Klopt. Dit is wat dat betreft wel een dramatisch jaar voor Federer. Eén titel en nog niet eens een grote (Masters of GS). 80% zeker dat het blijft bij die ene titel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Yep, je beseft dat er een einde aan komt, maar het is toch anders als je het ziet gebeuren.
Halle, een 500 toernooi. Heel mager. Staat op 77 titels. Gelijk met McEnroe.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt. Dit is wat dat betreft wel een dramatisch jaar voor Federer. Eén titel en nog niet eens een grote (Masters of GS). 80% zeker dat het blijft bij die ene titel.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:53 schreef Jellereppe het volgende:
Meeste titels all time. Ivan Lendl is de coach van Murray, zoals we allemaal al weten.
Voor een deel ja.quote:Sinds Lendl hem coacht heeft hij eindelijk zijn belofte ingelost.
Hmm, ik dacht dat Connors er 109 had.quote:Ook Argentinië brengt grote tennissers voort. Vilas, Nalbandian, Gaston Gaudio en nu Del Potro. Toch opvallend voor een Latijns-Amerikaans land.
1. Jimmy Connors 110
2. Ivan Lendl 94
3. John McEnroe 77
3. Roger Federer 77
4. Björn Borg 64
4. Pete Sampras 64
5. Guillermo Vilas 62
6. Andre Agassi 60
6. Rafael Nadal 60
7. Ilie Năstase 56
Wikipedia. Klopt lang niet altijd, zoals nu weer blijkt. Ik zal het zometeen even wijzigen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
Hmm, ik dacht dat Connors er 109 had.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wikipedia. Klopt lang niet altijd, zoals nu weer blijkt. Ik zal het zometeen even wijzigen.
Haha, baas.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zet gewoon straks op Wikipedia dat Federer er 141 heeft. Is die discussie ook weer klaar.
Ik doe dat altijd hoor. Als iets aan de geschiedenis ofzo me niet bevalt, pas ik het gewoon aan.quote:
volgens mij heeft nadal 59 ipv 60quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:53 schreef Jellereppe het volgende:
Meeste titels all time. Ivan Lendl is de coach van Murray, zoals we allemaal al weten. Sinds Lendl hem coacht heeft hij eindelijk zijn belofte ingelost. Ook Argentinië brengt grote tennissers voort. Vilas, Nalbandian, Gaston Gaudio en nu Del Potro. Toch opvallend voor een Latijns-Amerikaans land.
1. Jimmy Connors 110
2. Ivan Lendl 94
3. John McEnroe 77
3. Roger Federer 77
4. Björn Borg 64
4. Pete Sampras 64
5. Guillermo Vilas 62
6. Andre Agassi 60
6. Rafael Nadal 60
7. Ilie Năstase 56
Hij heeft bij de US Open zijn 60ste titel en tiende van dit jaar gewonnen, dus dat klopt gelukkig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
volgens mij heeft nadal 59 ipv 60
quote:US Open 2013
THE QUESTION: Nadal's win was the 60th of his career and this US Open his 13th major title. Do you think the Spaniard can challenge Federer's all-time mark for Grand Slam singles wins?
mijn foutquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:17 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hij heeft bij de US Open zijn 60ste titel en tiende van dit jaar gewonnen, dus dat klopt gelukkig.
[..]
snelle jellequote:Op zaterdag 2 november 2013 21:53 schreef Jellereppe het volgende:
Ivan Lendl is de coach van Murray, zoals we allemaal al weten
Halle is blijkbaar 250.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Halle, een 500 toernooi. Heel mager. Staat op 77 titels. Gelijk met McEnroe.
Daarna nog Davis Cup.quote:Op zondag 3 november 2013 00:44 schreef chufi het volgende:
Komende week dezelfde mensen weer tegen elkaar in London en dan eindelijk even rust...
Vind je dat fijn? Van mij mag het meteen doorgaan. Maar goed, het is wel goed dat het even stopt.quote:Op zondag 3 november 2013 00:44 schreef chufi het volgende:
Komende week dezelfde mensen weer tegen elkaar in London en dan eindelijk even rust...
Ik mag hem ook niet maar dat wens ik hem nou ook niet toe. Hoop dat Ferrer wint, maar als hij de WTF volgende week maar niet wint, vind ik het allang goed.quote:Op zondag 3 november 2013 04:30 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik mag Djokovic totaal niet, hopelijk breekt hij iets morgen
quote:Op zondag 3 november 2013 09:16 schreef Norrage het volgende:
Al die djoko haat
Dat Djoko maar alles wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |