Wachten tot huidige potje klaar is en dan joinenquote:Op maandag 4 november 2013 16:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel eens proberen. Heb me net geregistreerd. En nu?
wachten tot hun klaar zijnquote:Op maandag 4 november 2013 16:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel eens proberen. Heb me net geregistreerd. En nu?
Ik kan nergens iets van FOK! vindenquote:Op maandag 4 november 2013 16:34 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wachten tot huidige potje klaar is en dan joinenIk schat ~3 minuten
Komt omdat we nog bezig zijn, het spel is dan niet vindbaarquote:
Hoelang nog ?quote:Op maandag 4 november 2013 16:46 schreef Bami_Flikker het volgende:
Fopje
[..]
Komt omdat we nog bezig zijn, het spel is dan niet vindbaar
Wat moet ik dan kiezen in het hoofdscherm? Curve Fever 1 of 2?quote:Op maandag 4 november 2013 16:46 schreef Bami_Flikker het volgende:
Fopje
[..]
Komt omdat we nog bezig zijn, het spel is dan niet vindbaar
2quote:Op maandag 4 november 2013 16:47 schreef HaJee het volgende:
Wat moet ik dan kiezen in het hoofdscher
[..]
Wat moet ik dan kiezen in het hoofdscherm? Curve Fever 1 of 2?
Bovenaan 'play' klikkenquote:Op maandag 4 november 2013 16:47 schreef HaJee het volgende:
Wat moet ik dan kiezen in het hoofdscher
[..]
Wat moet ik dan kiezen in het hoofdscherm? Curve Fever 1 of 2?
Sorry, ik moet gaanquote:Op maandag 4 november 2013 18:03 schreef CrashO het volgende:
[..]
FOK!
tong80
We kijken wel of iemand komt
Komt door het kleine speelveld, ik ben gewend om met grote dingen te werken.quote:Op maandag 4 november 2013 18:14 schreef CrashO het volgende:
MichaelScottF had een slechte dag
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op maandag 4 november 2013 18:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Komt door het kleine speelveld, ik ben gewend om met grote dingen te werken.
UhuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet gaanquote:Op maandag 4 november 2013 22:32 schreef CrashO het volgende:
Allemaal alleen nog maar galgje tekenen met iceman naast de opgehangen persoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |