Jij hebt er geen idee van wat ik denk. Tenzij je denkt dat ik denk dat je een jankerd en een aansteller bent.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tja... Bodyshots doen meestal geen 100% damage. Jij denkt dat het OP is om een snelle en goedgerichte headshot te maken, of dat het logisch is dat snel richten generfd moeten worden.![]()
Dan moet je maar naar Cod gaan, want in cod hebben ze "quickscopen" generfd.
Comebackje hoorquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:32 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Jij hebt er geen idee van wat ik denk. Tenzij je denkt dat ik denk dat je een jankerd en een aansteller bent.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoezo 3x? 2x begrijp ik maar waar komt die 3e vandaan?
Jop zijn 3 eindes, die elk een gun opleveren....quote:
ohquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:49 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Paracel Storm, moet je ze wel even unlocken
Constant spelen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik zie nu al veel mensen met levels hoog in de twintigtallen, hoe krijgen ze dat voor elkaar?
14 zijn en niet al te hoge scores halen op school.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik zie nu al veel mensen met levels hoog in de twintigtallen, hoe krijgen ze dat voor elkaar?
Net 2 potjes achter elkaar op verschillende servers ook lol.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
En weer een potje niet af kunnen maken, server timeout.
xp boostersquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ook johquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Boh net dik liggen ownen met een little bird
Oh ik anders wel.quote:Op zondag 3 november 2013 01:47 schreef KoningStoma het volgende:
Volgens mij heeft vrijwel niemand daar last van. Bij de beta was het een probleem, maar nu niet echt meer.
Hmjah shitload of mensen hebben nog steeds fps drops en gestotter (terwijl ut naast dat gestotter gewoon smooth is). Hangt ook per map af.quote:Op zondag 3 november 2013 02:07 schreef ems. het volgende:
Vaak zijn het ook de videokaarten die met nieuwe drivers komen en een hoop fps problemen oplossen.
Maar je moet wel begrijpen dat Stoma de enige "relevante" persoon is bij wie dat gebeurt.quote:Op zondag 3 november 2013 01:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh ik anders wel.
Als ik op forums kijk zijn er nog velen anderen zelfs wanneer ze een goed systeem hebben
jaquote:Op zondag 3 november 2013 03:44 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Maar je moet wel begrijpen dat Stoma de enige "relevante" persoon is bij wie dat gebeurt.
Misschien een bug. Ik heb ook af en toe dat het geluid wegvalt (als ik bv in een tank zit).quote:Op zondag 3 november 2013 09:31 schreef Revje1 het volgende:
Wel weer een erg mooi en dik spel!
Ik heb alleen wel last van bepaalde vertragingen in het geluid. Ik hoor dan wel geluiden van de omgeving dus inslagen enzo maar dan hoor ik een halve minuut niet m'n eigen voetstappen. Of als ik een voertuig inga dan hoor ik de motor niet. Iemand enig idee want dit heb ik nog nooit gehad?
Is een bekende bug.quote:Op zondag 3 november 2013 09:31 schreef Revje1 het volgende:
Wel weer een erg mooi en dik spel!
Ik heb alleen wel last van bepaalde vertragingen in het geluid. Ik hoor dan wel geluiden van de omgeving dus inslagen enzo maar dan hoor ik een halve minuut niet m'n eigen voetstappen. Of als ik een voertuig inga dan hoor ik de motor niet. Iemand enig idee want dit heb ik nog nooit gehad?
Oke.quote:
kan je vrij spelen als je leveledquote:Op zondag 3 november 2013 12:12 schreef Skwish het volgende:
Die battlepacks kan je toch gewoon vrijspelen? Daar hoef je toch niet de Deluxe versie voor aan te schaffen?
ik ga het nu proberenquote:Op zondag 3 november 2013 13:27 schreef fyah het volgende:
Straks level 10Eens kijken wat de commander inhoudt
Nu nog de bf4.exe crash fixen.quote:Op zondag 3 november 2013 14:02 schreef cherrycoke het volgende:
WE HAVE IDENTIFIED AN ISSUE WHERE THE GAME SERVER WILL CRASH AND DISCONNECT PLAYERS. WE HAVE A FIX IN PROGRESS TO ADDRESS THIS ISSUE IN A SERVER UPDATE AND WILL LET YOU KNOW ONCE IT'S READY TO ROLL OUT.
woehoe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe bedoel je? Je krijgt attachments met de kills die je maakt met het wapen wat je in je handen hebt.quote:Op zondag 3 november 2013 14:40 schreef z0rz0r het volgende:
hmm met de multiplayer upgrade je wapens automatisch toch?
ja dat bedoel ik, maar blijkbaar is de upgrade soms juist minder fijn om mee te spelenquote:Op zondag 3 november 2013 14:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je krijgt attachments met de kills die je maakt met het wapen wat je in je handen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |