Nah, dat was daarvoor al. Hij vocht met Volpatti en na een paar stoten vroeg Downie om te stoppen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:31 schreef emokid het volgende:
Steve Downie is afgevoerd en opgehaald met een ambulance na die brawl.
twitter:SWhyno twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 17:04:38#Sabres have put Patrick Kaleta on waivers. reageer retweet
Ah, pijnlijk..quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:54 schreef Katth het volgende:
[..]
Nah, dat was daarvoor al. Hij vocht met Volpatti en na een paar stoten vroeg Downie om te stoppen.
Goed bezig de NHL.....twitter:ChuckGormleyCSN twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 15:01:59#CapitalsTalk NHL spokesman on possible hearings today from Caps-Flyers brawl: "Nothing scheduled at the moment." Both teams play tonight. reageer retweet
twitter:TSNBobMcKenzie twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 19:00:04No timeline yet on Downie injury but word is he's remaining in PHI hospital one more night. Suffered a facial fracture of some description. reageer retweet
Yep..quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:32 schreef Katth het volgende:
Nu al ik die shit aan terugkijken ben kom ik tot de conclussie dat ze Brayden Schenn ook keihard moeten aanpakken. Staat samen met Urbom elkaars shirt vast te houden en zodra de refs Holtby en Emery uit elkaar halen gooit hij Urbom's helm af en suckerpunched hem.
Wat een zet van Tortorella is dat he, dat Vigneault dat nooit eerder zo heeft gedaan. Het is ook leuk om te zien hoe Tortorella zich aanpast aan de cultuur in Vancouver, hij lijkt een stuk rustiger en beheerst.quote:Op zondag 3 november 2013 00:43 schreef emokid het volgende:
Die eerste line van ze, Kesler & the Sedins (goede bandnaam), is gewoon magisch.
Kan altijd nog.quote:Op zondag 3 november 2013 14:42 schreef maniack28 het volgende:
@Bardogan; ik zag dat je pas een potje wilde NHL'en, maar mijn vriendin zat achter de xbox
Ik ben NU on, maar je zit GTA te spelen. Ik kan me voorstellen dat je liever mensen online afknalt dan dat je door mij wordt vernederdquote:
Vernederd kun je het wel noemen..quote:Op zondag 3 november 2013 17:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ben NU on, maar je zit GTA te spelen. Ik kan me voorstellen dat je liever mensen online afknalt dan dat je door mij wordt vernederd
Zolang hij wint is er ook niet zoveel mis met Torts. Het gaat pas los zodra hij verliest en onder druk komt te staan. Vooralsnog doen de Canucks het vrij aardig.quote:Op zondag 3 november 2013 10:43 schreef maerk het volgende:
[..]
Het is ook leuk om te zien hoe Tortorella zich aanpast aan de cultuur in Vancouver, hij lijkt een stuk rustiger en beheerst.
Wat een heerlijke wrister. Doet mij een beetje denken aan Alex Semin.quote:
Yup, heb ik. Maar geen NHL '14, ik geloof dat '13 de laatste is die ik heb. Eerlijk gezegd niet zo gek veel gespeeld. Vind die nieuwe game modes ook niet zo heel leuk als je er niet heel veel tijd in kan steken.quote:
Ah ja tuurlijk. En hoe kon ik Blake nou vergetenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:34 schreef emokid het volgende:
Ik weet geen enkele denk ik, behalve dat Doughty in ieder geval geen Norris heeft gewonnen. Hij was wel finalist ooit, maar in hetzelfde kampioensjaar van Keith en de Blackhawks dus praktisch kansloos.
Dus het gaat ook om spelers die Norris gewonnen hebben buiten LA Kings om en daar later of daarvoor hebben gespeeld? Want voor zover ik weet is Blake de enige King die de Norris heeft gewonnen met de Kings.quote:Op woensdag 6 november 2013 06:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1: coffey en blake waren naast deze speler volgens mij de enige kings die de norris wonnen
2: speelde samen met gretzky
4: Scandinavier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:22 schreef Katth het volgende:
[ afbeelding ]
Close up.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Spelers van de Kings die de Norris hebben gewonnenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:34 schreef Katth het volgende:
[..]
Dus het gaat ook om spelers die Norris gewonnen hebben buiten LA Kings om en daar later of daarvoor hebben gespeeld? Want voor zover ik weet is Blake de enige King die de Norris heeft gewonnen met de Kings.
Paar jaar daarvoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:14 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ah ja tuurlijk. En hoe kon ik Blake nou vergeten4. is dus niet Kurri?
Maar niet als een King dus? Dat maakt het wel erg moeilijk :-)quote:Op woensdag 6 november 2013 15:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Spelers van de Kings die de Norris hebben gewonnen
Luc Robitaille?quote:Op woensdag 6 november 2013 06:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2: speelde samen met gretzky
Inderdaad, die vond ik niet erg moeilijkquote:
Zeker de moeite waard. Alhoewel ik niet heel erg veel weet van de NHL van voor de jaren 90.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Inderdaad, die vond ik niet erg moeilijk
Andere antwoorden zijn Harry Howell(die is wel heel erg moeilijk en weten alleen oude fans lijkt me) en Kent Nilsson.
Zijn wel mooie vragen
Zal er wel meer posten als iemand er interesse in heeft. Sws zijn de shows van Nick en Daryl erg de moeite waard
Ach ze hebben die game gewonnen en hij heeft goed gekeept. Denk niet dat dat hem lang nagedragen zal wordenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:19 schreef emokid het volgende:
Kan geen gifje vinden, maar die spookgoal van de Sharks tegen Luongo.Moet hem weer overkomen hoor.
En tegen Floridaquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie de humor niet
edit: het zijn natuurlijk wel twee hele snelle goals
Yzerman?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
10 seizoenen op een rij met meer dan 50 assist per seizoen?
Het was een beetje voor Yzerman, maar speelden veel samen in de NHL, zelfs in het zelfde teamquote:
Paul Cofey?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke Hall of Famer die in de Western Conference speelde was de eerste speler met 10 seizoenen op een rij met meer dan 50 assist per seizoen?
Mijne was Mark Messier en die was niet goed
Geen idee...quote:Op zondag 10 november 2013 00:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke ex King heeft de meeste goals als een rookie gescoord voor de Rangers?
Ik heb geen idee, effe denken
Edit: Een van de 3 die ik dacht was het
Veel te veel verdedigende fouten, schril contrast met de game tegen de Sharks..quote:Op zondag 10 november 2013 05:41 schreef GoCanucksGo het volgende:
Nucks krijgen nu wel flink klop van de Kings...
Nee, is een aanvaller, hij is getrade voor een andere hall of famerquote:Op zondag 10 november 2013 02:14 schreef Katth het volgende:
[..]
Paul Cofey?
Volgens mij is hij na Ray Bourque de meest scorende defenceman in de NHL.
Ik stond zo ongeveer te kijken:quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:22 schreef emokid het volgende:
What the hell.Belov van de Oilers raakt Giroux, clean hit. Penalty, okay denk je dan, refs missen weleens iets.. en dan opeens: game misconduct voor een headshot.
Geen probleem joh. Gewoon laatste worden, de eerste draft spot krijgen en NOG een aanvaller draften.quote:Op zondag 10 november 2013 12:03 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Ik stond zo ongeveer te kijken:
Anyway geen excuus voor het verlies. Het wordt steeds moeilijker om positief te blijven
Ik vermoed dat dat het plan is in Edmontonquote:Op zondag 10 november 2013 15:47 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Geen probleem joh. Gewoon laatste worden, de eerste draft spot krijgen en NOG een aanvaller draften.
Prima comeback vannacht maar man man man wat wordt er slecht verdedigd.quote:Op zondag 10 november 2013 20:23 schreef Unquote het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt weer een zwaar seizoen
quote:Op zondag 10 november 2013 20:23 schreef Unquote het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt weer een zwaar seizoen
Als ik Winnipeg was zou ik proberen om Miller los te kweken bij de Sabresquote:Op maandag 11 november 2013 09:23 schreef Unquote het volgende:
[..]
Prima comeback vannacht maar man man man wat wordt er slecht verdedigd.
Pavelec is het probleem niet, echt een prima keeper.quote:Op maandag 11 november 2013 10:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Als ik Winnipeg was zou ik proberen om Miller los te kweken bij de Sabres
Ontwijkt goed een hipcheck, meer is het niet.quote:Op maandag 11 november 2013 16:00 schreef emokid het volgende:
Net de Capitals @ Avalanche samenvatting gekeken.. Wordt Ovechkin even compleet weggespeeld door Landeskog voor een goal. De 4-0 weliswaar.. maar toch.
Awesome. Thanks voor de reminder. Had al zo'n vermoeden dat er early games zouden zijn, of op zijn minst in ieder geval in Boston, tijdens veteran's day.quote:
Daar ga ik eens voor zitten, kijken of Stamkos op dreef blijft.quote:
Tampa leuk team hoor op dit moment. Ze kwamen nog niet zo lang geleden al eens heel ver in de play-offs.quote:Op maandag 11 november 2013 19:36 schreef Unquote het volgende:
Stamkos moet gewoon echt eens verhuizen naar een beter team wil hij ooit een SC winnen
quote:Op maandag 11 november 2013 20:27 schreef emokid het volgende:
Stamkos in zichtbaar veel pijn. Afgevoerd op een brancard. Dit ziet er niet goed uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
Ga eens weg jijquote:Op maandag 11 november 2013 19:36 schreef Unquote het volgende:
Stamkos moet gewoon echt eens verhuizen naar een beter team wil hij ooit een SC winnen
Hierboven al een gif gepost, in spoiler tag.quote:Op maandag 11 november 2013 20:57 schreef emokid het volgende:
Hier is duidelijk wat er mis is. En het ziet er vreselijk uit (ik heb je gewaarschuwd): http://pic.twitter.com/K373GbE7qx
Woops. Gemist.quote:Op maandag 11 november 2013 20:59 schreef Katth het volgende:
[..]
Hierboven al een gif gepost, in spoiler tag.
twitter:TBLightning twitterde op maandag 11-11-2013 om 21:01:23Update: Steven Stamkos has been transported to the hospital in Boston for X-Rays. Will provide updates when more info is available. reageer retweet
Iedereen haat Boston toch sowieso al?quote:Op maandag 11 november 2013 21:24 schreef nyny83 het volgende:
De Bruins doen wel goed hun best om NOG meer gehaat te worden door Saviola.
Hun beste seizoensstart ooit.quote:Op maandag 11 november 2013 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De Avs winnen weer eens, zie ik
quote:Op maandag 11 november 2013 21:46 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Hun beste seizoensstart ooit.
*o*
Dus toch. Balen voor hem en de Lightning. Hopen dat hij snel herstelt en na de kerst ofzo weer kan spelen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:03 schreef Katth het volgende:
Stamkos heeft zijn scheenbeen gebroken.
https://twitter.com/TBLightning/status/400016717138518016
Ik denk dat de Olympische Spelen waarschijnlijker zijnquote:Op dinsdag 12 november 2013 07:26 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dus toch. Balen voor hem en de Lightning. Hopen dat hij snel herstelt en na de kerst ofzo weer kan spelen.
Als die helemaal afgebroken is, dan gaat hij de OS ook niet halen. We zullen zien hoe snel hij kan herstellen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:22 schreef Stijs26 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Olympische Spelen waarschijnlijker zijn
Met een beetje pech kan hij na 3 maanden pas beginnen met normaal te lopen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:30 schreef Saviola het volgende:
Hij gaat niet naar de OS. Ook al zou de breuk minder erg zijn dan verwacht, dan nog zit je met een herstelperiode van 2 a 3 maand, en dan moet je nog opnieuw beginnen schaatsen én in conditie raken.. De OS beginnen over minder dan 90 dagen. Tampa zal zelf nooit het risico nemen om hem naar Sochi te sturen, tenzij hij echt miraculeus snel genezen zou zijn.
Ja idd, tot de kerst zal hij wel in het gips zitten. Dan is het maar net hoe mooi de breuk is, want qua begeleiding heeft hij natuurlijk niets te klagen. Maar denk dat de OS inderdaad een beetje te vroeg zullen komen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:36 schreef Katth het volgende:
[..]
Met een beetje pech kan hij na 3 maanden pas beginnen met normaal te lopen.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:30 schreef Saviola het volgende:
De OS beginnen over minder dan 90 dagen.
Iddquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:46 schreef Unquote het volgende:
[..]Enige moment waarop er live ijshockey te zien is op de Nederlandse buis
Oh man, ik weet nog dat ik de wekker moest zetten en midden in de nacht ijshockey ging kijken om dan meteen weer te gaan slapenquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
IddWeet nog dat ik tot diep in de nacht zat te kijken, en dan om 8u er weer uit om te werken. Slopende dagen
Dé reden dat ik ijshockey en NHL fan ben geworden. Ik had de spelletjes al op de playstation sinds ik klein was, maar dat moment van op de Nederlandse televisie was magisch.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:46 schreef Unquote het volgende:
[..]Enige moment waarop er live ijshockey te zien is op de Nederlandse buis
Voor mij begon het ook met de games, NHL 2001 was m'n eerste geloof ik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:36 schreef emokid het volgende:
[..]
Dé reden dat ik ijshockey en NHL fan ben geworden. Ik had de spelletjes al op de playstation sinds ik klein was, maar dat moment van op de Nederlandse televisie was magisch.
NHL 96 voor de SNES hierquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:23 schreef Unquote het volgende:
[..]
Voor mij begon het ook met de games, NHL 2001 was m'n eerste geloof ik.
Klopt overigens maar ik had het meer over een speler die in Nederland is geboren/opgeleidt. Ed Kea, van dorp en Wensink brothers zullen ook wel AHL gespeeld hebben.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:35 schreef sp3c het volgende:
Jamie Schaafsma speelde vorig jaar overigens 1 wedstrijd met Houston Aero's maar daar gaat Dalhuisen wel overheen lijkt me
ah ok, my bad thenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt overigens maar ik had het meer over een speler die in Nederland is geboren/opgeleidt. Ed Kea, van dorp en Wensink brothers zullen ook wel AHL gespeeld hebben.
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
I can't really hear what maniack was saying because i have a Stanley cup ring plugged in my ear
-Dan Bylsma - 14/11/2013
Die quote ben ik wel eens tegengekomen en ik dacht dat het van Patrick Roy is en tegen wie is een gokje: Mike Emrick?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van wie is het origineel en tegen wie?
Patrick Royquote:Op donderdag 14 november 2013 19:52 schreef Katth het volgende:
[..]
Die quote ben ik wel eens tegengekomen en ik dacht dat het van Patrick Roy is en tegen wie is een gokje: Mike Emrick?
JR heeft nooit een cup gewonnen toch? Volgens mij was het inderdaad Patrick Roy en was het TEGEN JR.quote:
Nounounou, dat valt ook wel weer meequote:Op vrijdag 15 november 2013 09:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Als de Ducks weer over hun full line-up beschikken zijn ze niet te verslaan, maar met zoveel geblesseerden
Ze waren de #1 van de NHL potverdorriequote:Op vrijdag 15 november 2013 09:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nounounou, dat valt ook wel weer meeDe Ducks hebben al jaren een prima eerste en tweede lijn, maar in de breedte is het vaak toch wel een stuk minder.
2e fire sale?twitter:ChrisKuc twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 05:28:16#Blackhawks have acquiried winger Kris Versteeg from the Panthers. reageer retweet
Terechte schorsing, volgens mij weinig opzet maar hij weet dat ie daar op moet passen.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:40 schreef emokid het volgende:
WTF was Kadri mee bezig gisteren tegen de Wild: een elleboog op Backstrom, en erna uit de wedstrijd gegooid om een elleboog tegen Granlund: http://prohockeytalk.nbcs(...)care-of-nazem-kadri/
Shanahan roept hem op het matje voor de Backstrom hit.
Edit: 3 wedstrijden geschorst: http://video.nhl.com/vide(...)60&id=484481&lang=en
Sabres krijgen concurrentie.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:56 schreef Katth het volgende:
2e fire sale?twitter:ChrisKuc twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 05:28:16#Blackhawks have acquiried winger Kris Versteeg from the Panthers. reageer retweet
quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:16 schreef Stijs26 het volgende:
[..]
, desondanks staat Harding ze echt wel lekker te raken tot nu toe
quote:
Serieuze griepvirus in het Anaheim kampquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:19 schreef RobertVH het volgende:
[..]![]()
TB speelde goed, zaten overal op in de Duck's zone. Leek erop of Anaheim naast de blessures ook moe was van de roadtrip, en Perry met halve griep.
Gisteren bij de wedstrijd, na de eerste periode zat een collega van mij in een van de dweilwagens, nog net geen dweilorkest erbij![]()
ze hebben een oude Zamboni omgebouwd tot soort open bak waar elke wedstrijd ze een rondje op het ijs mee rijden (sponsors etc..)
Aan de andere kant, niks op af te dingen voor TB, wij missen Stamkos en Salo, maar bij Tampa zijn er andere spelers die nu net wel een beetje extra kunnen brengen om dat op te vangen. Maar nu road trip naar Phoenix en California, kijken hoe dat gaat.
* Tampa fan meld zich
Birdfluquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Serieuze griepvirus in het Anaheim kamp![]()
tenminste volgens NHL.com en Bruce Boudreau![]()
De line-up voor Carolina straks is zelfs nog niet eens bekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:24 schreef Clesar03 het volgende:
Jeuj weer eens een goal op home iceach joh, 1 goal in 4 wedstrijden, kan gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Mjah die probeert denk ik gewoon naam te maken en op te vallen.quote:Op zondag 17 november 2013 12:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mike Dalhuisen weer een fight in de AHL, die gaat vol voor een rol als enforcer denk ik
Als je Cody Bass gaat fighten swsquote:Op zondag 17 november 2013 12:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah die probeert denk ik gewoon naam te maken en op te vallen.
Mjah die kerel is 2x zo groot en breed, dat wint ie nooitquote:Op zondag 17 november 2013 12:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je Cody Bass gaat fighten sws
Het zijn eigenlijk ook absurd veel wedstrijden...quote:Op maandag 18 november 2013 09:36 schreef nyny83 het volgende:
4-1 is een populaire score geloof ik. Sharks met 4-1 verloren van de HawksSharkies lijken het na de goede seizoensstart weer een beetje kwijt. Toch een mentale kwestie denk ik; als je er eenmaal goed voor staat heb je niet meer de drive om elke wedstrijd er vol voor te gaan als er 82 wedstrijden zijn voordat de playoffs überhaupt beginnen.
Vloeken in de kerk! 82 is genoeg.quote:Op maandag 18 november 2013 10:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk ook absurd veel wedstrijden...
quote:
Klopt, maar niet noodzakelijkerwijs in de juiste volgorde. Niet elk team gaat heel hard voor een hogere seed in de playoffs namelijk.quote:Op maandag 18 november 2013 12:08 schreef Katth het volgende:
Met zoveel wedstrijden elimineer je bijna alle vormen van geluk of slechte beslissingen van scheidsrechters. De beste teams staan aan het eind van de rit gewoon bovenaan.
Met bovenaan bedoel ik natuurlijk ook een playoff berth :-)quote:Op maandag 18 november 2013 13:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Klopt, maar niet noodzakelijkerwijs in de juiste volgorde. Niet elk team gaat heel hard voor een hogere seed in de playoffs namelijk.
Ik constateer ook dat die KHL clubs in die steden goed zijn voor de ontwikkeling. Ze hebben trouwens ook scholen waar talenten les krijgen en tegelijk worden opgeleid tot ijshockeyers. Ik geloof dat voetbalclubs ook zoiets hebben hier.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:52 schreef Katth het volgende:
Chelyabinsk is nog wel een aardige stad hoor, heeft ook zijn eigen team in de KHL.
Rick Nash presteert anders maar matig bij de Rangers. Tuurlijk worden ze sterker van zijn terugkeer, maar het is niet alsof hij even de messias zal gaan uithangen daar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:03 schreef emokid het volgende:
Rick Nash keert vanavond terug na 6 weken afwezigheid. Rangers doen gewoon weer mee met de top straks.
Bij Buffalo zijn alle tieners en rookies terug naar hun minor league of AHL team gestuurd. Het plan om te tanken voor de #1 pick van Darcy wordt nu flink doorboord. Er is nog veel rotzooi van Darcy op te ruimen. Waarschijnlijk keert Luke Adam terug van de AHL. Wie kent hem nog?
Ik ken hem nog van een paar jaar terug tijdens de World Juniors.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:03 schreef emokid het volgende:
Waarschijnlijk keert Luke Adam terug van de AHL. Wie kent hem nog?
Van mij mogen ze hem mislopen, ik gun ze niks meer sinds die actie van Bertuzziquote:Op woensdag 20 november 2013 12:35 schreef nyny83 het volgende:
De Canucks kunnen zomaar ook de playoffs missen dit jaar. Hoop dat de Oilers deze tweet opslaan en erop terugkomen zodra de Canucks dit jaar de playoffs mislopen
Omhaalquote:
Daar kun je gewoon water in doenquote:Op vrijdag 22 november 2013 04:35 schreef emokid het volgende:
Spuiten die goalies nou suikerig en plakkerige limonade in hun gezicht met die flessen op het doel? Het zijn immers Gatorade flessen..
Hij staat nu gelijk met Howe met 121 voor het all time record. Ook 690 goals en gelijk met Lemieux. Wat een baas. Hij heeft wel duidelijk een agenda maar good for him.quote:
Auquote:Op zondag 24 november 2013 03:03 schreef emokid het volgende:
Clarkson's schaats in Grabovski's gezicht. Overal bloed..
Yep.. Ik geloof niet dat Steen mee gaat doen, is gewoon een streaky player.. hij blijft dus steken op 17, zal waarschijnlijk eindigen met 30-35. Daarna komt met 7 goals afstand Perry die misschien nog mee kan doen. Crosby ook wellicht.. maar het zal vooral leuk zijn als die race spannend gaat worden ongeacht de spelers.quote:Op zondag 24 november 2013 14:29 schreef Saviola het volgende:
Zo zuur dat Stamkos out is, dat had een epic race voor de Richard Trophy kunnen worden.
Hij heeft een gebroken enkel maar verdedigend vrij solide volgens mij toen hij speelde.quote:Op zondag 24 november 2013 18:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe doet Scuderi het overigens in Pitts?
20 hechtingen erin en gewoon doorspelen. #heldquote:Op zondag 24 november 2013 11:37 schreef nyny83 het volgende:
Ouch, maar daar kan Clarkson weinig aan doen:
[ afbeelding ]
Ik heb niet voor niets voor hem getrade in mn fantasy teamquote:Op zondag 24 november 2013 21:26 schreef Katth het volgende:
[..]
20 hechtingen erin en gewoon doorspelen. #held
Dat nou ook weer niet, maar ze komen in de buurt.quote:Op maandag 25 november 2013 02:00 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijkste NHL jerseys die ik ooit gezien heb.
Of die gele van de LA Kings...quote:Op maandag 25 november 2013 07:30 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet, maar ze komen in de buurt.
Kijk hier maar eens voor inspiratie: http://bleacherreport.com(...)ey-team-jerseys-ever
Die van de Canucks met die gestreepte V is al een mooi begin
Die met die trompetten van de Blues. De coach heeft gewoon geweigerd om erin te spelen (en terecht!)quote:
Deze?quote:Op maandag 25 november 2013 13:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Die met die trompetten van de Blues. De coach heeft gewoon geweigerd om erin te spelen (en terecht!)
quote:Op maandag 25 november 2013 07:30 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet, maar ze komen in de buurt.
Kijk hier maar eens voor inspiratie: http://bleacherreport.com(...)ey-team-jerseys-ever
Die van de Canucks met die gestreepte V is al een mooi begin
Yup...quote:Op maandag 25 november 2013 16:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
http://www.classicauction(...)ctionid=74&lotid=761
Deze?
Mwah zat er aan te komen... Die trade was best oke, maar wordt nu met de dag minder.quote:Op maandag 25 november 2013 18:04 schreef emokid het volgende:
Martin Erat heeft gevraagd om getrade te worden.. ouch. Deze trade zag er vorig seizoen ook al niet goed uit.
Dat snap je misschien waarom ze gekozen hebben voor die kleuren. Traditiequote:Op maandag 25 november 2013 17:22 schreef Katth het volgende:
[..]
Yup...
De mooiste vind ik alternates van: Rangers, Wild, Blues en Blue Jackets.
En dat is precies wat ie heeft gedaanquote:Op maandag 25 november 2013 22:12 schreef RobertVH het volgende:
Vanavond weer naar Tampa, hopelijk schiet MSL er een paar in met z'n nieuwe zilveren stick voor de 1000 wedstrijden.
Je ploegje doet het weer aardig dit jaar. Wel bizar om te zien dat jullie 2de in de conference staan, maar met dat puntenaantal had je negende in het westen gestaan. Dit jaar lijkt het verschil wel heel groot.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:58 schreef Saviola het volgende:
[..]
En dat is precies wat ie heeft gedaan
Ook het debuut gezien van Nikita Kucherov, die gekke Rus die als rookie geweldig speelt in de AHL en nu op z'n eerste NHL shift meteen z'n eerste goal maakt
Ik nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:29 schreef Katth het volgende:
Schijnt dat Ovechkin dus op een 70+ goal pace zit op dit moment. Heb alleen liever dat de rest van de Caps ook beginnen te scoren....
Slecht voor mijn fantasy teamquote:Op woensdag 27 november 2013 11:52 schreef Stijs26 het volgende:
Parise waarschijnlijk 2-3 weken uit de roulatie. Zag er niet goed uit dus dit valt nog mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
Ja, logo heeft wel wat, geen fratsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:19 schreef Katth het volgende:
Islanders stadium series jersey.Gezien de geschiedenis van de Islanders alternate jerseys (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) is deze uitstekend.
4-6 weken, gebroken scheenbeen.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:37 schreef maniack28 het volgende:
Tanner Glass ook 4 weken eruit.. lekker ditMartin ook nog geblesseerd, horen we morgen meer over...
Lekker dan... beste verdediger van het hele team dit jaar. Scuderi er ook uit. Dan hebben we dus Leturnover, Orpik, Bortuzzo, Niskanen, Maatta en Engelland over. Despres komt over van WBS. Tot zo ver de defense depthquote:
Welk team kan zonder problemen dan verlies van hun 2 betere(c.q. beste) verdedigers opvangen?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Lekker dan... beste verdediger van het hele team dit jaar. Scuderi er ook uit. Dan hebben we dus Leturnover, Orpik, Bortuzzo, Niskanen, Maatta en Engelland over. Despres komt over van WBS. Tot zo ver de defense depth
Een team dat niet zoveel geld in zijn top 5 heeft zitten kan het allicht beter opvangen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Welk team kan zonder problemen dan verlies van hun 2 betere(c.q. beste) verdedigers opvangen?
P.S. Kings wel misschien al zou het ook minder zijn als pak hem beet Doughty en Regehr weg vallen, Martinez is een volwaardige verdediger maar dan moet je ook bijvoorbeeld Jeff Schultz mee laten draaien en die heeft wel bijna 400 wedstrijden in de NHL gespeeld maar is natuurlijk wel een flinke stap terug ten opzichte van Regehr.
Gebeurt vrij weinig in die wedstrijd.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:57 schreef Saviola het volgende:
Lecavalier vanavond voor 't eerst tegen Tampa..
plus-minus telt niet bij de PPquote:Op woensdag 27 november 2013 21:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Een team dat niet zoveel geld in zijn top 5 heeft zitten kan het allicht beter opvangen.
Ik weet trouwens niet of je Leturnover recentelijk heb zien spelen, maar die gast is zoals hij nu speelt nog niet eens 3,5 mill waard. Hij heeft het LAAGSTE +/- van het hele team (-6), terwijl hij altijd op de PP speelt. Hoe kan je als offensive forward nou op -6 staan??
Pens moeten gewoon een nieuwe coach, klaar met dit gejank. Bylsma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |