Zitten jullie in een andere room?quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:32 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Duivels rondje hoor jongens
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:00 schreef CrashO het volgende:
Ik zit al vanaf de start van dit topic 1,5 uur geleden in dezelfde room
Wat is dan wel je spel?quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:13 schreef moemoe het volgende:
Niet mijn spel, maar ik dank jullie voor de gezelligheid.
Was jij die Guest + local player ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:13 schreef moemoe het volgende:
Niet mijn spel, maar ik dank jullie voor de gezelligheid.
Ik stond continu onderaan. Daaraan kon je me herkennenquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:16 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]
Was jij die Guest + local player ?
Nee, ik zat niet bij jou in de roomquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik stond continu onderaan. Daaraan kon je me herkennen.
Of je verder op mij doelt weet ik niet.
Je was te sloomquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:30 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Waarom heb ik dit topic nog niet eerder ontdekt
quote:
We zitten al in een potje, je was te sloomquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:37 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Maahr ik kan die room niet vinden
Zit je in een andere room?quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
We zitten al in een potje, je was te sloom
Zit nu in die van jouw jaquote:
Als de game gestart is, is de room niet vindbaar meerquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:37 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
[..]Maahr ik kan die room niet vinden
ik kom eraanquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:11 schreef Toto69 het volgende:
Room = FOK!
WW = Tong80
Wachten op 6 spelers
jep, vuile cheatersquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jij was die stumper die meteen over HACKS begon en weg ging toen hij verloor?
Maar maar een room dan kom ikk naar jou. Deze is toch te simpelquote:Op zondag 3 november 2013 12:59 schreef CrashO het volgende:
Kom eraan
Geef maar een gil als hij weer open is
In een Team, kan je instellen bij je settingsquote:Op zondag 3 november 2013 13:08 schreef Antiheld het volgende:
"FOK|" heb je gewoon een namechange gedaan of betekent dat je dan in een team zit?
Is goedquote:Op zondag 3 november 2013 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep maar er is niemandbeter gaan we vanavond gewoon FOK! room van 8 maken
Ik ben wel onlinequote:Op zondag 3 november 2013 16:25 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Zijn er nog mensen die spelen ?
Was ik vergeten, vervolgens werd mijn room ingepiktquote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef MichaelScott het volgende:
Dan moet je er natuurlijk wel een wachtwoord op zetten
Geen dankquote:Op zondag 3 november 2013 16:55 schreef MichaelScott het volgende:
Eindelijk gewonnen![]()
Hierbij wil ik graag mijn ouders, mijn grootvader en de ontdekker van dit spel bedanken.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 5 in de hand, dan schijten op een natte krant
Wachten tot huidige potje klaar is en dan joinenquote:Op maandag 4 november 2013 16:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel eens proberen. Heb me net geregistreerd. En nu?
wachten tot hun klaar zijnquote:Op maandag 4 november 2013 16:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel eens proberen. Heb me net geregistreerd. En nu?
Ik kan nergens iets van FOK! vindenquote:Op maandag 4 november 2013 16:34 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wachten tot huidige potje klaar is en dan joinenIk schat ~3 minuten
Komt omdat we nog bezig zijn, het spel is dan niet vindbaarquote:
Hoelang nog ?quote:Op maandag 4 november 2013 16:46 schreef Bami_Flikker het volgende:
Fopje
[..]
Komt omdat we nog bezig zijn, het spel is dan niet vindbaar
Wat moet ik dan kiezen in het hoofdscherm? Curve Fever 1 of 2?quote:Op maandag 4 november 2013 16:46 schreef Bami_Flikker het volgende:
Fopje
[..]
Komt omdat we nog bezig zijn, het spel is dan niet vindbaar
2quote:Op maandag 4 november 2013 16:47 schreef HaJee het volgende:
Wat moet ik dan kiezen in het hoofdscher
[..]
Wat moet ik dan kiezen in het hoofdscherm? Curve Fever 1 of 2?
Bovenaan 'play' klikkenquote:Op maandag 4 november 2013 16:47 schreef HaJee het volgende:
Wat moet ik dan kiezen in het hoofdscher
[..]
Wat moet ik dan kiezen in het hoofdscherm? Curve Fever 1 of 2?
Sorry, ik moet gaanquote:Op maandag 4 november 2013 18:03 schreef CrashO het volgende:
[..]
FOK!
tong80
We kijken wel of iemand komt
Komt door het kleine speelveld, ik ben gewend om met grote dingen te werken.quote:Op maandag 4 november 2013 18:14 schreef CrashO het volgende:
MichaelScottF had een slechte dag
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op maandag 4 november 2013 18:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Komt door het kleine speelveld, ik ben gewend om met grote dingen te werken.
UhuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet gaanquote:Op maandag 4 november 2013 22:32 schreef CrashO het volgende:
Allemaal alleen nog maar galgje tekenen met iceman naast de opgehangen persoon
quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:06 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]![]()
Zal ze leren, spelverpesters.
Weet ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 5 in de hand, dan schijten op een natte krant
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:32 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]
Weet ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn jullie bezig? Ik zie geen roomquote:
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Ik heb mijn dag vandaag niet op CF bleek, ben maar gestoptquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie bezig? Ik zie geen room
aw.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:05 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]
Ik heb mijn dag vandaag niet op CF bleek, ben maar gestopt
Ditquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:05 schreef Bami_Flikker het volgende:
Ik heb mijn dag vandaag niet op CF bleek, ben maar gestopt
10-7 valt toch nog wel mee?quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:08 schreef CrashO het volgende:
De ronde ervoor had hij ook verloren met 10-2EN bij deze was het 7-2 voor hèm, voordat ik fatsoenlijk ging spelen
(lees, muziek opzette
)
Bezig, #1 zit nu op 9/20 pnt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:23 schreef HaJee het volgende:
Is er een spel bezig of zit ik voor niks naar dat lijstje te staren
OKquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:23 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]
Bezig, #1 zit nu op 9/20 pnt.
curve?quote:
Ben er.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:34 schreef CrashO het volgende:
Curve ja.
Heb een room klaarstaan:
FOK!
tong80
hihi grapjequote:Op donderdag 7 november 2013 06:21 schreef Jhali het volgende:
quote me even als er weer gespeeld wordt, dan doe ik mee
Ik ga zo een game makenquote:Op donderdag 7 november 2013 06:21 schreef Jhali het volgende:
quote me even als er weer gespeeld wordt, dan doe ik mee
Oké, DM me dan.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:42 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
[..]
Ik ga zo een game maken
Ik kom eraanquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:16 schreef zeeppaardje het volgende:
Superpark en ik zijn aan het spelen maar nog niet in een fok room, als er meer mensen zijn die zin hebben ,dan kunnen we die wel maken.
ok ik komquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:51 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
We zijn met zn 3en naar een gebruikte room gegaan
Superpark maat nu weer fok room aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Eetsmakelijk! ik stop er ook eventjes meequote:Op zaterdag 9 november 2013 18:01 schreef Fopje het volgende:
Ik zie nog steeds niks
Het zal wel, ik gooi een pizza in de oven
quote:Op maandag 11 november 2013 17:20 schreef Antiheld het volgende:
Wie komt er vanavond een potje spelen?
Sowieso, vanaf 20:00 draait de beste radioDJ weer op Curve Feverquote:
Kom je nog?quote:Op maandag 11 november 2013 18:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Sowieso, vanaf 20:00 draait de beste radioDJ weer op Curve FeverKilluminati
![]()
Werkenquote:Op maandag 11 november 2013 20:21 schreef Rodawa het volgende:
Ik kom eraan.
[..]
Fopje, het meisje draait nu weer hè.
Sorryquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:42 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Heel de avond gewacht
Nee half uurtje maar.
ja nee, toch nietquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:45 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Iemand tijd voor een potje ??
Ik dacht gezellig mee te doen aan de comboquote:
Join ons dan gastquote:Op zondag 2 maart 2014 21:01 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]
Dan maar alleen spelen![]()
[ afbeelding ]
kom uit spec danquote:Op zondag 2 maart 2014 21:01 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]
Dan maar alleen spelen![]()
[ afbeelding ]
Is een truc om je credits te laten kopenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:19 schreef Moira. het volgende:
godverdomme, valt ie weer heelmaal weg, moet ik opnieuw inloggen, 20 credits weg
Genoeg ruimte hoor?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:31 schreef appelen het volgende:
tv sc wil meedoen maak de groep even wat groter
quote:Op maandag 3 maart 2014 01:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Kan je "kopen" voor coins, geloof 1000
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:41 schreef d4v1d het volgende:
Moira heeft wel de beste en geilste curves [ afbeelding ]
ik zie je online staan in curvefever maar kan niet op 'follow to room' ofzo klikkenquote:
Was jij dat beep geluidje? Ik hoorde een geluidje en ben alle tabs aan het afgaanquote:Op maandag 3 maart 2014 03:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik zie je online staan in curvefever maar kan niet op 'follow to room' ofzo klikken
haha denk het ja, stuurde je een berichtquote:Op maandag 3 maart 2014 03:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was jij dat beep geluidje? Ik hoorde een geluidje en ben alle tabs aan het afgaan
Oh serieus ik ben echt een paar keer keigoed geweest terwijl ik kneiterstoned wasquote:Op maandag 3 maart 2014 03:51 schreef Snowballed het volgende:
Dit spel is niet voor slaperige stoners....Ik kom niet verder dan 3 a 4 seconden voor ik dood ben.... en dan concentreer ik me keihard....
Was jij erbij toen ik 2 potjes met 8 mensen eerste werdquote:Op maandag 3 maart 2014 04:04 schreef d4v1d het volgende:
Vaker slecht dan goed volgensmij
Geldt ook voor mij. En moet je nagaan dat ik nooit stoned ben_
bquote:Op maandag 3 maart 2014 04:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was jij erbij toen ik 2 potjes met 8 mensen eerste werd
quote:
Ja maar ik word er echt helemaal kriegel van en krijg er gooi neigingen en kramp in mn vingers van dat soort spellen... (in gedachte heeft mn toetsenbord aanslaggevoeligheid dan...quote:Op maandag 3 maart 2014 04:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh serieus ik ben echt een paar keer keigoed geweest terwijl ik kneiterstoned was
Ook heel vaak slecht
[ququote:
otequote:
][iquote:
mg]quote:Op zondag 2 maart 2014 23:24 schreef Fopje het volgende:
Er liep een tijdje terug ook al een reekskick die dan gewoon.
httquote:
p://i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] Op maandag 3 maart 2014 04:22 schreef d4v1d het volgende:quote:
quote:
wie wil er?quote:Op maandag 3 maart 2014 03:51 schreef Snowballed het volgende:
Dit spel is niet voor slaperige stoners....Ik kom niet verder dan 3 a 4 seconden voor ik dood ben.... en dan concentreer ik me keihard....
speel je nog?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |