Had het ook gelezen ja. Ook zijn pauselijk gezegende rozenkrans weg. En zijn paspoort. En omdat de Britten niet in Schengen zitten moest de ATP dus ingrijpen om hem het land in te krijgen.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 11:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Als Djokovic Parijs wint is het verschil 1420 punten.
In Davis cup kan hij maximaal 225 punten halen.
Dus hij is nummer 1 aan het eind van het jaar als hij WTF wint en één van de volgende:
Nadal wint geen poulewedstrijd en Djokovic wint er 3
Nadal wint geen poulewedstrijd en Djokovic wint er 2 en haalt maximale punten uit Davis Cup.
Nadal wint één poulewedstrijd en Djokovic verliest geen wedstrijd de rest van het jaar.
95% kans op een #1 ranking aan het eind van het jaar voor Nadal dus.
Ach, het is normaal menselijk dat er aan alle fantastische sportcarrières uiteindelijk een einde komt. Ik vind het juist prachtig dat Fed er nog niet van wil weten en in tegenstelling tot sommige van zijn voorgangers nog steeds lekker doorgaat en zo af en toe nog steeds briljant tennis laat zien.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Yep, je beseft dat er een einde aan komt, maar het is toch anders als je het ziet gebeuren.
Helemaal mee eens. Ik scheld ook regelmatig op Ferrer, maar wat hij gisteren liet zien was fenomenaal, en een bewijs dat hij uitstekend uit de voeten kan op indoor-HC (niet voor niets heeft hij al twee keer Nadal afgestopt tijdens een HC-slam!).quote:Op zondag 3 november 2013 14:50 schreef Norrage het volgende:
Wat denken jullie? Ik denk dat Djoko redelijk eenvoudig gaat winnen tegen Ferrer. En dat terwijl ik net de highlights tegen Rafa heb gezien, en Ferrer echt fenomenaal is. Punt is, tegen Djoko zal het Ferrer niet lukken zo te domineren. Djoko doet alles net een beetje sneller, serveert beter en is puur beter geschikt voor deze snelle baan.
Maar Ferrer verdient weer heel veel respect. Ik heb veel op hem lopen haten de laatste tijd, vooral omdat het in de tour niet zou mogen dat je met zulk slecht spel toch nog (bij gebrek aan concurrentie) telkens finales kan halen . Maar zoals hij nu ineens zijn vorm weer terug heeft gevonden, fantastisch
Nouja, wat Ferrer gister liet zien was veel indrukwekkender dan wat Djoko liet zien. Maar dat lag meer aan de tegenstander die ze hadden. Tegen elkaar lijkt me Djoko een veel lastigere matchup dan Rafaquote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef Federer-fan het volgende:
Jullie schrijven dat Djokovic volgens jullie de favoriet is. Maar dat spreekt toch gewoon voor zich?
quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef Federer-fan het volgende:
Jullie schrijven dat Djokovic volgens jullie de favoriet is. Maar dat spreekt toch gewoon voor zich?
quote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nouja, wat Ferrer gister liet zien was veel indrukwekkender dan wat Djoko liet zien. Maar dat lag meer aan de tegenstander die ze hadden. Tegen elkaar lijkt me Djoko een veel lastigere matchup dan Rafa
Bij de bookmakers is Djokovic 1.18. Ik kan geen enkel opzicht bedenken waarin Ferrer beter is dan Djokovic, behalve dat Ferrer mee heeft dat hij kan geven terwijl Djokovic wat moet overhouden voor volgende week.quote:Op zondag 3 november 2013 15:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
An sich wel, maar Ferrer heeft net Nadal verslagen in straight sets, dat weegt voor sommigen (heel) veel mee.
Kan ook.quote:Op zondag 3 november 2013 15:26 schreef Norrage het volgende:
Het is iets makkelijker om een bal van Ferrer te plaatsen dan een bal van Fedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |