Ja, dat had ik ook. Vandaar dat ik nu het garen verkoop ipv het eindproduct. Kunnen ze lekker zelf aan de slag. Maar wel een leuke bestelling, zo blijft je hobby betaalbaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:54 schreef Bijou het volgende:
[..]
Herfstkleuren en winters blauw, grijs en wit.
Herfst wordt 12e keer, winter vierde dat ik die maak. Het blijft leuk, maar ik kom zo niet meer toe aan iets nieuws of voor mezelf maken.
Slimquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:07 schreef MarSuSt het volgende:
Ja, dat had ik ook. Vandaar dat ik nu het garen verkoop ipv het eindproduct. Kunnen ze lekker zelf aan de slag. Maar wel een leuke bestelling, zo blijft je hobby betaalbaar.
Wel zo handig inderdaad; hier is-ie!quote:Op zaterdag 9 november 2013 08:41 schreef DonnaRush het volgende:
Brainteaser dat huisje!! Zo leuk. Patroon??
Wauw, 4 dagen? Da's wel heel snel (geen 4 dagen van 8 uur aan een stuk, neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:51 schreef Bijou het volgende:
[..]
Een dag of vier ongeveer, het gaat steeds sneller.
OHHHHHHHHHH GAAAAF * Adnap loves minionsquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een Minion-iPad hoes gemaakt voor de verjaardag van m'n zusje
[ afbeelding ]..[ afbeelding ]
Het oog had wat groter gemogen, maar voor zo uit de losse pols ben ik er erg blij mee! Maandag geven!
Nee dat zou niet zo best zijnquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:10 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Wauw, 4 dagen? Da's wel heel snel (geen 4 dagen van 8 uur aan een stuk, neem ik aan?)!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:35 schreef Puckzzz het volgende:
Tof Bijou!
Mijn baby dekentje is af[ afbeelding ]
ermahgerd! Die isd gaafquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:35 schreef Puckzzz het volgende:
Tof Bijou!
Mijn baby dekentje is af[ afbeelding ]
Die is echt heel erg tof geworden!quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit was na 1x wassen:
[ afbeelding ]
En dit is het eindresultaat:
[ afbeelding ]
Erg tevreden over eigenlijkHet is een mooi stevig mandje geworden.
Minions! Ze zijn zo leuk!quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een Minion-iPad hoes gemaakt voor de verjaardag van m'n zusje
[ afbeelding ]..[ afbeelding ]
Het oog had wat groter gemogen, maar voor zo uit de losse pols ben ik er erg blij mee! Maandag geven!
Ja paar weken terug al hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die is echt heel erg tof geworden!
Bij de Lidl hadden ze viltwol zei je?
Oh OK.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is niet zo goed te zien met dat witte draad..
We waren aan het stereotyping!quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:13 schreef BrainTeaser het volgende:
Halve vaste:
Insteken, omslaan, door de steek én het lusje op je haaknaald heen halen
Vaste:
Insteken, omslaan, door de steek heen halen, omslaan en door beide lusjes op je haaknaald heen halen
Stokje:
Omslaan, insteken, omslaan, door de steek heen halen, omslaan en door 2 lusjes heen halen, omslaan en door 2 lusjes heen halen
denk ik..quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Halve vaste:
Insteken, omslaan, terughalen, omslaan, doorhalen. dit is een vaste
Vaste:
Omslaan, insteken, omslaan, terughalen, doorhalen. dit is een half stokje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |