Ik ben blij met jequote:
Slijmbalquote:
Je was te laatquote:
Hoe weet je dat... ? Ik heb ook in die goten lopen prutsen ...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ze gaan niet fysiek in die goten prutsen, idd genoeg andere manieren blijkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, antie Soury was jij.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe weet je dat... ? Ik heb ook in die goten lopen prutsen ...
Ik kan geen kabelgoot meer zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2013 00:22:57 ]
De lapo te jattenquote:
Hoeveel leven er nog?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Net besloten dat het morgen de Pasar Malam in Rijswijk wordt.
Ben altijd al gek op de Blue Diamonds geweest...
Het waren er toch maar tweequote:
Ik ook al bijna 2 maanden niet meerquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan geen kabelgoot meer zien.![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe weet je dat... ? Ik heb ook in die goten lopen prutsen ...
Valt op en is te traceren via het -okay, soms falende- registratiebeleid bij de bewakingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is het veel makkelijker om het via hacks te doen dan fysiek lijntjes te gaan tappen.Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Nu lul jij poepquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Valt op en is te traceren via het -okay, soms falende- registratiebeleid bij de bewaking
Volgens mij is het veel makkelijker om het via hacks te doen dan fysiek lijntjes te gaan tappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |