Tja, de boom (of het grootste gedeelte) is al om, het huis intussen weer gerepareerd dus veel meer heb ik inderdaad niet te meldenquote:Op maandag 9 december 2013 14:09 schreef Barbusse het volgende:
Omdat jij en wij niks te melden hebben natuurlijk.
Een over-ijverige leraar bezig geweest?quote:Op maandag 9 december 2013 14:21 schreef Gaoxing het volgende:
zit me te verbazen over de geboorte-explosie onder de ex-leraressen van mijn kinderen
Dan heb je zelfs meer te vertellen dan ik atmquote:Op maandag 9 december 2013 14:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Tja, de boom (of het grootste gedeelte) is al om, het huis intussen weer gerepareerd dus veel meer heb ik inderdaad niet te melden
Hebben huizen buiten Nederland geen zolders?quote:Op maandag 9 december 2013 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
Alsof FOK!kers écht in het buitenland wonendie komen hun zolderkamer niet af hoor.
hier in ieder geval bijna niet..alles gelijkvloers...de echte Fuck!ers hebben dan ook een soort Fritzl-kelder om zichzelf in op te sluitenquote:Op maandag 9 december 2013 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hebben huizen buiten Nederland geen zolders?Ik vraag het even, want weten doe ik het natuurlijk niet
Snob!quote:Op maandag 9 december 2013 19:25 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zowel een zolder als een kelder. Keuzevrijheid
keuzevrijheid.... daar zal de gemiddelde autistische Fok!ker moeite mee hebben..quote:Op maandag 9 december 2013 19:25 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zowel een zolder als een kelder. Keuzevrijheid
Ik heb alleen een (schuil)kelder. Denk dat menig FOK!ker er jaloers op is; als je de deuren dicht doet komt er niemand meer binnen, zelfs geen Duitsers!quote:Op maandag 9 december 2013 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hebben huizen buiten Nederland geen zolders?Ik vraag het even, want weten doe ik het natuurlijk niet
Handeltje beginnenquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:00 schreef flipsen het volgende:
Kwam gisteren wat oude excel-sheets tegen van toen ik net begon met Tipica. Toen (2006) stond de euro nog in mijn excel als $3,85Vandaag (mede door de hoge koers van de euro tov de dollar) staat deze op $8,58... Dus reken maar uit
Ah c'mon, live a little will ya?quote:
Ik werk bij een van de 25 grootste softwarebedrijven ter wereld en op het werk gaat het maximaal 80 kb/s. En dan vinden ze het gek dat ik graag thuiswerk...quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:55 schreef Fogel het volgende:
Ik ga klagen als ik zo'n lage snelheid heb (en dan doel ik al op jouw hoogste)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |