SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oh.
Doe zelf normaal.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Doe gewoon een normale TT de volgende keer
Dit is een normale TT. Wind je niet zo op om niks.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Doe gewoon een normale TT de volgende keer
Als er niemand een baas is op dit moment hoeft het ook niet in de TT gezet te worden. Die sneue Serero TT's is iedereen onderhand wel kotsbeuquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Tja wie moet er dan een baas zijn ?
Het is provocerend ja. Maar laat je niet uit de tent lokken johquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als er niemand een baas is op dit moment hoeft het ook niet in de TT gezet te worden. Die sneue Serero TT's is iedereen onderhand wel kotsbeu
Even voor de duidelijkheid; dit was een retorische vraag.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:29 schreef GGMM het volgende:
Kan dat gezeik tussen jullie sowieso niet even stoppen?
Ach ja ik ga maar niet meer reageren op hem dat lijkt me het verstandigste. Er valt toch geen fatsoenlijke discussie mee te voeren helaas.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is provocerend ja. Maar laat je niet uit de tent lokken joh
Tja het is elke week maar weer afwachten wat het wordtquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk niet dat we gaan winnen van Vitesse
Het zal me verbazen als ze opeens de pannen van het dak spelen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja het is elke week maar weer afwachten wat het wordt
Alles kan en tegen elke tegenstanderquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal me verbazen als ze opeens de pannen van het dak spelen.
De bal is rond, het is elf tegen elf, niemand kan vrijstaan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alles kan en tegen elke tegenstander
Fritz Korbach , hotseknotsbegonia voetbalquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De bal is rond, het is elf tegen elf, niemand kan vrijstaan.
Ken je klassieken...quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fritz Korbach , hotseknotsbegonia voetbal
Jacobsquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ken je klassieken...
[ afbeelding ]
Geen kans op een gelijkspel?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:38 schreef GGMM het volgende:
Ach, de kans dat wij winnen acht ik groter dan de kans dat Vitesse wint.
Al is het 60-40..![]()
behalve aad300quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jacobs![]()
Sowieso heb je geen bazen meer in het voetbal
Indekken? Ik zeg een reguliere 4-0 met een geweldig ajax.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:12 schreef Heeinz het volgende:
Laten we ons niet nu al gaan indekken aub
Dank je. Laten we hopen dat vnv de ommekeer is, al hebben we dat wel vaker gehooptquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Indekken? Ik zeg een reguliere 4-0 met een geweldig ajax.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax - Vitesse 2
PSV - PEC Zwolle X
SC Cambuur - Feyenoord 1
Arsenal - Liverpool X
Everton - Tottenham Hotspur 1
AC Milan - Fiorentina 2
Ik zou Duarte op het middenveld zetten ipv De Jong, Fischer naar links en Bojan in de spits als hij fit is. Maar ik denk dat je daarmee erg veel fysiek inlevert.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Duarte - Fischer - Serero
Andersen - Blind - de Jong/een andere nietsnut
Zou dat kunnen werken?
Tsja, wanneer heb je wel fysiek dan? Het zijn allemaal luciferhoutjes.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou Duarte op het middenveld zetten ipv De Jong, Fischer naar links en Bojan in de spits als hij fit is. Maar ik denk dat je daarmee erg veel fysiek inlevert.
Dat is ook weer zo. Maar zonder Sigthorsson en zonder De Jong (al zei jij dat niet), heb je geen spelers die een kopduel kunnen winnen, alhoewel Blind dat ook wel aardig kan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, wanneer heb je wel fysiek dan? Het zijn allemaal luciferhoutjes.
Sigthorsson kan totaal niet omgaan met zijn fysiek. Leuk dat je een 'kast' bent, maar gebruik het dan goed.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Maar zonder Sigthorsson en zonder De Jong (al zei jij dat niet), heb je geen spelers die een kopduel kunnen winnen, alhoewel Blind dat ook wel aardig kan.
Dacht ik ook, met Blind danquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Siggy is wel de enige die een respectabel niveau haalt de laatste maand
Hij werkt in ieder geval keihard als het niet loopt bij hem. Dat is bij sommige spelers wel anders.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Siggy is wel de enige die een respectabel niveau haalt de laatste maand
Als ik een kater heb kan het me ook altijd iets minder schelen als het niet loopt. Maakt het de laatste tijd een stuk gemakkelijker.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:53 schreef MrStock het volgende:
Godverkut, weer op een zaterdag een voetbalwedstrijd. Doe gewoon op de zondag zodat ik lekker met een kater in de kantine kan kijken
Beter dan John de Mol en Armin van Buuren en Valerio Zeno en Hans Klok.quote:Frank de Boer is JFK’s Greatest Man 2013
Frank de Boer, de hoofdtrainer van Ajax, is vrijdag in Amsterdam door het tijdschrift JFK gekozen tot Greatest Man 2013. De Boer kreeg de prijs van André Kuipers, de winnaar van vorig jaar.
De Boer won de prijs door zijn unieke prestaties in de voetbalwereld, zijn buitengewone spelinzicht en zijn oerdegelijke, stabiele uitstraling. De hoofdtrainer kreeg naast de award ook een horloge.
"Ik vind het een buitengewoon grote eer", zei De Boer. "Ik probeer altijd mezelf te zijn en daaruit moeten mensen opmaken of ik de moeite waard ben. Ik ben dan ook erg trots dat ik ben verkozen boven alle andere mannen die een stempel hebben gedrukt op het afgelopen jaar."
John de Mol en Armin van Buuren eindigden op nummer twee en drie. Hoofdredacteur Willem Baars en zijn redactie nomineerden de vijftig mannen die kans maakten op de prijs.
Hans Klok
De prijs werd uitgereikt tijdens het jaarlijkse gala van het tijdschrift. De avond werd gepresenteerd door Valerio Zeno. Verder was er onder meer een optreden van Hans Klok.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)eatest-man-2013.html
Ik snap daar ook geen reet van.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:15 schreef Gruisman het volgende:
Is dat gegeil op Serero nou serieus?
Wat zijn de ervaringen met Nijhuis in de Arena?quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:28 schreef Spinosaurus het volgende:
''....bij Ajax zijn Bojan, Duarte, Moisander en Ligeon nog niet fit genoeg.''
http://www.ajaxlife.nl/up(...)jax-vitesse-ere-1314
Let's go Joden let's go, we zijn verplicht deze te winnen, maar met deze vorm en dit team gaat het moeilijk worden. Ik heb wel alle vertrouwen er in, oja, Nijhuis fluit.
Duarte en Serero op de vleugels? Nee joh. Dat kan niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Duarte - Fischer - Serero
Andersen - Blind - de Jong/een andere nietsnut
Zou dat kunnen werken?
Zou niet weten waarom niet?quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duarte en Serero op de vleugels? Nee joh. Dat kan niet.
Fischer in deze vorm lijdt zoooveel balverlies. Ik heb liever dat hij dat voorin doet dan op het middenveld. Als hij in vorm is zou ik dat ook erg graag willen zien ja.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alles kan maar ook Fischer in de spits gaat niet werken, die moet komen vanaf het middenveld
Spelers die niet in vorm zijn zullen op een andere positie niet opeens beter gaan voetballen, ik zou hem wel op de plek van Eriksen willen zien, Andersen ervoor, Duarte als cvm en op rechts Siem met Schone, dus diepte op links en wat ingezakt op rechts.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Fischer in deze vorm lijdt zoooveel balverlies. Ik heb liever dat hij dat voorin doet dan op het middenveld. Als hij in vorm is zou ik dat ook erg graag willen zien ja.
Andersen, zoals elke voetbalvolger weet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:53 schreef huffderobot het volgende:
Ik neem aan dat De Sa in de basis staat.
Omdat die spelers ook niet diep gaan en op het middenveld horen te spelen. Of zie jij ze al met een actie buitenom een voorzet geven?quote:
Dat hoeft helemaal nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat die spelers ook niet diep gaan en op het middenveld horen te spelen. Of zie jij ze al met een actie buitenom een voorzet geven?
Fischer op het middenveld met de Jong? Dat wordt helemaal niks. Die twee gaan standaard te diep staan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Spelers die niet in vorm zijn zullen op een andere positie niet opeens beter gaan voetballen, ik zou hem wel op de plek van Eriksen willen zien, Andersen ervoor, Duarte als cvm en op rechts Siem met Schone, dus diepte op links en wat ingezakt op rechts.
Zie jij Fischer en Andersen dat op dit moment wel doen dan? En voor voorzetten zouden we de backs moeten hebben.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat die spelers ook niet diep gaan en op het middenveld horen te spelen. Of zie jij ze al met een actie buitenom een voorzet geven?
Wat jij zegt lijkt me ook wel wat. Wie in de spits..?quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Spelers die niet in vorm zijn zullen op een andere positie niet opeens beter gaan voetballen, ik zou hem wel op de plek van Eriksen willen zien, Andersen ervoor, Duarte als cvm en op rechts Siem met Schone, dus diepte op links en wat ingezakt op rechts.
Ze moeten het wel kunnen hoor. Zijn gewoon geen vleugelspitsen. Hun sterke punten liggen juist op het middenveld. De Jong moet juist weg van het middenveld. Die vertraagt de hele boel. Niet andere spelers op een andere positie omdat meneer de aanvoerder verstoppertje speelt.quote:
Daar zit jij weer fout zoals gewoonlijk, maar geen zin die discussie met de zelfbenoemde voetbalprofessorquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer op het middenveld met de Jong? Dat wordt helemaal niks. Die twee gaan standaard te diep staan.
Nou zolang Ligeon niet op rechtsback staat hoef je van v. Rhijn geen goede voorzet te verwachten. Die voorzetten gaan allemaal het stadion uit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zie jij Fischer en Andersen dat op dit moment wel doen dan? En voor voorzetten zouden we de backs moeten hebben.
Ik zit niet fout hoor. Jij zit gewoon fout. Maar jij denkt van jezelf ook dat je er verstand van hebt, dus dit is inderdaad een zinloze discussie.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar zit jij weer fout zoals gewoonlijk, maar geen zin die discussie met de zelfbenoemde voetbalprofessor
Het gaat om de ruimtes bespelen, dat kan ook met spelers die niet buitenom gaan, Aisatti heeft het goed ingevuld maar ook Schone vorig seizoen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten het wel kunnen hoor. Zijn gewoon geen vleugelspitsen. Hun sterke punten liggen juist op het middenveld. De Jong moet juist weg van het middenveld. Die vertraagt de hele boel. Niet andere spelers op een andere positie omdat meneer de aanvoerder verstoppertje speelt.
Je moet wel spelers hebben die af en toe de diepte kunnen zoeken. Je kan niet spelen met alleen maar spelers die in de bal komen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat om de ruimtes bespelen, dat kan ook met spelers die niet buitenom gaan, Aisatti heeft goed ingevuld maar ook Schone vorig seizoen.
Jouw mening over de Jong weten we inmiddels wel.
Slecht plan. De Sa is geweldig. En in de winter graag Lukoki terughalen (als dat kan), want die speelt de pannen van het dak.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andersen, zoals elke voetbalvolger weet.
Dat doet Schone juist niet, maar goed je bent vermoeiendquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet wel spelers hebben die af en toe de diepte kunnen zoeken. Je kan niet spelen met alleen maar spelers die in de bal komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belachelijk! Vastigheden en vertrouwen a.u.b.!![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zit niet fout hoor. Jij zit gewoon fout. Maar jij denkt van jezelf ook dat je er verstand van hebt, dus dit is inderdaad een zinloze discussie.
Jullie zouden is gezellig bij elkaar op de koffie moeten komenquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doet Schone juist niet, maar goed je bent vermoeiend
Is verder niets persoonlijks maar verschil van inzicht is er wel ja.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Jullie zouden is gezellig bij elkaar op de koffie moeten komen
Ik lust geen koffie.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Jullie zouden is gezellig bij elkaar op de koffie moeten komen
Is ook een middenvelder.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doet Schone juist niet, maar goed je bent vermoeiend
Omdat je ergens diepte nodig hebt. En daarbij is Schone ook helemaal niet in vorm, dus waaraan heeft hij een basisplaats verdient?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En we deden het goed toen hij daar stond. Dus waarom niet aan beide kanten?
Ik geef je wel de opstelling, als hij klopt ga je dan weg uit dit topic?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:22 schreef huffderobot het volgende:
Iemand, geef eens een opstelling voor straks dan a.u.b.. Als hij klopt, dan neem ik een Liam Henderson UI.
Ik zeg niet dat Schone de oplossing is maar als we gaan kijken naar spelers in vorm verdient niemand natuurlijk een basisplaats.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je ergens diepte nodig hebt. En daarbij is Schone ook helemaal niet in vorm, dus waaraan heeft hij een basisplaats verdient?
Daarvoor wil een exact kloppende eindstand na 38 wedstrijden, inclusief doelsaldi.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik geef je wel de opstelling, als hij klopt ga je dan weg uit dit topic?
Daarom, als iedereen fit is en in vorm kan je pas echt keuzes gaan maken, hopelijk zien we dat dit seizoen nogquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:27 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Schone de oplossing maar als we gaan kijken naar spelers in vorm verdient niemand natuurlijk een basisplaats.
Het interesseert me geen hol wat jij als UI neemt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:22 schreef huffderobot het volgende:
Iemand, geef eens een opstelling voor straks dan a.u.b.. Als hij klopt, dan neem ik een Liam Henderson UI.
Please care. Please!quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het interesseert me geen hol wat jij als UI neemt.
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Schöne op de plek van Serero zou al een hele grote verbetering zijn
quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het interesseert me geen hol wat jij als UI neemt.
Kan je weer even dimmen met je niet toevoegende reacties?quote:
Je bent wel makkelijk te triggeren maar je zal zien dat hij weer op de bank beland zodra FdB weer volop keus heeft.quote:
Ja omdat de Boer wel vaker moeite heeft om de kwaliteiten van spelers in te schatten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bent wel makkelijk te triggeren maar je zal zien dat hij weer op de bank beland zodra FdB weer volop keus heeft.
Oké sorry. Ik ging weer even de fout in.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Kan je weer even dimmen met je niet toevoegende reacties?
quote:Fischer - Siggor - De Sa
Andersen - Paulsen - De Jong
Blind - Horny Mike - Denswil - Van Rhijn
Van der Hart
quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja omdat de Boer wel vaker moeite heeft om de kwaliteiten van spelers in te schatten.
Dat zou ik zeker niet uitsluiten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
, het wordt tijd voor een JR-Style-93 coup, ervaring alleen met de Playstation en FM maar gaat ons net als Louis aan de cup met de grote oren helpen en niet eentje want waarschijnlijk wordt Real Madrid ingehaald qua aantal onder zijn leiding.
Ik hoop voor je dat je beter opstellingen hebt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je trollt.
Siem in de spits of banken ja. Sowieso Cillessen op doel. Een voetballer op VM. Een vleugelspeler die er wel wat van kan. Een goede spits. Geen van der Hoorn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:50 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je beter opstellingen hebt.![]()
Van der Hart / Van der Sar. Mickey wordt de enige echte keeper van Ajax1.
Of wou jij soms Siem ernaast zetten?
Waarom op hem ingaan? Het is toch overduidelijk dat hij trollt of niet? Geen aandacht aan geven dan gaat hij vanzelf weg.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem in de spits of banken ja. Sowieso Cillessen op doel. Een voetballer op VM. Een vleugelspeler die er wel wat van kan. Een goede spits. Geen van der Hoorn.
Precies. Zet die spelers gewoon op hun meest groene bolletje neer. Hoe moeilijk kan het zijn Frank? Zie je geel of oranje? Niet goed bezig dus!quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
, het wordt tijd voor een JR-Style-93 coup, ervaring alleen met de Playstation en FM maar gaat ons net als Louis aan de cup met de grote oren helpen en niet eentje want waarschijnlijk wordt Real Madrid ingehaald qua aantal onder zijn leiding.
Hoe moet van der Hoorn ooit een kans krijgen? Competitie, beker, CL: hij mag nergens meedoen. Doorsturen naar Jong Ajax dan maar? Als je toch spelers daar vandaan haalt om op Mike's plek te spelen. Of toch niet helemaal goed gescout? Ik neem aan dat het gehele technische hart achter deze transfer stond, dus ook Frank, maar nu is Fred opeens niet goed genoeg? Wazig beleid.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem in de spits of banken ja. Sowieso Cillessen op doel. Een voetballer op VM. Een vleugelspeler die er wel wat van kan. Een goede spits. Geen van der Hoorn.
Mwah, ik vind een van de weinige minpunten van De Boer dat ie op individueel niveau spelers nog wel eens verkeerd inschat. Zie bijvoorbeeld Janssen, Anita, Van der Hoorn en wat mij betreft ook met De Jong (op het middenveld).quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Studio Sport scouting ftwquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:57 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Hoe moet van der Hoorn ooit een kans krijgen? Competitie, beker, CL: hij mag nergens meedoen. Doorsturen naar Jong Ajax dan maar? Als je toch spelers daar vandaan haalt om op Mike's plek te spelen. Of toch niet helemaal goed gescout? Ik neem aan dat het gehele technische hart achter deze transfer stond, dus ook Frank, maar nu is Fred opeens niet goed genoeg? Wazig beleid.
Janssen Anita vond ik ook wel lang duren maar blijft moeilijk oordelen alleen op basis van wedstrijden, misschien ziet hij aanknopingspunten tijdens de training die dan weer in de wedstrijd niet te zien zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mwah, ik vind een van de weinige minpunten van De Boer dat ie op individueel niveau spelers nog wel eens verkeerd inschat. Zie bijvoorbeeld Janssen, Anita, Van der Hoorn en wat mij betreft ook met De Jong (op het middenveld).
quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Schöne op de plek van Serero zou al een hele grote verbetering zijn
Schone is beter hoor.quote:
In de basis vandaag bij de A1.twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 16:00:4165 minuut doelpunt Walian. Na een voorzet van Warmerdam kopt Walian de bal knap in het doel. #tweaja #ajaxa1 reageer retweet
Met jou kan je pratenquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:40 schreef Syntix het volgende:
[..]maak jezelf niet zo belachelijk.
Laten we als iedereen fit is, maar weer eens zo gaan spelen:
------------------Cillessen----------
Ligeon--Veltman--Denswil--Boilesen
---------------------Blind----------------------
--------Serero--------------Duarte----------
--Bojan---------De Jong-------Andersen
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 17:39:42Ajax: Cillessen, vRhijn, Veltman, Denswil, Blind, De Jong, Poulsen, Serero, Andersen, Sigthorsson, Fischer #ajavit reageer retweet
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 17:39:57Bank Ajax: Vermeer, Van der Hoorn, Boilesen, Schone, Klaassen, Sana, Hoesen #ajavit reageer retweet
twitter:MijnVitesse twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 17:39:25Opstelling #Vitesse: Velthuizen, Leerdam, Kashia, Van der Heijden, Van Aanholt, Vejinovic, Pröpper, Atsu, Ibarra, Havenaar, Piazon #ajavit reageer retweet
Pff weer ergeren aan Poulsen, de Jong en Kolbeinnquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 17:39:42Ajax: Cillessen, vRhijn, Veltman, Denswil, Blind, De Jong, Poulsen, Serero, Andersen, Sigthorsson, Fischer #ajavit reageer retweet
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 17:39:57Bank Ajax: Vermeer, Van der Hoorn, Boilesen, Schone, Klaassen, Sana, Hoesen #ajavit reageer retweet
twitter:MijnVitesse twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 17:39:25Opstelling #Vitesse: Velthuizen, Leerdam, Kashia, Van der Heijden, Van Aanholt, Vejinovic, Pröpper, Atsu, Ibarra, Havenaar, Piazon #ajavit reageer retweet
En aan Van Rhijn niet te vergeten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pff weer ergeren aan Poulsen, de Jong en Kolbeinn
Ik ook, hopen op een mooie avond jongen.quote:
Oohja die ook nog. Hopelijk komt Ligeon daar snel te spelen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En aan Van Rhijn niet te vergeten.
Gaat weer een zware avond worden jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pff weer ergeren aan Poulsen, de Jong en Kolbeinn
Misschien dat Fischer het opeens weer kan en dat Andersen en Serero wat moois laten zienquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaat weer een zware avond worden ja
quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat Fischer het opeens weer kan en dat Andersen en Serero wat moois laten zien
Hopelijk gaat dat vanavond zwaarder wegen dan die gammele as in het elftal.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat Fischer het opeens weer kan en dat Andersen en Serero wat moois laten zien
Het zal wel moeizaam worden. Daarom denk ik ook dat Vitesse gaat winnen vandaag.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat vanavond zwaarder wegen dan die gammele as in het elftal.
Ajax wint hem met oerlelijk voetbalquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal wel moeizaam worden. Daarom denk ik ook dat Vitesse gaat winnen vandaag.
Daar teken ik in dit geval wel voor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ajax wint hem met oerlelijk voetbal
Valt wel mee, maar het is wel erg kinderlijk allemaal. Verkeerd instappen, verkeerd druk zetten, het zijn details die ons momenteel opbreken. En Siem is wederom de slechtste Ajaciedquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax wordt kapot gespeeld, verschrikkelijk.
In de tegenaanvallen van Vitesse is Ajax echt kansloos.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar het is wel erg kinderlijk allemaal. Verkeerd instappen, verkeerd druk zetten, het zijn details die ons momenteel opbreken. En Siem is wederom de slechtste Ajacied
Counters hou je altijd. En wat sneller als er verkeerde spelers staan opgesteld.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de tegenaanvallen van Vitesse is Ajax echt kansloos.
Droevig.
het is gewoon weer schijndominantiequote:Op zaterdag 2 november 2013 19:20 schreef Smoofie het volgende:
Slaapverwekkend pauper voetbal weer hoor.
vorige week creërde ajax ook niets en riep frank ook weer dat we hebben edomineerdquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:21 schreef Smoofie het volgende:
Het is niet eens schijndominatie. Geen enkele kans in 37 min.
het is niet alleen de schuld van andersen en fischer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:24 schreef Pedroso het volgende:
Als Poulsen de ballen op moet gaan halen en het spel moet gaan verdelen dan weet je al hoelaat het is.
Andersen en Fischer raken weer geen knikker dus is er weinig eer te behalen voor Siggy.
of alleen een handbalverdediging opstellenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:25 schreef Smoofie het volgende:
Ajax onwaardig weer. we kunnen net zo goed zonder middenveld spelen.
Niet alleen nee, er zijn er meer die niet goed spelen. Maar die 2 laten iedere bal van de voeten springen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
het is niet alleen de schuld van andersen en fischer.
Het biedt mij hoop dat Vitesse het afgelopen kwartier niets gevaarlijks produceerde en Ajax alleen aan het breien was.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:28 schreef Pedroso het volgende:
Zo, zomaar een paar kansen ! Dat biedt hoop voor de 2e helft.
Zijn toch wel wat spelers van Ajax die redelijk staan te voetballen. De Cil, Denswil, Veltman en Blind. Serero en Fischer lijken het goed met elkaar te kunnen vinden, sowieso lijkt Fischer weer wat op te bloeien aan de rechterkant.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:31 schreef CaasS het volgende:
Beste man op het veld is die Piazon lijkt het.
Veltmanquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:31 schreef CaasS het volgende:
Beste man op het veld is die Piazon lijkt het.
Siggy moet ook gewoon ballen krijgen, maar daar is de rest niet toe in staat. Siem is volgens mij ook tactisch, want die is nooit heel aanwezig als het gaat om balcontacten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zijn toch wel wat spelers van Ajax die redelijk staan te voetballen. De Cil, Denswil, Veltman en Blind. Serero en Fischer lijken het goed met elkaar te kunnen vinden, sowieso lijkt Fischer weer wat op te bloeien aan de rechterkant.
Siem speelt uiteraard verstoppertje, Siggy is ontzettend gebrekkig in zowat alles en Poulsen kan echt niet meer. Van Rhijn ook weer slecht.
De linksbuiten plek lijkt wel vervloekt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Andersen speelt ook niet best nee.
Mwuahh was eerder Serero die in de weg liep, jammer genoeg.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Serero werkt in ieder geval hard en speelt imo sterk. Had weer de pech dat Blind voor hem in de weg liep anders had hij de 1-0
De rechtsbuiten plek ook...quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De linksbuiten plek lijkt wel vervloekt.
Laten we dan maar zonder linksbuiten spelen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De linksbuiten plek lijkt wel vervloekt.
Dat vind ik de schuld van de Boer. Volgens mij kan die jongen best wel voetballen maar waarom staat hij niet op z'n "eigen" plek?quote:
Linksbuiten/Middenveld centraal zou hij prima moeten kunnen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat vind ik de schuld van de Boer. Volgens mij kan die jongen best wel voetballen maar waarom staat hij niet op z'n "eigen" plek?
En dat is?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat vind ik de schuld van de Boer. Volgens mij kan die jongen best wel voetballen maar waarom staat hij niet op z'n "eigen" plek?
Mwoah, Andersen en Fischer lijken zich allebei lekkerder te voelen op rechtsbuiten. Ik hoop echt dat er een goede AML a la Ola John komt, prioriteit no.1 wmb.quote:
met een ruit.quote:
Ik zou dan Andersen en De Jong wisselen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
met een ruit.
Fischer - de Jong
Andersen
Duarte - Serero
Blind
Boilesen - denswil - veltman - van rhijn
Cillessen
Nogal idd. Iemand met een actie zou echt lekker zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwoah, Andersen en Fischer lijken zich allebei lekkerder te voelen op rechtsbuiten. Ik hoop echt dat er een goede AML a la Ola John komt, prioriteit no.1 wmb.
Op rechtsbuiten spelen ze ook niet geweldig hoor. Van mij mag John zeker komen. En Cuenca misschien ook nog wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwoah, Andersen en Fischer lijken zich allebei lekkerder te voelen op rechtsbuiten. Ik hoop echt dat er een goede AML a la Ola John komt, prioriteit no.1 wmb.
Oh, ik vind Fischer best aardig voetballen vandaag eigenlijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op rechtsbuiten spelen ze ook niet geweldig hoor. Van mij mag John zeker komen. En Cuenca misschien ook nog wel.
Die bal die hij te ver voor zich uitspeelt na die onderschepte breedtepass kan echt niet. Daarbij vind ik zijn schoten ook niet geweldig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh, ik vind Fischer best aardig voetballen vandaag eigenlijk
Duurt nog wel een paar weekjes voor hij terugkomt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, laten we niet vergeten dat onze vriend Bojan ook nog leeft.
* Ajacied422 steekt een kaarsje op voor Bojan
Opdat we hem niet vergeten.
Komende week is ie terug in NL iig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duurt nog wel een paar weekjes voor hij terugkomt.
Dan nog zijn laatste weken van de revalidatie en wedstrijdfit worden. Duurt nog wel een maandje denk ik.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komende week is ie terug in NL iig.
Is de enige Ajacied met dreiging tot nu toe.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die bal die hij te ver voor zich uitspeelt na die onderschepte breedtepass kan echt niet. Daarbij vind ik zijn schoten ook niet geweldig.
http://instagram.com/p/gIT2hRK9hQquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan nog zijn laatste weken van de revalidatie en wedstrijdfit worden. Duurt nog wel een maandje denk ik.
Levert ook veel te veel in waardoor er gevaarlijke kansen kunnen komenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:54 schreef Smoofie het volgende:
andersen moet ook eens stoppen met zn acties, mistnde fysiek om dat te doen.
Had hem echt beter verwacht, nu heb je helemaal niks aan hem.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:54 schreef Smoofie het volgende:
andersen moet ook eens stoppen met zn acties, mistnde fysiek om dat te doen.
hij mist crhisquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:58 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat De Jong na zijn klaplong in een dramatische vorm steekt. Heeft voorgaande jaren in dit soort wedstrijden het verschil gemaakt.
Niet meer nee, PSV heeft de markt verneukt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:02 schreef Smoofie het volgende:
Kwaliteit koop je ook niet met aanbiedingen marc.
Dat heeft de jaren van voor De Boer ook geholpen ja.quote:
niemand neemt over of dekt door...quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:08 schreef Smoofie het volgende:
Die verdediging, allemaal op 1 lijn, echt slecht.
Ze zijn aan het voetballen dus ze kunnen het je niet vertellen. Tevens is dit niet voor het live topic?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom drukt niemand door op Vejinovic![]()
Je mag ook gewoon in clubtopics over de wedstrijd praten, niet verboenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze zijn aan het voetballen dus ze kunnen het je niet vertellen. Tevens is dit niet voor het live topic?
Met kopen van middelmaat al helemaal niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:10 schreef Smoofie het volgende:
Na deze seizoenshelft worden hopelijk wel de ogen geopend van marc dat je het met goedkope middelmaat nietnredt.
Fluwelen revolutie jongen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:10 schreef Smoofie het volgende:
Na deze seizoenshelft worden hopelijk wel de ogen geopend van marc dat je het met goedkope middelmaat nietnredt.
Dan bakt dat bestuur er vrij weinig van.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was bestuurlijk en op de jeugdopleiding.
Siem heeft daar een groot aandeel in, sinds Eriksen weg is is het helemaal niets meer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:11 schreef Smoofie het volgende:
Daarom.moet je ook geen middelmaat kopen. Posktiespel.van Ajax slaat ok nergens mer op. Niemand die vrij loopt.
Doet hij mee dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:15 schreef coronatus het volgende:
Ligt het aan mij of speelt De Jong weer zo slecht..
Als hij op de tribune met een Ajax shirt zit, ook?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:18 schreef coronatus het volgende:
[..]
Zolang hij het Ajax shirt aan heeft wel ja.
Ja, als supporterquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij op de tribune met een Ajax shirt zit, ook?
Jaar of 12 geleden onder Co Adriaanse was zeker net zo slecht. Co zelf vond met dat team zelfs dat een plaats bij de top 5 al een prestatie was.quote:
Ik zie geen Vd Vaartjes, Chivu,s of Arveladzes in dit ajaxquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jaar of 12 geleden onder Co Adriaanse was zeker net zo slecht. Co zelf vond met dat team zelfs dat een plaats bij de top 5 al een prestatie was.
dit dusquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:28 schreef Pedroso het volgende:
Nu even een sneaky 1-0 in de 89e minuut en we lullen nergens meer over.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:30 schreef Pedroso het volgende:
Siggy knokt er wel voor en is ook de gevaarlijkste aanvaller bij Ajax.
Weinigquote:
daar koop je verdomme niets voor, we zijn al 86 weken zogenaamd de betere en we krijgen er niets voor terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |