net zo pietje precies is als ik.. Ik stond hier met 35 graden de muren te witten in het weekend omdat ik anders niet de goede kleur zou krijgen, en toen ik doordeweeks na het werk thuis kwam, had mn pa elke dag alweer een paar wanden gedaan..
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had de zijkanten van de lades omgedraaid. Ik weer uit elkaar halen en opnieuw in elkaar zetten. Weer verkeerd
Splinters?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Ben je allergisch voor hout?
lukt me prima wel eigenlijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind ladekasten maar ondingen. Als je er tshirts in legt dan kan je niet zien wat er halverwege de stapel ligt
ik krijg de kriebels van ongelakt hout, je zult me ook nooit een houten pollepel of roerstaafje aan zien raken zonder dat ik mijn mouw ertussen hebquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Ben je allergisch voor hout?
oei, nieuwbouw.. Dan zuigen de wanden nog enormquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat scheelt, hier ook wel maar ze gingen gewoon veel te snel. Meteen verf op de muur (nieuwbouw) dus dan zie je alles. En ik wou alles zo strak mogelijk
[..]![]()
Je weet dat er instructies bij zitten he
[..]
Splinters?![]()
Ja daar ging ik toch maar even in kijken want ik wilde het eerst zonder doenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Je weet dat er instructies bij zitten he
Ik vind het niet handigquote:
Valt mee, was gelukkig goed drooggestookt. Flink wat verf zit erop ja, zeker 50L RAL9001 10L Rood 10L Grijs.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oei, nieuwbouw.. Dan zuigen de wanden nog enorm
Ach ja, na een paar jaar is het toch verhuizen of opnieuw schilderen![]()
Die had ie erbij liggen
Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik krijg de kriebels van ongelakt hout, je zult me ook nooit een houten pollepel of roerstaafje aan zien raken zonder dat ik mijn mouw ertussen heb
ik weet niet hoe groot je woning is, maar het klinkt idd als genoegquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt mee, was gelukkig goed drooggestookt. Flink wat verf zit erop ja, zeker 50L RAL9001 10L Rood 10L Grijs.
Gelukkig zit het nog aardig, niet te klagen op het moment.
Gaat nog wat worden dus![]()
Geen voorstrijk gebruikt?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt mee, was gelukkig goed drooggestookt. Flink wat verf zit erop ja, zeker 50L RAL9001 10L Rood 10L Grijs.
Gelukkig zit het nog aardig, niet te klagen op het moment.
Gaat nog wat worden dus![]()
Ik doe ook alles zonder hoor, hoewel ik bij IKEA toch maar even kijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja daar ging ik toch maar even in kijken want ik wilde het eerst zonder doen
Welke idioot verzint het nu om 3 verschillende soorten lades te maken
[..]
Ik vind het niet handig
Toch wel bij bepaalde dingen, heb dat zelf bij van die gladde nylon stofquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoordWel grappig
70m2 +-quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet hoe groot je woning is, maar het klinkt idd als genoeg
vooral onhandig.. Bij iedereen waarbij ik kook hebben ze alleen houten pollepels. Of houten snijplanken..quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoordWel grappig
dan heb je zat gebruikt idd..quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik doe ook alles zonder hoor, hoewel ik bij IKEA toch maar even kijk.
[..]
Toch wel bij bepaalde dingen, heb dat zelf bij van die gladde nylon stof
[..]
70m2 +-
Vooral bij kasten. Die platen lijken allemaal zo op elkaarquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik doe ook alles zonder hoor, hoewel ik bij IKEA toch maar even kijk.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooral bij kasten. Die platen lijken allemaal zo op elkaar
Voorstrijk werkt juist tegen het zuigende effect van murenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, niet echt nodig ook omdat het vrij strak werd opgeleverd.
Beter goed dan dat ik weer aan de gang kan straks.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan heb je zat gebruikt idd..
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooral bij kasten. Die platen lijken allemaal zo op elkaar
ik zeg al niks meer, de tt zegt genoegquote:
PAX heb ik nog nooit in elkaar gezetquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter goed dan dat ik weer aan de gang kan straks.
[..]
Dus ik hoef niet te vragen om te helpen met een pax kast
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zeg al niks meer, de tt zegt genoeg
Naja, elke muur is ongeveer 2x gedaan, kleuren 3xquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voorstrijk werkt juist tegen het zuigende effect van muren
Deuren zijn vooral leuk, met heel veel kleine onderdelen en verschillende beugels!quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PAX heb ik nog nooit in elkaar gezet
[..]
true.. Bij mij was het nadeel dat het zo warm was dat de verf onderhand al op de kwast droog was.. Dus de vensterbanken en deuren moet ik eigenlijk nog lakken.. Ga ik denk ik niet doen, t is onderhand dezelfde kleur en die paar krasjes kan ik wel handelen.. Vooral omdat de kat bij een aantal de veroorzaker isquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter goed dan dat ik weer aan de gang kan straks.
[..]
Dus ik hoef niet te vragen om te helpen met een pax kast
Haaiquote:
Ja daarom juist. Als het goed is hoeft het bij mij niet zo vaakquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naja, elke muur is ongeveer 2x gedaan, kleuren 3x
Ik ben geen schilder helaas al zit het vrij netjes moet ik zeggen
Mjaquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deuren zijn vooral leuk, met heel veel kleine onderdelen en verschillende beugels!
Heyou!quote:
Ja had ik hier ook, na 2 banen was het alweer aan het opdrogen, vooral leuk als je een muur moet doen van 6x3m2quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
true.. Bij mij was het nadeel dat het zo warm was dat de verf onderhand al op de kwast droog was.. Dus de vensterbanken en deuren moet ik eigenlijk nog lakken.. Ga ik denk ik niet doen, t is onderhand dezelfde kleur en die paar krasjes kan ik wel handelen.. Vooral omdat de kat bij een aantal de veroorzaker is
quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heyou!
Wanneer krijg je de sleutel van je huis eigenlijk?
links achter jequote:
Jazeker! Met jou ook?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Alles goed?
Eh, aanstaande donderdag
ik moet mijn kozijnen onderhand kaalschuren om de druipers van de vorige bewoner eraf te krijgen, voor een woning waar ik niet heel lang meer wil zitten vind ik het het niet meer waardquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja had ik hier ook, na 2 banen was het alweer aan het opdrogen, vooral leuk als je een muur moet doen van 6x3m2
Kan het altijd aantippen.
Wat dat betreft echt wel blij met nieuwbouw, kozijnen zijn allemaal gedaan.
[..]
Ja hoor. Vandaag motor gereden en verf gehaald en gisteren al laminaat besteldquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jazeker! Met jou ook?
Chilll!!
Lekker. Welke kleur laminaat en verf?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoor. Vandaag motor gereden en verf gehaald en gisteren al laminaat besteld
Zeker. Wilde ik die week erop vrij nemen om te klussen, moet ik 3 dagen naar Noorwegen
Ah leuk dat soort dingen ja. Helemaal als je toch niet blijft is dat inderdaad gewoon zonde/geldverspilling.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet mijn kozijnen onderhand kaalschuren om de druipers van de vorige bewoner eraf te krijgen, voor een woning waar ik niet heel lang meer wil zitten vind ik het het niet meer waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah leuk dat soort dingen ja. Helemaal als je toch niet blijft is dat inderdaad gewoon zonde/geldverspilling.
-----
Deze kleuren heb ik erop vin mocht je nog inspiratie nodig hebben.tof dat roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet zo van de witte muren, heb er ook geen foto van, maar alleen het plafond is wit zeg maar
De kozijnen en deuren gebroken wit
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
[..]
Ah leuk dat soort dingen ja. Helemaal als je toch niet blijft is dat inderdaad gewoon zonde/geldverspilling.
-----
Deze kleuren heb ik erop vin mocht je nog inspiratie nodig hebben.Gave kleuren!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Laminaat lijkt hierop:quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker. Welke kleur laminaat en verf?![]()
Oh wat vervelend, naar Noorwegen móeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kleuren woonkamer/slaapkamer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha ja het is wel tof natuurlijk, maar van Noorwegen zelf zal ik weinig meekrijgen denk ik, gezien het voor werk is![]()
[..]
-----
Deze kleuren heb ik erop vin mocht je nog inspiratie nodig hebben.Nice, ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het plafond is wit van de druipers van de vorige bewoner? Hmm...quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tof dat rood
Ik ben niet zo van de witte muren, heb er ook geen foto van, maar alleen het plafond is wit zeg maar
de kozijnenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het plafond is wit van de druipers van de vorige bewoner? Hmm...
Dan nog.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laminaat lijkt hierop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kleuren woonkamer/slaapkamer:Gaaf! Wel met wit neem ik aan? Wordt wel heel donker andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha ja het is wel tof natuurlijk, maar van Noorwegen zelf zal ik weinig meekrijgen denk ik, gezien het voor werk is
Ja, oke. Dan nog.. ik wou dat ik weer eens naar het buitenland kon. Al was het voor werk
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Uiteraard. 2 muurtje dat groene en slaapkamer 1 muur dat grijze. De rest wordt gebroken witquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaaf! Wel met wit neem ik aan? Wordt wel heel donker anders
Ja, oke. Dan nog.. ik wou dat ik weer eens naar het buitenland kon. Al was het voor werk
ik heb ze ooit eens gepoetstquote:
Ja, nee, oke! Heel erg gaafquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uiteraard. 2 muurtje dat groene en slaapkamer 1 muur dat grijze. De rest wordt gebroken wit
Gheghe ja als je al een poos niet in het buitenland bent geweest kan ik me dat wel voorstellen ja
Zal je interieur ook lichter zijn waarschijnlijk? Toch groen/blauw wat ik me herinner.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tof dat rood
quote:
Thanksquote:
Volgend jaar September wil ik een weekje Newcastle doen, of een dorpje in de omgeving, logeren bij een kennisquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nee, oke! Heel erg gaaf![]()
9010 wit? Daar heb ik ook nog een flinke pot saus van staan namelijk
JaaLaatste was vorig jaar november. Een weekendje Londen. Maar laatste keer dat ik langer ging dan een weekend is toch alweer 5 jaar geleden
Scheelt wel wittenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Okequote:Op zaterdag 2 november 2013 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgend jaar September wil ik een weekje Newcastle doen, of een dorpje in de omgeving, logeren bij een kennis
9010 is dat geloof ik ja *bonnetje opzoekt* ja kloptquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nee, oke! Heel erg gaaf![]()
9010 wit? Daar heb ik ook nog een flinke pot saus van staan namelijk
JaaLaatste was vorig jaar november. Een weekendje Londen. Maar laatste keer dat ik langer ging dan een weekend is toch alweer 5 jaar geleden
Ga dan meteen naar Schotland.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgend jaar September wil ik een weekje Newcastle doen, of een dorpje in de omgeving, logeren bij een kennis
Als je dan nog wat nodig hebt, ik heb nog volgens mij 3 liter ofzo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
9010 is dat geloof ik ja *bonnetje opzoekt* ja klopt
Meh, dat is wel jammer ja.![]()
Vorig jaar weekend naar Luxemburg en midweek Spanje en dit jaar 1,5 week Italië (incl. heenreis). Daarvoor ook al een aantal jaar niet op vakantie geweest en volgende jaar waarschijnlijk ook niet.
Nah, daar ken ik niemandquote:
Thanks, ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je dan nog wat nodig hebt, ik heb nog volgens mij 3 liter ofzo.
Lekker. Ik wil echt heel graag weer eens 2 weken zorgeloos op vakantie. Ben er echt enorm aan toe ook.
heb in de slaapkamer allemaal witte meubelen, met een knalroze wand en de rest grijs.. En in de woonkamer, heb ik een knalrode bank tegen die turquoise muur aanstaan, en verder beuken meubels, op de salontafel na, die is glas, met zwarte herman stoelen.. Ohja, en de krabpaal is ook zwartquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal je interieur ook lichter zijn waarschijnlijk? Toch groen/blauw wat ik me herinner.
Hier heb ik vrij donkere meubels dus geprobeerd dat een beetje op te heffen door het vrij licht te houden.
[..]
[..]
Thanks
Pff, een paar minuten ouwehoeren in een kroeg en je hebt een slaapplaats.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, daar ken ik niemand
iig niet waar ik bij zou gaan logeren![]()
Een paarquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb in de slaapkamer allemaal witte meubelen, met een knalroze wand en de rest grijs.. En in de woonkamer, heb ik een knalrode bank tegen die turquoise muur aanstaan, en verder beuken meubels, op de salontafel na, die is glas, met zwarte herman stoelen.. Ohja, en de krabpaal is ook zwart![]()
En tegen de 'lichte' muur zitten een paar kruisjes
Schots versta ik toch heul niet manquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pff, een paar minuten ouwehoeren in een kroeg en je hebt een slaapplaats.
ik geloof dat het er 42 zijn.. Dat zijn er maar een paarquote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Schots versta ik toch heul niet man
Een paar te weinig?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik geloof dat het er 42 zijn.. Dat zijn er maar een paar
Ben er bang voor dat het er de komende 7 jaar niet in zitquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks, ik zal het onthouden
Hmm, misschien volgend jaar?
O ja, studiequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben er bang voor dat het er de komende 7 jaar niet in zit![]()
Das heul niet leuk niet..quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben er bang voor dat het er de komende 7 jaar niet in zit![]()
nooit genoeg iigquote:
Dan nog, in Newcastle heb ik sowieso plaats, en de belofte van een heuse "pub crawl" van een paar dagenquote:
Ik begrijp het joh. Jij wil alleen gaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan nog, in Newcastle heb ik sowieso plaats, en de belofte van een heuse "pub crawl" van een paar dagen
Omgekeerd dusquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb in de slaapkamer allemaal witte meubelen, met een knalroze wand en de rest grijs.. En in de woonkamer, heb ik een knalrode bank tegen die turquoise muur aanstaan, en verder beuken meubels, op de salontafel na, die is glas, met zwarte herman stoelen.. Ohja, en de krabpaal is ook zwart![]()
En tegen de 'lichte' muur zitten een paar kruisjes
Oh ik wil ook best met meer gaan hoor. Maar dit staat al vastquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik begrijp het joh. Jij wil alleen gaan.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omgekeerd dus![]()
![]()
Typisch vrouwen interieur dus rood/roze/kleurenbom
Kruisjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |