Mijn BX is geen muesli gebakjequote:Op dinsdag 5 november 2013 18:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mijn werkgever beloond de leasesletjes daar dus ook voor... dan heb je mensen die in hun muesli gebakje met 87 dicht achter een vrachtwagen aankachelen zodat ze minder verbruiken
Zit het sleepoog nog aan dat stokbrood ? Ik heb er al 2 van een BX af geruktquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:00 schreef densmee het volgende:
nog een oude dakar foto gevonden
[ afbeelding ]
gelukkig zijn we van de auto's met double chevron al weer een hele tijd af
redding was gelukkig nabij
[ afbeelding ]
Ah, ik heb alleen dat stukje text op die website gezienquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:10 schreef Anne het volgende:
19 jaar of 15 jaar.. 15 jaar is illegaal hoor.. Hij is er tevens voor veroordeeld.
Daarnaast gaat het natuurlijk ook om het stiefvader-dochter verhaal. Dat vind ik redelijk 'ziek'.
't Was/is haar stiefvader. Geen bloedverwanten dus geen inbreed.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ah, ik heb alleen dat stukje text op die website gezienrelatie vanaf haar 15e kan prima legaal zolang er geen geslachtsgemeenschap is
En dat je bij tokkies inbreed hebt, tya
daar had ik het een en ander al aan verlast inderdaadquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zit het sleepoog nog aan dat stokbrood ? Ik heb er al 2 van een BX af gerukt
Geslachtsgemeenschap was er dus wel..quote:Op woensdag 6 november 2013 00:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ah, ik heb alleen dat stukje text op die website gezienrelatie vanaf haar 15e kan prima legaal zolang er geen geslachtsgemeenschap is
En dat je bij tokkies inbreed hebt, tya
Preventief of correctief ?quote:Op woensdag 6 november 2013 07:20 schreef densmee het volgende:
[..]
daar had ik het een en ander al aan verlast inderdaad
correctief,quote:
ik ben niet er niet zo bang voor dat er nog iets recht van was, bijrijders deur kon nog maar net open door een compleet kromme dorpel bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 november 2013 19:02 schreef 2cv het volgende:
NiceHet enige nadeel is dat als je er dan teveel kracht op zet je wellicht de hele auto krom trekt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 08:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Geslachtsgemeenschap was er dus wel..
niet echt geweldige autotjes voor in de mast, ik had er van voor tot achter al een 2 mm staalplaat onder geschroefd om dat de carters het vaak maar een paar weken vol hielden, diesel leidingen om de week over de grond sleepten en ga zo maar doorquote:
Sneu voor (waarschijnlijk) zijn zoon.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:20 schreef Paladijn het volgende:
Oud-achterbuurman is blijkbaar overleden nadat hij voor de tweede keer brand veroorzaakte in zijn huis door in slaap te vallen op de bank met een brandende sigaret
En gezien Leeuwarden+brand 'hot' is, staat het zelfs op de telegraaf site
http://www.telegraaf.nl/b(...)nd_Leeuwarden__.html
Is zijn zoon inderdaad, hoewel ik die niet ken.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sneu voor (waarschijnlijk) zijn zoon.
Knap stom.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Meest bizarre is nog wel dat hij ditzelfde geintje vorig jaar drie dagen eerder ook had, toen liep het af met alleen brandschade...
En toen bleef het stil aan de andere kant van de lijn?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:35 schreef Iwanius het volgende:
Morgen. Word ik gebeld door een familielid gisteravond om +/- 03:00 uur.
Blijkt dat er een Politie-inval bezig is in de woning naast die van hem vanwege een ontdekte hennepkwekerij.
Ik zoiets: "ja..en wat moet ik ermee?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |