Wat?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:37 schreef El_Matador het volgende:
Een happy nieuwjaar vanuit Willemstad!
Was een goed nachtje, het hotel is alleen belachelijk. Niet eens warm water voor 100 (!) dollar per dag.
Dank man. Hoe was je nacht?quote:
Ik deed niks, want moest om 8 uur vanochtend "werken"quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank man. Hoe was je nacht?
Bij ons suave maar errug happpppy...
En dat na alle horror van de dag ervoor, vertel het nog.
Mooi zo!quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik deed niks, want moest om 8 uur vanochtend "werken"Maar het jaar begint goed in ieder geval
Jep.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zag 'm ook al langskomen op Facebook. Klopt wel aardig
Nederlanders zijn best wel kneuterig als het om eten gaat. Vraag je een Nederlander naar zijn favoriete eten, neemt ie je mee naar een Albert Heijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo!
Ik heb 3 keer de Albert Heijn bezocht en Miss Escobar flink getrakteerd...
[ afbeelding ]
Die laatste klopt technisch gezien niet volgens mij. Ik dacht altijd dat we New York verkocht hadden ipv gekochtquote:
Nee, we hebben het gekocht en daarna geruild voor Suriname als ik me niet vergis. Goede deal welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die laatste klopt technisch gezien niet volgens mij. Ik dacht altijd dat we New York verkocht hadden ipv gekocht
Dan had ik het verkeerd, mea culpaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:19 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nee, we hebben het gekocht en daarna geruild voor Suriname als ik me niet vergis. Goede deal wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |