Volgens mij heb ik daar nog een heel klein restje (echt meer voor als je net een klein stukje tekort komt) van liggen, hoeveel heb je nodig?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:11 schreef BrainTeaser het volgende:
Pfff...ben ik heel slim met 2 projecten tegelijk bezig waarvoor ik dezelfde kleur garen gebruik; kom ik er net achter dat ik die kleur niet meer heb en er waarschijnlijk niet meer aan kan komen ook...![]()
Ben bang van niet, maar is er hier iemand die me er aan kan helpen??
Het gaat om deze kleur:
[ afbeelding ]
Het is "Lisa" van de Hema (eigenlijk van Red Heart, gezien het label); 100% acryl voor naald 4-4,5.
Op de website van de Hema staat Lisa nog wel, maar niet in het bruin.
Dat is niet genoeg ben ik bang, ik heb bijna een hele bol nodig...quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:28 schreef Bijou het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar nog een heel klein restje (echt meer voor als je net een klein stukje tekort komt) van liggen, hoeveel heb je nodig?
Dit heb ik nog:quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:32 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg ben ik bang, ik heb bijna een hele bol nodig...
Ik was er namelijk van overtuigd dat het SMC Bravo was, en daar kan ik elke kleur van bij mijn plaatselijke wolwinkeltje bestellen. Maar toen ik daar vanmiddag stond bleek dus dat die kleur helemaal niet bestaat in Bravo...
Dankjewel voor het kijken en fotograferen!quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:49 schreef Bijou het volgende:
[..]
Dit heb ik nog:
[ afbeelding ]
Misschien als er anderen zijn met restjes dat je er een bol van bij elkaar kunt sparen
Haha, dat wordt doorhaken dan!quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:06 schreef Bijou het volgende:
Wat een leuk mandje Sunny!
Iemand bestelt net gewoon twee dekens tegelijk op bestelling![]()
Gekkenhuis
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:06 schreef Bijou het volgende:
Wat een leuk mandje Sunny!
Iemand bestelt net gewoon twee dekens tegelijk op bestelling![]()
Gekkenhuis
Een dag of vier ongeveer, het gaat steeds sneller.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:23 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Haha, dat wordt doorhaken dan!
Hoe lang trek je daar gemiddeld voor uit, voor zo'n deken?
Herfstkleuren en winters blauw, grijs en wit.quote:
maar wel vet tof dat je twee bestellingen krijgt! En vier dagen, wauw! Snel!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:54 schreef Bijou het volgende:
[..]
Herfstkleuren en winters blauw, grijs en wit.
Herfst wordt 12e keer, winter vierde dat ik die maak. Het blijft leuk, maar ik kom zo niet meer toe aan iets nieuws of voor mezelf maken.
echt respectquote:[b]Op vrijdag 8 november 2013 23:51 schreef Bijou
Een dag of vier ongeveer, het gaat steeds sneller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |