waarom boosquote:
Ja doe ik ook, mja.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:12 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon altijd meenemen en een rondje lopen.
Ja, hij is wel erg grappig inderdaadquote:
Ik moest er opeens weer aan denken eigenlijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Althans vroeger, al anderhalf jaar niet gezien.
Verdient ie goed aan op youtubequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hij is wel erg grappig inderdaad
Dat zal best jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verdient ie goed aan op youtube
Nee assenquote:
10quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Morgen om 19 uur.
Je gaat gewoon naar Amsterdam debiel
schiet ik voorquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb op moment geen eens 47 op de bank
verkoop ik hem met dikke winstquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als ik dan uiteindelijk niet kan?
Hij is echt geëxplodeerd de laatste jaar, doet ook veel commerciële dingen nu. Leuk voor hem, dat iemand die oprecht grappig is zo'n succes wordt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
Hij heeft nog 753,000 volgers op Twitter![]()
quote:
Ja, inderdaadquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is echt geëxplodeerd de laatste jaar, doet ook veel commerciële dingen nu. Leuk voor hem, dat iemand die oprecht grappig is zo'n succes wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |