Ja I know, maar Armin en Hardwell kwamen ook naar ADE toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa, avicii is toch wel breder dan tekno.
Jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hebben ze twee nummers met believer in de titel?
ja, maar was naar ander feestje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja I know, maar Armin en Hardwell kwamen ook naar ADE toch?
Jaquote:
Wel met 5?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:59 schreef badschaap het volgende:
godver heb op zon avond met meer meide contact dan normaal in een jaar
Kaarten zal je ook nog wel later kunnen krijgen, gewoon leuk groepje van hier ernaar toe is wel tof opzichquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, maar was naar ander feestje.
maar hij heeft wel toffe muziek, wil echt graag heen.
betaal je wel meer waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaarten zal je ook nog wel later kunnen krijgen, gewoon leuk groepje van hier ernaar toe is wel tof opzich
Misschien wil Inso ook wel
Care. Waar is het?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
betaal je wel meer waarschijnlijk.
Als inso gaat ga ik ook.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaarten zal je ook nog wel later kunnen krijgen, gewoon leuk groepje van hier ernaar toe is wel tof opzich
Misschien wil Inso ook wel
Dat is wel vet. Zal ongetwijfeld wel goed feestje worden.quote:
/carequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben bijna 18 en ik wil Pokémon spelen.
Je bent niet de enige BROWNIE. Ik stuur je iets op WA, kijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben bijna 18 en ik wil Pokémon spelen.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent niet de enige BROWNIE. Ik stuur je iets op WA, kijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |