Geslachtsgemeenschap was er dus wel..quote:Op woensdag 6 november 2013 00:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ah, ik heb alleen dat stukje text op die website gezienrelatie vanaf haar 15e kan prima legaal zolang er geen geslachtsgemeenschap is
En dat je bij tokkies inbreed hebt, tya
Preventief of correctief ?quote:Op woensdag 6 november 2013 07:20 schreef densmee het volgende:
[..]
daar had ik het een en ander al aan verlast inderdaad
correctief,quote:
ik ben niet er niet zo bang voor dat er nog iets recht van was, bijrijders deur kon nog maar net open door een compleet kromme dorpel bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 november 2013 19:02 schreef 2cv het volgende:
NiceHet enige nadeel is dat als je er dan teveel kracht op zet je wellicht de hele auto krom trekt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 08:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Geslachtsgemeenschap was er dus wel..
niet echt geweldige autotjes voor in de mast, ik had er van voor tot achter al een 2 mm staalplaat onder geschroefd om dat de carters het vaak maar een paar weken vol hielden, diesel leidingen om de week over de grond sleepten en ga zo maar doorquote:
Sneu voor (waarschijnlijk) zijn zoon.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:20 schreef Paladijn het volgende:
Oud-achterbuurman is blijkbaar overleden nadat hij voor de tweede keer brand veroorzaakte in zijn huis door in slaap te vallen op de bank met een brandende sigaret
En gezien Leeuwarden+brand 'hot' is, staat het zelfs op de telegraaf site
http://www.telegraaf.nl/b(...)nd_Leeuwarden__.html
Is zijn zoon inderdaad, hoewel ik die niet ken.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sneu voor (waarschijnlijk) zijn zoon.
Knap stom.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Meest bizarre is nog wel dat hij ditzelfde geintje vorig jaar drie dagen eerder ook had, toen liep het af met alleen brandschade...
En toen bleef het stil aan de andere kant van de lijn?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:35 schreef Iwanius het volgende:
Morgen. Word ik gebeld door een familielid gisteravond om +/- 03:00 uur.
Blijkt dat er een Politie-inval bezig is in de woning naast die van hem vanwege een ontdekte hennepkwekerij.
Ik zoiets: "ja..en wat moet ik ermee?"
Als je er op googlet krijg je alleen maar advertenties; nergens een uitleg te vindenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:41 schreef Alan_Bastard het volgende:
Iemand een idee wat het laagste toebetalingsbedrag per bouwjaar is bij inruil?
Ik heb geen idee wat er mee wordt bedoeld namelijk
dan zit je ambtstermijn er op?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:51 schreef Anne het volgende:
Nog een maand en 2 dagen en dan ben ik alweer 4 jaar moderator van PTA.
De tijd vliegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |