ik werd eerst naar de verkeerde parking gestuurd, de file langs de andere kant op dus op een smal weggetje, lekker gebaggerdquote:
PIIICCCSSS!!!!!!!!!!!!!!111111111quote:Op zondag 10 november 2013 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik werd eerst naar de verkeerde parking gestuurd, de file langs de andere kant op dus op een smal weggetje, lekker gebaggerd![]()
Maar was een zeer puike dag! In meerdere opzichten productief.
de Niva rijdt sinds vrijdag weer.quote:
helaas ik doe niet aan filmsquote:Op zondag 10 november 2013 20:31 schreef Anne het volgende:
Nog iets voor densmee:
TV / [WIN] een The Hunger Games prijzenpakket!
Aangezien ie toch altijd wint.
Zoiets alleen dan als automaat op een tweewieler?quote:Op zondag 10 november 2013 20:29 schreef Anne het volgende:
Inclusief speelgoed voor de vrouwen onder ons:
hihi, zet hem effe in klus fuckupsquote:Op maandag 11 november 2013 04:11 schreef 2cv het volgende:
Sleepoog van je BX af rukken: 1,2 seconden.
Een vervangend sleepoog uit een andere BX zagen: 12 minuten
Dat vervangende sleepoog ontdoen van overbodig materiaal en onder je BX lassen: 12 uur.
Wat hebben we geleerd: probeer nooit met een aanloop je BX uit de drek te trekken.
Het was strikt genomen geen KLUS-fuckup. Daarbij is het afrukken (quote:Op maandag 11 november 2013 06:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hihi, zet hem effe in klus fuckups![]()
Fraai geschoten foto's waarvoor dank!quote:
+tquote:Op maandag 11 november 2013 11:24 schreef daNpy het volgende:
Ben weer onderweg naar de bewoonde wereld, net voorbij het einde van de wereld geweest in Koostertille
Mooie omgeving he. Ik woon er namelijk vlakbij..quote:Op maandag 11 november 2013 11:24 schreef daNpy het volgende:
Ben weer onderweg naar de bewoonde wereld, net voorbij het einde van de wereld geweest in Koostertille
+1quote:
heeft ie een plukje haar erbij gekregen?quote:
da kannie.. hij heet niets voor niets opaquote:Op maandag 11 november 2013 21:26 schreef Anne het volgende:
Eerder een plukje eraf. Of een plukje grijzer.
Een beetje weinig haar, is ook haar.quote:Op maandag 11 november 2013 21:27 schreef lipje het volgende:
[..]
da kannie.. hij heet niets voor niets opa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |