Patrick Royquote:Op donderdag 14 november 2013 19:52 schreef Katth het volgende:
[..]
Die quote ben ik wel eens tegengekomen en ik dacht dat het van Patrick Roy is en tegen wie is een gokje: Mike Emrick?
JR heeft nooit een cup gewonnen toch? Volgens mij was het inderdaad Patrick Roy en was het TEGEN JR.quote:
Nounounou, dat valt ook wel weer meequote:Op vrijdag 15 november 2013 09:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Als de Ducks weer over hun full line-up beschikken zijn ze niet te verslaan, maar met zoveel geblesseerden
Ze waren de #1 van de NHL potverdorriequote:Op vrijdag 15 november 2013 09:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nounounou, dat valt ook wel weer meeDe Ducks hebben al jaren een prima eerste en tweede lijn, maar in de breedte is het vaak toch wel een stuk minder.
2e fire sale?twitter:ChrisKuc twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 05:28:16#Blackhawks have acquiried winger Kris Versteeg from the Panthers. reageer retweet
Terechte schorsing, volgens mij weinig opzet maar hij weet dat ie daar op moet passen.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:40 schreef emokid het volgende:
WTF was Kadri mee bezig gisteren tegen de Wild: een elleboog op Backstrom, en erna uit de wedstrijd gegooid om een elleboog tegen Granlund: http://prohockeytalk.nbcs(...)care-of-nazem-kadri/
Shanahan roept hem op het matje voor de Backstrom hit.
Edit: 3 wedstrijden geschorst: http://video.nhl.com/vide(...)60&id=484481&lang=en
Sabres krijgen concurrentie.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:56 schreef Katth het volgende:
2e fire sale?twitter:ChrisKuc twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 05:28:16#Blackhawks have acquiried winger Kris Versteeg from the Panthers. reageer retweet
quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:16 schreef Stijs26 het volgende:
[..]
, desondanks staat Harding ze echt wel lekker te raken tot nu toe
quote:
Serieuze griepvirus in het Anaheim kampquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:19 schreef RobertVH het volgende:
[..]![]()
TB speelde goed, zaten overal op in de Duck's zone. Leek erop of Anaheim naast de blessures ook moe was van de roadtrip, en Perry met halve griep.
Gisteren bij de wedstrijd, na de eerste periode zat een collega van mij in een van de dweilwagens, nog net geen dweilorkest erbij![]()
ze hebben een oude Zamboni omgebouwd tot soort open bak waar elke wedstrijd ze een rondje op het ijs mee rijden (sponsors etc..)
Aan de andere kant, niks op af te dingen voor TB, wij missen Stamkos en Salo, maar bij Tampa zijn er andere spelers die nu net wel een beetje extra kunnen brengen om dat op te vangen. Maar nu road trip naar Phoenix en California, kijken hoe dat gaat.
* Tampa fan meld zich
Birdfluquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Serieuze griepvirus in het Anaheim kamp![]()
tenminste volgens NHL.com en Bruce Boudreau![]()
De line-up voor Carolina straks is zelfs nog niet eens bekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:24 schreef Clesar03 het volgende:
Jeuj weer eens een goal op home iceach joh, 1 goal in 4 wedstrijden, kan gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |