Jij hebt er geen idee van wat ik denk. Tenzij je denkt dat ik denk dat je een jankerd en een aansteller bent.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tja... Bodyshots doen meestal geen 100% damage. Jij denkt dat het OP is om een snelle en goedgerichte headshot te maken, of dat het logisch is dat snel richten generfd moeten worden.![]()
Dan moet je maar naar Cod gaan, want in cod hebben ze "quickscopen" generfd.
Comebackje hoorquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:32 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Jij hebt er geen idee van wat ik denk. Tenzij je denkt dat ik denk dat je een jankerd en een aansteller bent.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoezo 3x? 2x begrijp ik maar waar komt die 3e vandaan?
Jop zijn 3 eindes, die elk een gun opleveren....quote:
ohquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:49 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Paracel Storm, moet je ze wel even unlocken
Constant spelen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik zie nu al veel mensen met levels hoog in de twintigtallen, hoe krijgen ze dat voor elkaar?
14 zijn en niet al te hoge scores halen op school.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik zie nu al veel mensen met levels hoog in de twintigtallen, hoe krijgen ze dat voor elkaar?
Net 2 potjes achter elkaar op verschillende servers ook lol.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
En weer een potje niet af kunnen maken, server timeout.
xp boostersquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ook johquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Boh net dik liggen ownen met een little bird
Oh ik anders wel.quote:Op zondag 3 november 2013 01:47 schreef KoningStoma het volgende:
Volgens mij heeft vrijwel niemand daar last van. Bij de beta was het een probleem, maar nu niet echt meer.
Hmjah shitload of mensen hebben nog steeds fps drops en gestotter (terwijl ut naast dat gestotter gewoon smooth is). Hangt ook per map af.quote:Op zondag 3 november 2013 02:07 schreef ems. het volgende:
Vaak zijn het ook de videokaarten die met nieuwe drivers komen en een hoop fps problemen oplossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |