Niks moet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
Oh je moet mijn nieuwe UI nog even in de OP zetten Stuart
Done!quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
Oh je moet mijn nieuwe UI nog even in de OP zetten Stuart
Stuart weet dat ik smekend voor mijn laptop zitquote:
UI van Donnie is niet 60x60quote:
Wat een attent gebaarquote:
quote:
Bazennummerquote:
hoi richquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:38 schreef richolio het volgende:
Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
Jouw UI ook maar aangepast naar de huidigequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:38 schreef richolio het volgende:
Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
Pleasurequote:
Ah thanks!quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jouw UI ook maar aangepast naar de huidige
quote:
Valt mee toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben je depri aan het doen?
[..]
alles goed bwownie?
Wat is daar moeilijker aan dan met een mannelijk mens dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:44 schreef badschaap het volgende:
ik weet eens een gesprek met een vrouwelijk mens persoon aan de gang te houden
Oh dacht het beetje af te lezenquote:
dat lijkt me opzich het probleem nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is daar moeilijker aan dan met een mannelijk mens dan?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:45 schreef supersof het volgende:
hahhaha wat een mongool
heeft ie mn nummer, whatsapp ik hem. vraagt hij wat mijn naam is!!!!
DOEI
goed gedaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:45 schreef supersof het volgende:
hahhaha wat een mongool
DOEI
Godsammequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:45 schreef supersof het volgende:
hahhaha wat een mongool
DOEI
i dunnoquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is daar moeilijker aan dan met een mannelijk mens dan?
Maar als je dat als reden gebruikt moet je het bij jongens ook moeilijk vinden toch?quote:
quote:
gek genoeg vind ik dat makkelijkerquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je dat als reden gebruikt moet je het bij jongens ook moeilijk vinden toch?
Dan kan je beter naar Tommorowland gaan volgend jaar. 10de editiequote:
Deze koninginnenacht geweest in Grunnquote:
wil ik ook nog eens naar toe.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze koninginnenacht geweest in Grunn
Fucking awesome
Bryan Adams, -1quote:
quote:
kaarten zijn niet te krijgenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je beter naar Tommorowland gaan volgend jaar. 10de editie
ZO goedquote:
Jaaaquote:
Komt nog wel.quote:
moet je al iemand uit België kennen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt nog wel.
Dan heb je wel alles in 1 heniet alleen Avicii, maar ook Hardwell, Alesso, Armin, Nicky Romero
Zal VA ook vast wel leuk vinden
Daar wil ik dan ook wel heenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt nog wel.
Dan heb je wel alles in 1 heniet alleen Avicii, maar ook Hardwell, Alesso, Armin, Nicky Romero
Hoezo? Je hoeft niet alle dagen te gaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet je al iemand uit België kennen.
die krijgen voorrang op kaartverkoop.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Je hoeft niet alle dagen te gaan
Hm, wanneer is Avicii dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die krijgen voorrang op kaartverkoop.
Ik zweer nog steeds dat het Joseph Gordon Levitt isquote:
Ja ik wil wel mee. Maar met een groepje is wel leukerquote:
Het is ook JGLquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zweer nog steeds dat het Joseph Gordon Levitt is
Maar heb nu niet echt tijd ofzo. Of skill
Armin nog wel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt nog wel.
Haten op Bryanquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bryan Adams, -1
Ik moest dit nummer en summer of 69 drummen
quote:
wat voor mensen moet ik mij op zo'n feest voorstellen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik wil wel mee. Maar met een groepje is wel leuker
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat voor mensen moet ik mij op zo'n feest voorstellen?
JRRYquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
Ik moet opeens aan de brede muzieksmaak van Jerry denken
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
''breed''quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
de brede reet van Beyonce jaquote:
of ze alcohol drinken, of paracetemol.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat bedoel je?Ik ben nog nooit naar Avicii geweest
Ga je wel snoepjes uitdelen dan Tjakkie?
Dat laatste is wel aanvaardbaar in ieder geval.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
of ze alcohol drinken, of paracetemol.
bij ade was het 99%quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat laatste is wel aanvaardbaar in ieder geval.
Sowieso op tommorowland
Sowieso met dance-feesten zou ik me daar niet druk om makenquote:
Hebben ze twee nummers met believer in de titel?quote:
mwa, avicii is toch wel breder dan tekno.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso met dance-feesten zou ik me daar niet druk om maken
Hiquote:
Ja I know, maar Armin en Hardwell kwamen ook naar ADE toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa, avicii is toch wel breder dan tekno.
Jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hebben ze twee nummers met believer in de titel?
ja, maar was naar ander feestje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja I know, maar Armin en Hardwell kwamen ook naar ADE toch?
Jaquote:
Wel met 5?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:59 schreef badschaap het volgende:
godver heb op zon avond met meer meide contact dan normaal in een jaar
Kaarten zal je ook nog wel later kunnen krijgen, gewoon leuk groepje van hier ernaar toe is wel tof opzichquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, maar was naar ander feestje.
maar hij heeft wel toffe muziek, wil echt graag heen.
betaal je wel meer waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaarten zal je ook nog wel later kunnen krijgen, gewoon leuk groepje van hier ernaar toe is wel tof opzich
Misschien wil Inso ook wel
Care. Waar is het?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
betaal je wel meer waarschijnlijk.
Als inso gaat ga ik ook.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaarten zal je ook nog wel later kunnen krijgen, gewoon leuk groepje van hier ernaar toe is wel tof opzich
Misschien wil Inso ook wel
Dat is wel vet. Zal ongetwijfeld wel goed feestje worden.quote:
/carequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben bijna 18 en ik wil Pokémon spelen.
Je bent niet de enige BROWNIE. Ik stuur je iets op WA, kijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent niet de enige BROWNIE. Ik stuur je iets op WA, kijk.
waarom emogif je bby rodawaquote:
Dan moet je zijn snoepjes maar afpakken, anders blijft hij de hele avond aan je zitten.quote:
avicii heeft geen kut te maken met techno manquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa, avicii is toch wel breder dan tekno.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
avicii heeft geen kut te maken met techno man
Ik neem ook snoep mee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je zijn snoepjes maar afpakken, anders blijft hij de hele avond aan je zitten.
Zure matten?quote:
ik weet niet waar dit nou weer op slaat?quote:
Tekkenquote:
je hebt gewoon geen jeugd gehadquote:
je had nooit naar de naaktpics moeten vragen man, heeft mij de kop gekostquote:
Ik weet niet. Ben nog nooit naar een concert geweest. Weet niet wat ik me er bij voor moet stellen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet niet waar dit nou weer op slaat?
mij lijkt het wel tof met zijn tweetjes, drietjes, of viertjes.
maar ik ben niet aardig laat maar dan.
ah wel goede reden dat je mij niet aardig vind.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ben nog nooit naar een concert geweest. Weet niet wat ik me er bij voor moet stellen.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:08 schreef badschaap het volgende:
whisky is niet mijn ding.
drink het alleen gemixt met cola
ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ben nog nooit naar een concert geweest. Weet niet wat ik me er bij voor moet stellen.
Ja ga mee Insoquote:
hoezoquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vorige concert werd ik uitgezet.
met red label mag dat bestquote:
slaap lekkerquote:
Aviciiquote:
black labelquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
met red label mag dat best
Hij drinkt geen goede whiskey
Hahahaquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben ook heel goed in Tekken. Ik ben zelfs zo goed, dat men mij ermee associeert.
Eind februariquote:
Johnnie walkerquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
black label![]()
ik vind het niet vies ofzo, maar ook niet zo van super uber lekker
Ohja kom je overvliegen vanaf Warschauquote:
Ik zal het volgende maand op m'n eerste werkdag gelijk doen ja.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als vrij vragen.
Moet ik ook doen.
Omdat hij baas isquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
Waarom zit ik KSI te kijken op YouTube
Gewoon altijd meenemen en een rondje lopen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vroeg dus in een groepschat voor een fissa of ik mary jane mee mocht nemen. Bedoelde dus Marihuana. nu denken ze allemaal dat ik een vriendin heb
Als je dat serieus doet gaan jij fokkie en tjacka en ik oké?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zal het volgende maand op m'n eerste werkdag gelijk doen ja.
Waar is t?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je dat serieus doet gaan jij fokkie en tjacka en ik oké?
waarom boosquote:
Ja doe ik ook, mja.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:12 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon altijd meenemen en een rondje lopen.
Ja, hij is wel erg grappig inderdaadquote:
Ik moest er opeens weer aan denken eigenlijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Althans vroeger, al anderhalf jaar niet gezien.
Verdient ie goed aan op youtubequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hij is wel erg grappig inderdaad
Dat zal best jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verdient ie goed aan op youtube
Nee assenquote:
10quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Morgen om 19 uur.
Je gaat gewoon naar Amsterdam debiel
schiet ik voorquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb op moment geen eens 47 op de bank
verkoop ik hem met dikke winstquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als ik dan uiteindelijk niet kan?
Hij is echt geëxplodeerd de laatste jaar, doet ook veel commerciële dingen nu. Leuk voor hem, dat iemand die oprecht grappig is zo'n succes wordt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
Hij heeft nog 753,000 volgers op Twitter![]()
quote:
Ja, inderdaadquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is echt geëxplodeerd de laatste jaar, doet ook veel commerciële dingen nu. Leuk voor hem, dat iemand die oprecht grappig is zo'n succes wordt.
Mini?quote:
wot.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik word helemaal verliefd van dat nummer. Niet op dat nummer, maar er van. En waarop weet ik niet
Raar gevoel
Kom op, dat je issues met iemand hebt is op het forum wil niet zeggen dat je mensen in het echt niet mag :pquote:
Whatsup?quote:
Welles.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom op, dat je issues met iemand hebt is op het forum wil niet zeggen dat je mensen in het echt niet mag :p
Gezelligquote:
Ga je ook mee?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:22 schreef Rodawa het volgende:
Cool, gaan jullie allemaal cachet meeten ofzo? Ik ben er ook bij.
Oke dan koop ik morgen ook een kaartje en dan fix ik het wel op mijn werkquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou ja, als Tjacka kaartjes kan kopen ben ik van de partij, in ieder geval m'n best.
Tjacka moet wel werken tot in de middag dus hopelijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke dan koop ik morgen ook een kaartje en dan fix ik het wel op mijn werk
ik nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat doe ik altijd al.
zijn ze al weg waarschijnlijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tjacka moet wel werken tot in de middag dus hopelijk
Weet ie nu al dat ie dan moet werken?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tjacka moet wel werken tot in de middag dus hopelijk
Nee, morgen als de kaarten los gaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet ie nu al dat ie dan moet werken?
nee morgenochtendquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet ie nu al dat ie dan moet werken?
oh ik ben wel vrij maar ga niet voor iedereen kaartjes kopen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, morgen als de kaarten los gaan.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:25 schreef badschaap het volgende:
deze topics gaan net zo hard als de griekse economie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |