Van NL naar DE en van DE naar NL is meestal poepie-traag. Ik krijg nu ook aanmaningen van de (duitse) levensverzekering en dan staat erin dat ik morgen oid al moet betalen (terwijl je normaal iets van 10 dagen krijgt; klopt ook als je de datum van de brief bekijkt).quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had mn camarereinigingszut per ongeluk in Nederland laten liggen en visitekaartjes besteld, beide nodig voor morgen natuurlijk. Donderdag uit NL verstuurd dus ik had gehoopt dat het er nu wel zou zijn, maar dat valt tegen. post is wel al geweest
Nee. Ik krijg een aanmaning doordat ze niet hebben kunnen incasseren.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:54 schreef daNpy het volgende:
Maar voor je een aanmaning krijgt heb je al een aantal brieven genegeerd
van DE naar NL nooit problemen gehad, dat is er altijd mooi op tijdquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Van NL naar DE en van DE naar NL is meestal poepie-traag. Ik krijg nu ook aanmaningen van de (duitse) levensverzekering en dan staat erin dat ik morgen oid al moet betalen (terwijl je normaal iets van 10 dagen krijgt; klopt ook als je de datum van de brief bekijkt).
In een Nederlands woordenboek toch echt welquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:59 schreef daNpy het volgende:
In mijn woordenboek niet. Maarja, Duitserts he
quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
van DE naar NL nooit problemen gehad, dat is er altijd mooi op tijd
geen idee mijn kaarten haal ik morgen vroeg op kantoor opquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
zijn er ook mensen die betalen om er binnen te komen?
mijn parkeerkaart is mijn entreekaart trouwens, raar systeem.. parkeren vips ook op P4?
quote:
er staan er een paar op het Eurocircuit in Valkenswaardquote:Op zondag 10 november 2013 12:50 schreef Iwanius het volgende:
Middag. Weer is vandaag wisselend. Regenbuien afgewisseld met een doorgebroken zon en fris weer. Kortom ideale herfstdag.
Nog mensen die de auto nemen en ergens gaan uitwaaien?
inderdaad daar was het lekker weer, vanaf half 11 droog gebleven ofzo.quote:Op zondag 10 november 2013 14:12 schreef lipje het volgende:
[..]
er staan er een paar op het Eurocircuit in Valkenswaard
fripstickquote:
ik werd eerst naar de verkeerde parking gestuurd, de file langs de andere kant op dus op een smal weggetje, lekker gebaggerdquote:
PIIICCCSSS!!!!!!!!!!!!!!111111111quote:Op zondag 10 november 2013 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik werd eerst naar de verkeerde parking gestuurd, de file langs de andere kant op dus op een smal weggetje, lekker gebaggerd![]()
Maar was een zeer puike dag! In meerdere opzichten productief.
de Niva rijdt sinds vrijdag weer.quote:
helaas ik doe niet aan filmsquote:Op zondag 10 november 2013 20:31 schreef Anne het volgende:
Nog iets voor densmee:
TV / [WIN] een The Hunger Games prijzenpakket!
Aangezien ie toch altijd wint.
Zoiets alleen dan als automaat op een tweewieler?quote:Op zondag 10 november 2013 20:29 schreef Anne het volgende:
Inclusief speelgoed voor de vrouwen onder ons:
hihi, zet hem effe in klus fuckupsquote:Op maandag 11 november 2013 04:11 schreef 2cv het volgende:
Sleepoog van je BX af rukken: 1,2 seconden.
Een vervangend sleepoog uit een andere BX zagen: 12 minuten
Dat vervangende sleepoog ontdoen van overbodig materiaal en onder je BX lassen: 12 uur.
Wat hebben we geleerd: probeer nooit met een aanloop je BX uit de drek te trekken.
Het was strikt genomen geen KLUS-fuckup. Daarbij is het afrukken (quote:Op maandag 11 november 2013 06:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hihi, zet hem effe in klus fuckups![]()
Fraai geschoten foto's waarvoor dank!quote:
+tquote:Op maandag 11 november 2013 11:24 schreef daNpy het volgende:
Ben weer onderweg naar de bewoonde wereld, net voorbij het einde van de wereld geweest in Koostertille
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |