Ik ben blij met jequote:
Slijmbalquote:
Je was te laatquote:
Hoe weet je dat... ? Ik heb ook in die goten lopen prutsen ...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ze gaan niet fysiek in die goten prutsen, idd genoeg andere manieren blijkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, antie Soury was jij.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe weet je dat... ? Ik heb ook in die goten lopen prutsen ...
Ik kan geen kabelgoot meer zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2013 00:22:57 ]
De lapo te jattenquote:
Hoeveel leven er nog?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Net besloten dat het morgen de Pasar Malam in Rijswijk wordt.
Ben altijd al gek op de Blue Diamonds geweest...
Het waren er toch maar tweequote:
Ik ook al bijna 2 maanden niet meerquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan geen kabelgoot meer zien.![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe weet je dat... ? Ik heb ook in die goten lopen prutsen ...
Valt op en is te traceren via het -okay, soms falende- registratiebeleid bij de bewakingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is het veel makkelijker om het via hacks te doen dan fysiek lijntjes te gaan tappen.Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Nu lul jij poepquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Valt op en is te traceren via het -okay, soms falende- registratiebeleid bij de bewaking
Volgens mij is het veel makkelijker om het via hacks te doen dan fysiek lijntjes te gaan tappen.
1 ging er dood, hoeveel bleven er nog over?quote:
Uhhhquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1 ging er dood, hoeveel bleven er nog over?
Hou es op met nummersquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:26 schreef APK het volgende:
Oh, nu kaapte ik de FIPO op pagina 2 als je 25 pagina's ingesteld hebt
Oh ok, jammer en Wat kan het me schelen verderquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog één van de 2, Ramona is al een tijdje geleden overleden...
Mij ook niet, ik ga voor het eten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok, jammer en Wat kan het me schelen verder
Die kan je uitzettenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mij ook niet, ik ga voor het eten.
Dat getokkel neem ik wel op de koop toe...
We gaan elkaar nooit begrijpenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:31 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, speciaal voor jou hier een afbeelding van een Formule 1 auto![]()
[ afbeelding ]
Alle providers moeten in Nederland hun verkeer tappen voor de overheid, dus dat gebeurt sowieso al. Ik heb ze zelf aangesloten. Vroeger gebeurde dat nog lokaal en ingewikkeld. De laatste jaren wordt die apparatuur direct door AIVD beheerd. Overheden voeren meestal bagger ICT dus een hackje daar lijkt ook best mogelijkquote:
Eten is helemaal tof daar en ach die muziek is best ok.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mij ook niet, ik ga voor het eten.
Dat getokkel neem ik wel op de koop toe...
De laatste regel red ik niet meer.quote:
Hier moet ik even over nadenken, jij bent altijd dusdanig vooruitlopend dat mijn hersens even pijn doen en het momenteel niet aankunnenquote:
Sandra Reemer zal ook wel een nummertje komen doenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eten is helemaal tof daar en ach die muziek is best ok.
AMD'tje er tussen en klaar is de AIVD...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle providers moeten in Nederland hun verkeer tappen voor de overheid, dus dat gebeurt sowieso al. Ik heb ze zelf aangesloten. Vroeger gebeurde dat nog lokaal en ingewikkeld. De laatste jaren wordt die apparatuur direct door AIVD beheerd. Overheden voeren meestal bagger ICT dus een hackje daar lijkt ook best mogelijk
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:31 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, speciaal voor jou hier een afbeelding van een Formule 1 auto![]()
[ afbeelding ]
Dan ga ik even een ommetje doen om te verteren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Sandra Reemer zal ook wel een nummertje komen doen
Op haar leeftijd nog?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ben ik para en misselijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga daar maar gewoon van uit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle providers moeten in Nederland hun verkeer tappen voor de overheid, dus dat gebeurt sowieso al. Ik heb ze zelf aangesloten. Vroeger gebeurde dat nog lokaal en ingewikkeld. De laatste jaren wordt die apparatuur direct door AIVD beheerd. Overheden voeren meestal bagger ICT dus een hackje daar lijkt ook best mogelijk
Hoezo ook Het is de zelfdequote:
Achter de splitters dan wel he!quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
AMD'tje er tussen en klaar is de AIVD...
quote:
Wat is het probleem eigenlijk. Je weet toch ook dat je surf gedrag opgeslagen word. Het is net als dronken rijden in een auto. Je moet een ID hebben.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar dan ook, tappen met die handel...
Vind ik ook, moeten ze ook deze shit lezen omdat 'AMS-IX' genoemd wordtquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik rijd wel auto, maar surfen kan ik niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is het probleem eigenlijk. Je weet toch ook dat je surf gedrag opgeslagen word. Het is net als dronken rijden in een auto. Je moet een ID hebben.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal door al die bagger van dit forum moeten struinen...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Vind ik ook, moeten ze ook deze shit lezen omdat 'AMS-IX' genoemd wordt
Dat ging over een kroeg, toch?quote:
Echt, jij hebt niks te verbergen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is het probleem eigenlijk. Je weet toch ook dat je surf gedrag opgeslagen word. Het is net als dronken rijden in een auto. Je moet een ID hebben.
Raar antwoord, je hebt een id nodig ook al loop je over straat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik rijd wel auto, maar surfen kan ik niet.
Vind ik ook geen goed ID...
Eerst het lied, later kwam de kroeg of was het omgekeerd?quote:
Ja zelfs de Amerikanen zelf hiero... Dus dan zit alles al in het US-domein ... Had ik voorheen ook... Bv. met mn IPhone op het lokale wifi netwerk.., denkt ITunes dat je in de US zit en daar gelden andere voorwaarden dus je kunt je APPS weer niet updaten bv...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn antwoord is net zo raar als jouw stelling.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar antwoord, je hebt een id nodig ook al loop je over straat.
Geen idee, maar zoiets staat me nog wel bij...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerst het lied, later kwam de kroeg of was het omgekeerd?
Lang leve de proxy's...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zelfs de Amerikanen zelf hiero... Dus dan zit alles al in het US-domein ... Had ik voorheen ook... Bv. met mn IPhone op het lokale wifi netwerk.., denkt ITunes dat je in de US zit en daar gelden andere voorwaarden dus je kunt je APPS weer niet updaten bv...
Ik was vroeger 1 van de eerste windsurfers in mn dorp en belande zo zelfs ooit met een foto op de frontpage van de plaatselijke weekkrantquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik rijd wel auto, maar surfen kan ik niet.
Vind ik ook geen goed ID...
Er staat inmiddels een extra vinkje achter haar naam mbt surfgedrag.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn antwoord is net zo raar als jouw stelling.
Wat heeft het aftappen van je surfgedrag met dronken achter het stuur zitten en een ID hebben te maken ?
Rara, waarom dat was...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
In de tijd dat er nog geen mobieltjes en PC's waren, werd ik al afgeluisterd, stillen voor de deur en een keer de toen nog BVD op bezoek.
Ons topic wordt toch al gevolgd, nav mijn laatste TTquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Vind ik ook, moeten ze ook deze shit lezen omdat 'AMS-IX' genoemd wordt
Laat dat 'surf' maar weg...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Er staat inmiddels een extra vinkje achter haar naam mbt surfgedrag.
Oh ik heb geen ilussies, sterker nog de nadelen heb ik recentelijk ondervonden. Dat is kut. Ik heb geen FB e.d. maar toch weten mensen je te vinden omdat je online bent. Het is nou eenmaal zo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Echt, jij hebt niks te verbergen?
Prima![]()
Tot je een keer -in de toekomst- iets nodig hebt en je het niet krijgt omdat je op FOK! gepost hebt dat je wel eens een vaag sigaretje rookt.
Nee, ik dream juist niet on.quote:
'Let's talk it over' ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ons topic wordt toch al gevolgd, nav mijn laatste TT
Ik had al zo'n vermoeden, intuītief...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rara had er wat met te maken en nog wat in Libanon en Suriname.
RaRaquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, intuītief...
Het was best grappig verhaal, mijn jongere broer was bekend als lastige demonstrant tegen kruisraketten en zo.quote:
Hihiquote:
Goed te horen dat je het snaptquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:52 schreef Soury het volgende:
Oh ik heb geen ilussies, sterker nog de nadelen heb ik recentelijk ondervonden. Dat is kut. Ik heb geen FB e.d. maar toch weten mensen je te vinden omdat je online bent. Het is nou eenmaal zo.
We zoeken het op en nemen blijkbaar de risico's
Ik ben blij dat ik oud ben wat dat betreft,quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Goed te horen dat je het snapt
Het Internet is veranderd, 10 jaar geleden gooiden we allerlei persoonlijke shit online en was het leuk en leerde je zelfs leuke mensen kennen.
Tegenwoordig moet je niet alleen opletten wat je op dit moment post, maar ook nadenken over shit die je 10 jaar geleden in een jolige bui online hebt gesmeten.
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik dream juist niet on.
Ik zit deels in de zakelijke aftap business en weet dat dat niet werkt.
Maandag en dinsdag ga ik een masterclass Servicemonitoring doen, ben benieuwd wat daar op tafel komt...
Volgens mij heb je vast nog wel eens een jolige bui Soury, alhoewel je soms anders doet overkomenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik oud ben wat dat betreft,
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heb je vast nog wel eens een jolige bui Soury, alhoewel je soms anders doet overkomen
Ik zie eigenlijk het omgekeerde gebeuren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Goed te horen dat je het snapt
Het Internet is veranderd, 10 jaar geleden gooiden we allerlei persoonlijke shit online en was het leuk en leerde je zelfs leuke mensen kennen.
Tegenwoordig moet je niet alleen opletten wat je op dit moment post, maar ook nadenken over shit die je 10 jaar geleden in een jolige bui online hebt gesmeten.
Neuh, ik hoor wel eens ietsquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij ook op cursus (of Masterclaas, zoals dat tegenwoordig heet)?
Daar geef ik me soms bloot ja. Maar ik gooi niet mijn alles online.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je soms zelfs geniet om hier op FoK te lopen zeiken op jouw manier ....
Dat gedoe in de keuken is wel mooi om naar te kijken voordat ik zelf iets ga klaarmaken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij ook op cursus (of Masterclaas, zoals dat tegenwoordig heet)?
Ik denk dat chufi bedoeld mensen afzeikenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar geef ik me soms bloot ja. Maar ik gooi niet mijn alles online.
Foboquote:
Ja dat weet ze welquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat chufi bedoeld mensen afzeiken
De donkere welquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dat is een beetje actueel?
Sjesusquote:
Er is idd een nieuwe generatie die alles met 'Selfies' op Facebook post, maar met dat soort mensen heb ik totaal geen feeling meer omdat ze in 20- posten en dat subforum heb ik uit mij AT gehaald.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk het omgekeerde gebeuren.
In het begin nam iedereen een nickname en hield zijn prive gegevens weg van internet.
Langzaam maar zeker is dat veranderd en nu pleurt iedereen zijn hele hebben en houden online.
Loer wel in KPD ik begrijp dat echt niet, Kop en kont zeg maarquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Er is idd een nieuwe generatie die alles met 'Selfies' op Facebook post, maar met dat soort mensen heb ik totaal geen feeling meer omdat ze in 20- posten en dat subforum heb ik uit mij AT gehaald.
Misschien doelde ik meer op mensen van onze generatie die nu voorzichtiger worden over dingen die ze in het verleden -onbewust van de gevaren- gepost hebben.
Ik durf niks meer te postenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien doelde ik meer op mensen van onze generatie die nu voorzichtiger worden over dingen die ze in het verleden -onbewust van de gevaren- gepost hebben.
Number Thickie!quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ejjjjjjjjjjjj ploatje is op TV![]()
Goddankquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik durf niks meer te posten
Ja, zeg maar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Loer wel in KPD ik begrijp dat echt niet, Kop en kont zeg maar
Zou zomaar kunnenquote:
De gevaren van internet kwam ik al achter met een 56k modem en telefoontikken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Er is idd een nieuwe generatie die alles met 'Selfies' op Facebook post, maar met dat soort mensen heb ik totaal geen feeling meer omdat ze in 20- posten en dat subforum heb ik uit mij AT gehaald.
Neem je pillen inquote:
Gezien hoorquote:
Hou es op met de onschuld spelenquote:
Joh, nergens voor nodig.quote:
Nee dat weet ik, de aandacht moet richting Fann, Dat is beter voor haar,quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zal het wel niet echt menen dan ..
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, nergens voor nodig.
Er zijn leukere dingen in het leven dan op vrijdagavond ruzie zoeken![]()
heb jij nog een leuk clipje?
Wat is dat nou?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik geef het op nog veel plezier!
Klaar toch?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe ik niet, ik weet heel goed wat er stond.
-Edit: Ook niet nodig -quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik geef het op nog veel plezier!
Heb je Paul en Witteman gekeken?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Klaar toch?
Babbel maar even tegen mij.
Straatfeest speelt nu ' You make me feel like a natural woman'
Oeh, dat klinkt als een vraag uit een show van Van Oekel uit de 70'squote:
Ik was nog aan het overschakelen en dan kom jij ineens reets.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt als een vraag uit een show van Van Oekel uit de 70's
Nou ja vervelend eigenlijk, ik was niet op oorlogspad vanavond. Het was niet nodigquote:
Ik kan er wel om lachen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja vervelend eigenlijk, ik was niet op oorlogspad vanavond. Het was niet nodig
Fijn voor je, ik vind het wel sneuquote:
Nu ben ik benieuwd wat het volgende nummer is, wanneer ze lang doorgaan dan vermoed ik toch wat doping.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:24 schreef APK het volgende:
Straatfeest speelt nu ' You make me feel like a natural woman'
Soms heb je mensen en die werken als olie op het vuur bij elkaar.quote:
Nah alleen iets over een FoKster die 2 slachtig is en nu gewoon de vrouwelijke kant wil verkennen....quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Nee overigens, leuke sappige nieuwtjes?
Zulke topics lees ik niet meer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah alleen iets over een FoKster die 2 slachtig is en nu gewoon de vrouwelijke kant wil verkennen....
Oh dear, ik ken er éénquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah alleen iets over een FoKster die 2 slachtig is en nu gewoon de vrouwelijke kant wil verkennen....
Vooral doen, ze spelen nu Whoolie Boolie oid bij de design-brillenwinkel.quote:
Was op TVquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zulke topics lees ik niet meer.![]()
TV / [Pauw & Witteman #349] Halve vrouw snapt biologiequote:
Ik heb de uitzending niet gezienquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Was op TV
[..]
TV / [Pauw & Witteman #349] Halve vrouw snapt biologie
Er waren geen detail plaatjes, maar moest ff aan APK denken toen ie begon over zn natural woman ....quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een goed idee.
Heb jij dat soms ook, dat je al de 'MYAT's' hebt gelezen en dat je dan op 'AT' klikt en denkt: Mijn God, wat doe ik hier?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zulke topics lees ik niet meer.![]()
Het is vooral erg voorspelbaar aan het worden in veel tipocs.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij dat soms ook, dat je al de 'MYAT's' hebt gelezen en dat je dan op 'AT' klikt en denkt: Mijn God, wat doe ik hier?
Vooral die treurige KLB-zooi
Ik heb geen KLB in mijn at staan. Wel een boel R&Pquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij dat soms ook, dat je al de 'MYAT's' hebt gelezen en dat je dan op 'AT' klikt en denkt: Mijn God, wat doe ik hier?
Vooral die treurige KLB-zooi
We zijn te oudquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is vooral erg voorspelbaar aan het worden in veel tipocs.
Effe doorslopen in de opties en dan heb je alleen nog deze prachtige reeks overquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen KLB in mijn at staan. Wel een boel R&P
KLB is ook een onzin topic. Onzin is leuker, althans sommige topicsquote:
Ja nou ik ben blij met mijn werk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Effe doorslopen in de opties en dan heb je alleen nog deze prachtige reeks over
Zool dan, wat doet u hierquote:
Sambal bijquote:
Bijna daarquote:
Ik niet maar ik heb een erg selectief geheugenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Bijna daarIk ken je van fok ergens
Ik ook, maar die ui en username is moeilijk te vergeten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet maar ik heb een erg selectief geheugen
Laatste post was ergens in 2009.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Bijna daarIk ken je van fok ergens
Mijn broers waren er ook.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook, maar die ui en username is moeilijk te vergeten.
Je bent van 2007, kan je nagaan die ui en usee naam moet je houden. Je stond in mijn geheugen gegriftquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:02 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Laatste post was ergens in 2009.
quote:
Kraaksandaal en kraakvandaal die waren er ook nog.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent van 2007, kan je nagaan die ui en usee naam moet je houden. Je stond in mijn geheugen gegrift
Als het maar kraaktquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:07 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Kraaksandaal en kraakvandaal die waren er ook nog.
Een oud gmail account bekeken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:07 schreef chufi het volgende:
Zegt mij nog steeds niets.. Maar is dit een comeback?
Ik kijk plaatjesquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:07 schreef chufi het volgende:
Zegt mij nog steeds niets.. Maar is dit een comeback?
Dus ff checken of het nog werktquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:08 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Een oud gmail account bekeken.
Uitgekraaktquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:16 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Heb nog een oudere maar die mag in ruste blijven.
Dus je wilt terugkomen met kraakschandaal en 2 van je kloons, maar daar heb je de ww niet meer van of werkt het referende email-addres niet meer?quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:16 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Heb nog een oudere maar die mag in ruste blijven.
Volgens mijn broers werkt en het wachtwoord en de email adres niet meer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je wilt terugkomen met kraakschandaal en 2 van je kloons, maar daar heb je de ww niet meer van of werkt het referende email-addres niet meer?
Het is geen klone. Het is Kraakschandaal. 40 ofzo. Welkomquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je wilt terugkomen met kraakschandaal en 2 van je kloons, maar daar heb je de ww niet meer van of werkt het referende email-addres niet meer?
Ik had ook een tijd geen internet vanwege wat gedoe.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is geen klone. Het is Kraakschandaal. 40 ofzo. Welkom
Ja dat overkomt ons allemaal wel. Ik zat ook jaren zonder stroomquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:26 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ik had ook een tijd geen internet vanwege wat gedoe.
Da's ook lastig, zelf deed ik wat witwassen, snap nog steeds niet wat daar mis aan is?quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat overkomt ons allemaal wel. Ik zat ook jaren zonder stroom
De koele kikker uithangen, dat hielpquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:30 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Da's ook lastig, zelf deed ik wat witwassen, snap nog steeds niet wat daar mis aan is?
Is daar nog geld mee te verdienen? Ben op zoek naar een nieuwe baan ....quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:30 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Da's ook lastig, zelf deed ik wat witwassen, snap nog steeds niet wat daar mis aan is?
Ik kwam weer oude bekenden tegen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:36 schreef Soury het volgende:
[..]
De koele kikker uithangen, dat hielp
In het transport valt wel wat te verdienen, helemaal wanneer je verdwijnt met de lading.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Is daar nog geld mee te verdienen? Ben op zoek naar een nieuwe baan ....
Tegenwoordig hebben we "Penoza" op tv... Niet mn ding denk ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:39 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
In het transport valt wel wat te verdienen, helemaal wanneer je verdwijnt met de lading.
Je wordt wat ouder en dan ga je toch wat meer nadenken om het beter te regelen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we "Penoza" op tv... Niet mn ding denk ik
Ik zoek altijd werkquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:39 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
In het transport valt wel wat te verdienen, helemaal wanneer je verdwijnt met de lading.
quote:
Vandaag zelfs in de aanbiedingquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:50 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
De tomatenoogst gaat het hele jaar door.
Dan ga ik voor de tros-tomaten... hogere opbrengst per knipquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:50 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Jammer ik was in de paprika'squote:Op zaterdag 2 november 2013 02:50 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Groen waren ze, maar naardat ik ze onderhanden genomen had veelkleurig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:55 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Alleen rode, en pepers die ook.
Ons genetisch manipulatie wonder Soury...quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Groen waren ze, maar naardat ik ze onderhanden genomen had veelkleurig.
Het is een richting met toekomst groente kweken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:58 schreef chufi het volgende:
Ik ga eerst nog ff rondkijken in de internet branche, kan later altijd nog iets in de groente richting zoeken.. Maar iig bedankt
Ik ben ontslagenquote:Op zaterdag 2 november 2013 03:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ons genetisch manipulatie wonder Soury...
Bestaan er nog vaste banen tegenwoordig?quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat het een korte job was ...
Neem je me nu serieusquote:Op zaterdag 2 november 2013 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat het een korte job was ...
Ja de parika s zijn ongeschonden uit de strijd gekomenquote:Op zaterdag 2 november 2013 03:02 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Dat voelt niet fijn maar bedenk 1 ding, was het naar je zin?
Niet helemaal. Ik heb ze bevrucht,quote:
Het is mooi om te zien hoe ze groeien.quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de parika s zijn ongeschonden uit de strijd gekomen
Dat was wel leuk jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 03:08 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Het is mooi om te zien hoe ze groeien.
Heb je kassen dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:10 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Pepers zijn ook leuk, die zet ik er altijd bij en knoflook.
Knoflook en tomaten hebben wel wat ruimte en aandacht nodig, Haha fokkerquote:Op zaterdag 2 november 2013 03:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hou het op een balkonkas van 10m2 hier bij mij
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:16 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Dieptekassen probeer ik nu uit.
Yep en ook de pepers, het vult elkaar mooi aan qua groeiwijze en lichtbehoefte.quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Knoflook en tomaten hebben wel wat ruimte en aandacht nodig, Haha fokker
Heb je personeel nodigquote:Op zaterdag 2 november 2013 03:18 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Yep en ook de pepers, het vult elkaar mooi aan qua groeiwijze en lichtbehoefte.
Je bent serieus he? Ik dacht dat je liep te ziekenquote:Op zaterdag 2 november 2013 03:19 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Gebruik maken van de aardwarmte en 3/4 van de kas in de grond bouwen.
Huldequote:Op zaterdag 2 november 2013 03:22 schreef kraakschandaal het volgende:
Is eigenlijk al een oud idee en in het Westland niet uitvoerbaar omdat ze nu al zowat verzuipen wanneer het veel regent.
Op hogere en drogere plekken is het perfect en kun je tropische dingen kweken.
Das niet bij ons in de buurt Soury... Zal wel ergens oost of zuid Nederland zijn danquote:Op zaterdag 2 november 2013 03:22 schreef kraakschandaal het volgende:
Is eigenlijk al een oud idee en in het Westland niet uitvoerbaar omdat ze nu al zowat verzuipen wanneer het veel regent.
Op hogere en drogere plekken is het perfect en kun je tropische dingen kweken.
Dat is echt een serieus goed idee en kan ook gewoon.quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent serieus he? Ik dacht dat je liep te zieken
Ik denk west frieslandquote:Op zaterdag 2 november 2013 03:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Das niet bij ons in de buurt Soury... Zal wel ergens oost of zuid Nederland zijn dan
Een hoge vuilnisbelt kan ook. Extra aardwarmte dan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Das niet bij ons in de buurt Soury... Zal wel ergens oost of zuid Nederland zijn dan
Dat is Nederlandquote:Op zaterdag 2 november 2013 03:27 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Een hoge vuilnisbelt kan ook. Extra aardwarmte dan.
broeiend rotzooi in de ondergrondquote:Op zaterdag 2 november 2013 03:27 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Een hoge vuilnisbelt kan ook. Extra aardwarmte dan.
Ophogen is sowieso wel handig, dan zet je bovenop hoge composthoop een diepte kas met uitzicht op het zuiden en win win.quote:
Maar hoe concreet zijn je plannen inmiddels en hoe ver ben je al?quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:32 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Gaswinning en de warmte hergebruiken.
Het gat in de grond is er al, de 1e experimenten ermee zijn veelbelovend maar het moet nog wat bijschaven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hoe concreet zijn je plannen inmiddels en hoe ver ben je al?
OK, dus waar staat die vuilnisbelt ergensquote:Op zaterdag 2 november 2013 03:38 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Het gat in de grond is er al, de 1e experimenten ermee zijn veelbelovend maar het moet nog wat bijschaven.
De experimenten tot nu maken dat ik het beter niet vertel maar het is breed toepasbaar en in principe is elke vuilnisbelt geschikt, Sowieso slaat bijvoorbeeld zand op het strand een heleboel warmte op.quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:40 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, dus waar staat die vuilnisbelt ergens
OK Ik heb nog ergens van heel vroeger Geologische kennis zitten .. Wie weet kan dat toepasbaar zijn..quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:44 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
De experimenten tot nu maken dat ik het beter niet vertel maar het is breed toepasbaar en in principe is elke vuilnisbelt geschikt, Sowieso slaat bijvoorbeeld zand op het strand een heleboel warmte op.
Je kunt door met licht te spelen en gebruik maken van de warmte die je opslaat in NL tropische gewassen kweken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:47 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Ik heb nog ergens van heel vroeger Geologische kennis zitten .. Wie weet kan dat toepasbaar zijn..
Het kweken van planten gaat nog een grote vlucht nemen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:50 schreef chufi het volgende:
Maar kraak ... Ik hou het voor gezien voor vandaag... Welkom hier en ik hoop dat we meer over je experimenten gaan horen..
Als je idd ook nog 3/4 onder de grond zet heb je een hoop isolatie... En als je kassen iets hoger maakt met dezelfde verhouding en er genoeg licht binnen komt heb je nog meer isolatie volgens mij....quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:50 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Je kunt door met licht te spelen en gebruik maken van de warmte die je opslaat in NL tropische gewassen kweken.
De grote glazen kassen zijn achterhaald.
Waterige tomaten van de hydrocultuur.
De voedselketen blijft een essentieel iets van ons bestaan ..quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:53 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Het kweken van planten gaat nog een grote vlucht nemen.
Jij snapt het waarom de huidige kassen hoogst inefficient zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je idd ook nog 3/4 onder de grond zet heb je een hoop isolatie... En als je kassen iets hoger maakt met dezelfde verhouding en er genoeg licht binnen komt heb je nog meer isolatie volgens mij....
Nooit over nagedacht, maar denk het wel idd jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 03:56 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Jij snapt het waarom de huidige kassen hoogst inefficient zijn.
Zeker maar toch ook levensruimte zodat er andere soorten kunnen bestaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:54 schreef chufi het volgende:
[..]
De voedselketen blijft een essentieel iets van ons bestaan ..
Het is ook raar dat iemand mij niet alleen uit de gemeente laat schrijven maar ook uit Nederland en dat ik nu al 3 maanden bezig ben om mij weer in te laten schrijven. Nu heb ik een afspraak moeten maken bij het immigratiebureau maar die is pas over 4 weken en al die tijd heb ik nergens recht op.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:21 schreef Leandra het volgende:
En toch blijft het raar, je schrijft je immers in in je nieuwe gemeente, en die schrijft je dan uit in je oude gemeente.
hoiquote:Op zaterdag 2 november 2013 07:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dat valt verdorie nog niet mee
Hi Barbara
Dat heb ik gelijk met bij het ondertkenen van mijn huurkontrakt moeten doen maar dat is waarschijnlijk dus nooit door de gemeente verwerkt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:17 schreef Leandra het volgende:
Môgguh
Het is idd vreemd, maar ik begrijp dat iemand anders je van je vorige adres heeft laten uitschrijven? Je had jezelf niet op je nieuwe adres ingeschreven?
Even résumé.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja vervelend eigenlijk, ik was niet op oorlogspad vanavond. Het was niet nodig
Jij vindt je het sneu? Ik vind het nog veel sneuer.quote:
Joh je bent gewoon bezig opnieuw een aardehuis te ontdekken? Of earthships zoals ze dat in de vs noemen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:44 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
De experimenten tot nu maken dat ik het beter niet vertel maar het is breed toepasbaar en in principe is elke vuilnisbelt geschikt, Sowieso slaat bijvoorbeeld zand op het strand een heleboel warmte op.
Ik heb nergens last vanquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:46 schreef Speedball het volgende:
De tering heeft iedereen hier pms ofzeau.
Iedereen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:46 schreef Speedball het volgende:
De tering heeft iedereen hier pms ofzeau.
Eerst de kroeg joh!! In Hilvarenbeek. Veel geweest. Zjef Naaijkens ook.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerst het lied, later kwam de kroeg of was het omgekeerd?
Wist wel dat het iets Brabo's was.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Eerst de kroeg joh!! In Hilvarenbeek. Veel geweest. Zjef Naaijkens ook.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wist wel dat het iets Brabo's was.
Maar dan denk ik aan Brabant en klap ik dus dicht...
Hey ER, alles goed?quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Leuke alternatieve tekst op het Meeuwis nummer, past precies in de cadans!!
Ja joh, we gaan zometeen onderweg naar de O2 in Dublin, waar vanavond Brit FLoyd een gig heeft. Schijnt de next best thing te zijn qua Pink Floyd tribute bandquote:
Goed te horen, zegt me ook niets die groep, maar ik wens jullie veel plezier... Is best nog wel een flinke rit naar Dublin... Fijne avondquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja joh, we gaan zometeen onderweg naar de O2 in Dublin, waar vanavond Brit FLoyd een gig heeft. Schijnt de next best thing te zijn qua Pink Floyd tribute band
Was dan ook niet geheel toevalig getypt...quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Leuke alternatieve tekst op het Meeuwis nummer, past precies in de cadans!!
Ik vond het origineel al niet veel...quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja joh, we gaan zometeen onderweg naar de O2 in Dublin, waar vanavond Brit FLoyd een gig heeft. Schijnt de next best thing te zijn qua Pink Floyd tribute band
quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Refereer je nu niet naar een ander topic?Alhoewel het hier ook wel zou kunnen werken
OH OK die tassenquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:36 schreef Speedball het volgende:
[..]
de vorige sc geloof ik, iets met kwark![]()
Zoals ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:10 schreef sacha het volgende:
[..]
gaat ook niet gebeuren, hier worden alleen echte problemen besproken
uhm jassentechniek ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
OH OK die tassenNiet die jassentechniek van Heks om alles los te laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |