Tja, de boom (of het grootste gedeelte) is al om, het huis intussen weer gerepareerd dus veel meer heb ik inderdaad niet te meldenquote:Op maandag 9 december 2013 14:09 schreef Barbusse het volgende:
Omdat jij en wij niks te melden hebben natuurlijk.
Een over-ijverige leraar bezig geweest?quote:Op maandag 9 december 2013 14:21 schreef Gaoxing het volgende:
zit me te verbazen over de geboorte-explosie onder de ex-leraressen van mijn kinderen
Dan heb je zelfs meer te vertellen dan ik atmquote:Op maandag 9 december 2013 14:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Tja, de boom (of het grootste gedeelte) is al om, het huis intussen weer gerepareerd dus veel meer heb ik inderdaad niet te melden
Hebben huizen buiten Nederland geen zolders?quote:Op maandag 9 december 2013 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
Alsof FOK!kers écht in het buitenland wonendie komen hun zolderkamer niet af hoor.
hier in ieder geval bijna niet..alles gelijkvloers...de echte Fuck!ers hebben dan ook een soort Fritzl-kelder om zichzelf in op te sluitenquote:Op maandag 9 december 2013 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hebben huizen buiten Nederland geen zolders?Ik vraag het even, want weten doe ik het natuurlijk niet
Snob!quote:Op maandag 9 december 2013 19:25 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zowel een zolder als een kelder. Keuzevrijheid
keuzevrijheid.... daar zal de gemiddelde autistische Fok!ker moeite mee hebben..quote:Op maandag 9 december 2013 19:25 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zowel een zolder als een kelder. Keuzevrijheid
Ik heb alleen een (schuil)kelder. Denk dat menig FOK!ker er jaloers op is; als je de deuren dicht doet komt er niemand meer binnen, zelfs geen Duitsers!quote:Op maandag 9 december 2013 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hebben huizen buiten Nederland geen zolders?Ik vraag het even, want weten doe ik het natuurlijk niet
Handeltje beginnenquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:00 schreef flipsen het volgende:
Kwam gisteren wat oude excel-sheets tegen van toen ik net begon met Tipica. Toen (2006) stond de euro nog in mijn excel als $3,85Vandaag (mede door de hoge koers van de euro tov de dollar) staat deze op $8,58... Dus reken maar uit
Ah c'mon, live a little will ya?quote:
Ik werk bij een van de 25 grootste softwarebedrijven ter wereld en op het werk gaat het maximaal 80 kb/s. En dan vinden ze het gek dat ik graag thuiswerk...quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:55 schreef Fogel het volgende:
Ik ga klagen als ik zo'n lage snelheid heb (en dan doel ik al op jouw hoogste)
Plus tot op heden ongeveer 30% devaluatie in 2013quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:58 schreef flipsen het volgende:
(inflatie)Cijfers zijn niet betrouwbaar in Argentinie, zéker niet als ze zijn uitgegeven door het officiële INDEC. De waarheid zal inderdaad wel ergens rond de 25% liggen.
Maar goed, ze proberen op alle mogelijke manieren te voorkomen dat de bankreserves (in US$) helemaal verdampen, door enorme restricties te handhaven. Als je aankopen in het buitenland doet, betaal je daar intussen 35% extra belasting over (absurd), dollars op de officiële markt kopen kan niet dus dat moet op straat (straatkoers 1,5 tot 2x de gewone koers). En nu verplichten ze buitenlandse toeristen om al hun aankopen als vluchten, bussen en hotels óf in dollars/euros te betalen, óf met een buitenlandse creditcard, maar in ieder geval niet meer in pesos (omdat de buitenlandse toerist zijn dollars uiteraard grif wisselt op de zwarte markt en die dollars komen dus niet in de schatkist).
Ik hou niet zo van stofhappen tijdens het rijdenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://pilpilcura.com.ar/english/thelodge.htm
Ooit geweest Flipper?
Valt wel mee, jij houdt me goed bezig. Daarnaast boeken steeds meer mensen ook een reis naar Chili bij me en vanaf volgend jaar ook Peruquote:
Ik heb helaas lagere snelheiden hier dan flipsen. Met 3G kan ik maximaal 5 Mb/s halen bij hoge uitzondering....quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:55 schreef Fogel het volgende:
Ik ga klagen als ik zo'n lage snelheid heb (en dan doel ik al op jouw hoogste)
Klinkt Logisch, Argentinie is te duur en dan ga je even bestemming aanbieden waar de tickets 300/500 euro duurder zijnquote:Op donderdag 12 december 2013 17:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van stofhappen tijdens het rijden
[..]
Valt wel mee, jij houdt me goed bezig. Daarnaast boeken steeds meer mensen ook een reis naar Chili bij me en vanaf volgend jaar ook PeruArgentinië graaft zijn eigen graf, het wachten is op de crisis.
Huh whut? Wie woont er een paar maanden per jaar?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:59 schreef Individual het volgende:
Vermakelijk topic: TRV / Wonen in Texas
..of je gaat er een paar maanden per jaar wonen zodat je lekker kan trollen in KAA.
Er zijn van die mensen die lange vakanties als KAA-leven beschouwen en dan hier vreemd gedrag vertonen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:09 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Huh whut? Wie woont er een paar maanden per jaar?
Je kent deze trouwens, Indi?
Hij is slecht en discriminerend en vreselijk en ik moet er vreselijk om lachen
dat klinkt bijna het zelfde als mensen die op bezoek komen en je dan precies gaan vertellen wat erquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:14 schreef Individual het volgende:
[..]
Er zijn van die mensen die lange vakanties als KAA-leven beschouwen en dan hier vreemd gedrag vertonen.
hoezo stereo typing??!! I LOL'd !quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:09 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Huh whut? Wie woont er een paar maanden per jaar?
Je kent deze trouwens, Indi?
Hij is slecht en discriminerend en vreselijk en ik moet er vreselijk om lachen
Hmm ja, de meeste Amerikanen blijven wel drijven dus dat zit wel goed...quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:34 schreef Individual het volgende:
Net diner gehad met m'n bovenburen die morgenochtend voor kerst naar de familie gaan en we hadden het oa over diploma's. Ik vertelde over m'n zwemdiplomaen m'n 8-jarige bovenbuurjongen zei dat ie er geen heeft en ook niet kon zwemmen. Als Nederlander zijnde is dat toch altijd best ongewoon om te horen.
Hoe zit dat in jullie landen? Kunnen de meeste wel zwemmen? Krijgen de kinderen zwemlessen op school?
Men kent totaaaaaal geen vooroordelen over "mijn" land...quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat klinkt bijna het zelfde als mensen die op bezoek komen en je dan precies gaan vertellen wat er
dan wel niet schort aan "jouw" land
Ik heb nogal wat rolos gesproken die niet kunnen zwemmen, maar ja, als je op 2700 m hoogte woont, hoeft dat ook niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:34 schreef Individual het volgende:
Net diner gehad met m'n bovenburen die morgenochtend voor kerst naar de familie gaan en we hadden het oa over diploma's. Ik vertelde over m'n zwemdiplomaen m'n 8-jarige bovenbuurjongen zei dat ie er geen heeft en ook niet kon zwemmen. Als Nederlander zijnde is dat toch altijd best ongewoon om te horen.
Hoe zit dat in jullie landen? Kunnen de meeste wel zwemmen? Krijgen de kinderen zwemlessen op school?
We hebben nu een paar van die figuren in het Noorwegentopicquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat klinkt bijna het zelfde als mensen die op bezoek komen en je dan precies gaan vertellen wat er
dan wel niet schort aan "jouw" land
Mijn kinderen krijgen wel zwemles op school, maar het is vrij beperkt. Ik heb ze maar zelf op zwemles gestuurd, genoeg mogelijkheden daarvoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:34 schreef Individual het volgende:
Hier kan iedereen zwemmen. Met uitzondering van die ene spreekwoordelijke dronken toerist.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:34 schreef Individual het volgende:
zo als in zoveel landen is er ook hier behoorlijk gekort op het zwemonderwijs..quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:34 schreef Individual het volgende:
Ik wist heel niet dat er een spreekwoord was over een nietzwemmende toeristquote:Op woensdag 18 december 2013 08:24 schreef Barbusse het volgende:
Hier kan iedereen zwemmen. Met uitzondering van die ene spreekwoordelijke dronken toerist.
Ik ben wel eens in een instructiebad van ons stadje gaan zwemmen, en daar waren toen ook zwemlessen voor kinderen bezig. Wat me opviel, was dat alle Japanse kindertjes in die klas op precies dezelfde manier zwommen. Kan me nog herinneren van mijn eigen zwemlessen dat iedereen een eigen stijl had, maar daar doen ze hier niet aan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:34 schreef Individual het volgende:
we zijn duidelijk te lang weg uit Nederland Gao, ik ken het ook nietquote:Op donderdag 19 december 2013 04:39 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik wist heel niet dat er een spreekwoord was over een nietzwemmende toerist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |