Het viel me op dat in BKK de Japanse instructeurs altijd vreselijk lief waren met de kindjes.quote:Op donderdag 19 december 2013 04:47 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in een instructiebad van ons stadje gaan zwemmen, en daar waren toen ook zwemlessen voor kinderen bezig. Wat me opviel, was dat alle Japanse kindertjes in die klas op precies dezelfde manier zwommen. Kan me nog herinneren van mijn eigen zwemlessen dat iedereen een eigen stijl had, maar daar doen ze hier niet aan.
Dat zeggen ze hier op Malta regelmatig, als 's zomers de kustwacht er weer eens op uit moet om iemand op te pikken die richting Sicilië drijftquote:Op donderdag 19 december 2013 04:39 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik wist heel niet dat er een spreekwoord was over een nietzwemmende toerist
Zwemmen elitair?quote:Op internationale scholen is het zwemteam een erg elitaire aangelegenheid, echt iets waar tegenop gezien wordt. Mijn dochter is een bijzonder goede zwemster, maar over 'r lijk dat ze vijf keer per week in het zwembad gaat liggen baantjes trekken![]()
Maar binnen schooltijd wordt er wel eens per week gezwommen. In Bangkok vrijwel het hele jaar door, maar hier nu even niet. Daar zijn ze wel blij mee, want als het onder de 25 graden is vinden ze het veel te koud om te zwemmen.
Nope, niet geleerd op school. Wel een paar keer met 2 klassen naar het zwembad in het buurdorp gefietst, maar dat was niet genoeg. Ik kon overigens niet drijven. Nog steeds niet. Kan alleen een beetje zwemmen in heel extra verwarmd water. Dus zwemles haalt niets uit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nogal wat rolos gesproken die niet kunnen zwemmen, maar ja, als je op 2700 m hoogte woont, hoeft dat ook niet.
Zeker niet met het prachtige weer van vandaag
Nederlanders zijn allemaal zwemmers natuurlijk, we moeten toch ons hoofd boven water houden.
Wow, dat hoor je niet vaak.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:29 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Nope, niet geleerd op school. Wel een paar keer met 2 klassen naar het zwembad in het buurdorp gefietst, maar dat was niet genoeg. Ik kon overigens niet drijven. Nog steeds niet. Kan alleen een beetje zwemmen in heel extra verwarmd water. Dus zwemles haalt niets uit.
Ja, best wel. Het haalt natuurlijk niet (paarden) polostatusquote:Op donderdag 19 december 2013 08:39 schreef Barbusse het volgende:
Zwemmen elitair?Hier is waterpolo erg populair.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 06:51 schreef El_Matador het volgende:
Allemaal een gelukkig nieuwjaar en kerst gewenst, overal ter wereld.
Tot in het nieuwe jaar vol ervaringen en kansen, 2014!
[ afbeelding ]
Meryy Milied u il-festit Tajba!quote:Op vrijdag 20 december 2013 06:51 schreef El_Matador het volgende:
Allemaal een gelukkig nieuwjaar en kerst gewenst, overal ter wereld.
Tot in het nieuwe jaar vol ervaringen en kansen, 2014!
[ afbeelding ]
Mensen hier in de buurt hebben 'Ho Ho Ho' kerstverlichting voor 't keukenraam hangen. Rode lampjes.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meryy Milied u il-festit Tajba!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mensen hier in de buurt hebben 'Ho Ho Ho' kerstverlichting voor 't keukenraam hangen. Rode lampjes.
Tsja.
Whehehequote:Op vrijdag 20 december 2013 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mensen hier in de buurt hebben 'Ho Ho Ho' kerstverlichting voor 't keukenraam hangen. Rode lampjes.
Tsja.
Ho ho ho (quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Je zou toch denken dat er een lampje zou moeten gaan branden () bij die combinatie...
Zelfs hier is het warmerquote:Op maandag 23 december 2013 04:17 schreef breaky het volgende:
De temperatuur is in ieder geval goed voor kerst hier in Laos. Afgelopen nacht was het maar liefst 2 graden celcius in dit tropische land
Wat een futuristische aanblik. Hoe gaan de mensen ermee om?quote:Op maandag 23 december 2013 11:40 schreef Individual het volgende:
Hier is het ook warmer. M'n buren zijn naar Venetië en Skopje en daar is het ook allemaal kouder dan hier en er is zelfs sneeuw gevallen in Egypte!
Het is hier zo'n 10 graden en 's nachts zo'n 5. Nog steeds veel te koud en binnen een week 30 graden!
Hier 29 om 1 uur 's nachts(las ik ergens op FB)quote:Op maandag 23 december 2013 12:12 schreef flipsen het volgende:
Al 10 dagen 25-33 graden, overmorgen wordt het wat kouder, 20-22. God zij dank zijn de nachten wel gewoon 5-10 graden, ik heb het niet zo op warmte
We hadden vorig jaar ook gewoon helemaal geen winter in Bangkok. Echt.... drie dagen 25 graden, en dat was 't. Daar mocht wel wat beters op volgenquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:04 schreef breaky het volgende:
Zelfs Bangkok is koel voor de tijd van het jaar. Temperaturen van onder de 20 daar s' nachts zijn ongewoon. Een vriend is gisteren terug gekeerd uit Bangkok en vertelde dat hij een lange broek en een sweater moest dragen 's avonds!
Wat altijd nog veel beter is dan hier trouwens. Hier is het nog met winterkleren koud!
Wat?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:37 schreef El_Matador het volgende:
Een happy nieuwjaar vanuit Willemstad!
Was een goed nachtje, het hotel is alleen belachelijk. Niet eens warm water voor 100 (!) dollar per dag.
Dank man. Hoe was je nacht?quote:
Ik deed niks, want moest om 8 uur vanochtend "werken"quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank man. Hoe was je nacht?
Bij ons suave maar errug happpppy...
En dat na alle horror van de dag ervoor, vertel het nog.
Mooi zo!quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik deed niks, want moest om 8 uur vanochtend "werken"Maar het jaar begint goed in ieder geval
Jep.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zag 'm ook al langskomen op Facebook. Klopt wel aardig
Nederlanders zijn best wel kneuterig als het om eten gaat. Vraag je een Nederlander naar zijn favoriete eten, neemt ie je mee naar een Albert Heijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo!
Ik heb 3 keer de Albert Heijn bezocht en Miss Escobar flink getrakteerd...
[ afbeelding ]
Die laatste klopt technisch gezien niet volgens mij. Ik dacht altijd dat we New York verkocht hadden ipv gekochtquote:
Nee, we hebben het gekocht en daarna geruild voor Suriname als ik me niet vergis. Goede deal welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die laatste klopt technisch gezien niet volgens mij. Ik dacht altijd dat we New York verkocht hadden ipv gekocht
Dan had ik het verkeerd, mea culpaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:19 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nee, we hebben het gekocht en daarna geruild voor Suriname als ik me niet vergis. Goede deal wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |