Ik ben blij met jequote:
Slijmbalquote:
Je was te laatquote:
Hoe weet je dat... ? Ik heb ook in die goten lopen prutsen ...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ze gaan niet fysiek in die goten prutsen, idd genoeg andere manieren blijkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, antie Soury was jij.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe weet je dat... ? Ik heb ook in die goten lopen prutsen ...
Ik kan geen kabelgoot meer zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2013 00:22:57 ]
De lapo te jattenquote:
Hoeveel leven er nog?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Net besloten dat het morgen de Pasar Malam in Rijswijk wordt.
Ben altijd al gek op de Blue Diamonds geweest...
Het waren er toch maar tweequote:
Ik ook al bijna 2 maanden niet meerquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan geen kabelgoot meer zien.![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe weet je dat... ? Ik heb ook in die goten lopen prutsen ...
Valt op en is te traceren via het -okay, soms falende- registratiebeleid bij de bewakingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is het veel makkelijker om het via hacks te doen dan fysiek lijntjes te gaan tappen.Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Nu lul jij poepquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Valt op en is te traceren via het -okay, soms falende- registratiebeleid bij de bewaking
Volgens mij is het veel makkelijker om het via hacks te doen dan fysiek lijntjes te gaan tappen.
1 ging er dood, hoeveel bleven er nog over?quote:
Uhhhquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1 ging er dood, hoeveel bleven er nog over?
Hou es op met nummersquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:26 schreef APK het volgende:
Oh, nu kaapte ik de FIPO op pagina 2 als je 25 pagina's ingesteld hebt
Oh ok, jammer en Wat kan het me schelen verderquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog één van de 2, Ramona is al een tijdje geleden overleden...
Mij ook niet, ik ga voor het eten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok, jammer en Wat kan het me schelen verder
Die kan je uitzettenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mij ook niet, ik ga voor het eten.
Dat getokkel neem ik wel op de koop toe...
We gaan elkaar nooit begrijpenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:31 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, speciaal voor jou hier een afbeelding van een Formule 1 auto![]()
[ afbeelding ]
Alle providers moeten in Nederland hun verkeer tappen voor de overheid, dus dat gebeurt sowieso al. Ik heb ze zelf aangesloten. Vroeger gebeurde dat nog lokaal en ingewikkeld. De laatste jaren wordt die apparatuur direct door AIVD beheerd. Overheden voeren meestal bagger ICT dus een hackje daar lijkt ook best mogelijkquote:
Eten is helemaal tof daar en ach die muziek is best ok.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mij ook niet, ik ga voor het eten.
Dat getokkel neem ik wel op de koop toe...
De laatste regel red ik niet meer.quote:
Hier moet ik even over nadenken, jij bent altijd dusdanig vooruitlopend dat mijn hersens even pijn doen en het momenteel niet aankunnenquote:
Sandra Reemer zal ook wel een nummertje komen doenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eten is helemaal tof daar en ach die muziek is best ok.
AMD'tje er tussen en klaar is de AIVD...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle providers moeten in Nederland hun verkeer tappen voor de overheid, dus dat gebeurt sowieso al. Ik heb ze zelf aangesloten. Vroeger gebeurde dat nog lokaal en ingewikkeld. De laatste jaren wordt die apparatuur direct door AIVD beheerd. Overheden voeren meestal bagger ICT dus een hackje daar lijkt ook best mogelijk
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:31 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, speciaal voor jou hier een afbeelding van een Formule 1 auto![]()
[ afbeelding ]
Dan ga ik even een ommetje doen om te verteren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Sandra Reemer zal ook wel een nummertje komen doen
Op haar leeftijd nog?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ben ik para en misselijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga daar maar gewoon van uit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle providers moeten in Nederland hun verkeer tappen voor de overheid, dus dat gebeurt sowieso al. Ik heb ze zelf aangesloten. Vroeger gebeurde dat nog lokaal en ingewikkeld. De laatste jaren wordt die apparatuur direct door AIVD beheerd. Overheden voeren meestal bagger ICT dus een hackje daar lijkt ook best mogelijk
Hoezo ook Het is de zelfdequote:
Achter de splitters dan wel he!quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
AMD'tje er tussen en klaar is de AIVD...
quote:
Wat is het probleem eigenlijk. Je weet toch ook dat je surf gedrag opgeslagen word. Het is net als dronken rijden in een auto. Je moet een ID hebben.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar dan ook, tappen met die handel...
Vind ik ook, moeten ze ook deze shit lezen omdat 'AMS-IX' genoemd wordtquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik rijd wel auto, maar surfen kan ik niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is het probleem eigenlijk. Je weet toch ook dat je surf gedrag opgeslagen word. Het is net als dronken rijden in een auto. Je moet een ID hebben.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal door al die bagger van dit forum moeten struinen...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Vind ik ook, moeten ze ook deze shit lezen omdat 'AMS-IX' genoemd wordt
Dat ging over een kroeg, toch?quote:
Echt, jij hebt niks te verbergen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is het probleem eigenlijk. Je weet toch ook dat je surf gedrag opgeslagen word. Het is net als dronken rijden in een auto. Je moet een ID hebben.
Raar antwoord, je hebt een id nodig ook al loop je over straat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik rijd wel auto, maar surfen kan ik niet.
Vind ik ook geen goed ID...
Eerst het lied, later kwam de kroeg of was het omgekeerd?quote:
Ja zelfs de Amerikanen zelf hiero... Dus dan zit alles al in het US-domein ... Had ik voorheen ook... Bv. met mn IPhone op het lokale wifi netwerk.., denkt ITunes dat je in de US zit en daar gelden andere voorwaarden dus je kunt je APPS weer niet updaten bv...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn antwoord is net zo raar als jouw stelling.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar antwoord, je hebt een id nodig ook al loop je over straat.
Geen idee, maar zoiets staat me nog wel bij...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerst het lied, later kwam de kroeg of was het omgekeerd?
Lang leve de proxy's...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zelfs de Amerikanen zelf hiero... Dus dan zit alles al in het US-domein ... Had ik voorheen ook... Bv. met mn IPhone op het lokale wifi netwerk.., denkt ITunes dat je in de US zit en daar gelden andere voorwaarden dus je kunt je APPS weer niet updaten bv...
Ik was vroeger 1 van de eerste windsurfers in mn dorp en belande zo zelfs ooit met een foto op de frontpage van de plaatselijke weekkrantquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik rijd wel auto, maar surfen kan ik niet.
Vind ik ook geen goed ID...
Er staat inmiddels een extra vinkje achter haar naam mbt surfgedrag.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn antwoord is net zo raar als jouw stelling.
Wat heeft het aftappen van je surfgedrag met dronken achter het stuur zitten en een ID hebben te maken ?
Rara, waarom dat was...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
In de tijd dat er nog geen mobieltjes en PC's waren, werd ik al afgeluisterd, stillen voor de deur en een keer de toen nog BVD op bezoek.
Ons topic wordt toch al gevolgd, nav mijn laatste TTquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Vind ik ook, moeten ze ook deze shit lezen omdat 'AMS-IX' genoemd wordt
Laat dat 'surf' maar weg...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Er staat inmiddels een extra vinkje achter haar naam mbt surfgedrag.
Oh ik heb geen ilussies, sterker nog de nadelen heb ik recentelijk ondervonden. Dat is kut. Ik heb geen FB e.d. maar toch weten mensen je te vinden omdat je online bent. Het is nou eenmaal zo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Echt, jij hebt niks te verbergen?
Prima![]()
Tot je een keer -in de toekomst- iets nodig hebt en je het niet krijgt omdat je op FOK! gepost hebt dat je wel eens een vaag sigaretje rookt.
Nee, ik dream juist niet on.quote:
'Let's talk it over' ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ons topic wordt toch al gevolgd, nav mijn laatste TT
Ik had al zo'n vermoeden, intuītief...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rara had er wat met te maken en nog wat in Libanon en Suriname.
RaRaquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, intuītief...
Het was best grappig verhaal, mijn jongere broer was bekend als lastige demonstrant tegen kruisraketten en zo.quote:
Hihiquote:
Goed te horen dat je het snaptquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:52 schreef Soury het volgende:
Oh ik heb geen ilussies, sterker nog de nadelen heb ik recentelijk ondervonden. Dat is kut. Ik heb geen FB e.d. maar toch weten mensen je te vinden omdat je online bent. Het is nou eenmaal zo.
We zoeken het op en nemen blijkbaar de risico's
Ik ben blij dat ik oud ben wat dat betreft,quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Goed te horen dat je het snapt
Het Internet is veranderd, 10 jaar geleden gooiden we allerlei persoonlijke shit online en was het leuk en leerde je zelfs leuke mensen kennen.
Tegenwoordig moet je niet alleen opletten wat je op dit moment post, maar ook nadenken over shit die je 10 jaar geleden in een jolige bui online hebt gesmeten.
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik dream juist niet on.
Ik zit deels in de zakelijke aftap business en weet dat dat niet werkt.
Maandag en dinsdag ga ik een masterclass Servicemonitoring doen, ben benieuwd wat daar op tafel komt...
Volgens mij heb je vast nog wel eens een jolige bui Soury, alhoewel je soms anders doet overkomenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik oud ben wat dat betreft,
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heb je vast nog wel eens een jolige bui Soury, alhoewel je soms anders doet overkomen
Ik zie eigenlijk het omgekeerde gebeuren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Goed te horen dat je het snapt
Het Internet is veranderd, 10 jaar geleden gooiden we allerlei persoonlijke shit online en was het leuk en leerde je zelfs leuke mensen kennen.
Tegenwoordig moet je niet alleen opletten wat je op dit moment post, maar ook nadenken over shit die je 10 jaar geleden in een jolige bui online hebt gesmeten.
Neuh, ik hoor wel eens ietsquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij ook op cursus (of Masterclaas, zoals dat tegenwoordig heet)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |