SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oh.
Doe zelf normaal.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Doe gewoon een normale TT de volgende keer
Dit is een normale TT. Wind je niet zo op om niks.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Doe gewoon een normale TT de volgende keer
Als er niemand een baas is op dit moment hoeft het ook niet in de TT gezet te worden. Die sneue Serero TT's is iedereen onderhand wel kotsbeuquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Tja wie moet er dan een baas zijn ?
Het is provocerend ja. Maar laat je niet uit de tent lokken johquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als er niemand een baas is op dit moment hoeft het ook niet in de TT gezet te worden. Die sneue Serero TT's is iedereen onderhand wel kotsbeu
Even voor de duidelijkheid; dit was een retorische vraag.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:29 schreef GGMM het volgende:
Kan dat gezeik tussen jullie sowieso niet even stoppen?
Ach ja ik ga maar niet meer reageren op hem dat lijkt me het verstandigste. Er valt toch geen fatsoenlijke discussie mee te voeren helaas.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is provocerend ja. Maar laat je niet uit de tent lokken joh
Tja het is elke week maar weer afwachten wat het wordtquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk niet dat we gaan winnen van Vitesse
Het zal me verbazen als ze opeens de pannen van het dak spelen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja het is elke week maar weer afwachten wat het wordt
Alles kan en tegen elke tegenstanderquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal me verbazen als ze opeens de pannen van het dak spelen.
De bal is rond, het is elf tegen elf, niemand kan vrijstaan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alles kan en tegen elke tegenstander
Fritz Korbach , hotseknotsbegonia voetbalquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De bal is rond, het is elf tegen elf, niemand kan vrijstaan.
Ken je klassieken...quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fritz Korbach , hotseknotsbegonia voetbal
Jacobsquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ken je klassieken...
[ afbeelding ]
Geen kans op een gelijkspel?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:38 schreef GGMM het volgende:
Ach, de kans dat wij winnen acht ik groter dan de kans dat Vitesse wint.
Al is het 60-40..![]()
behalve aad300quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jacobs![]()
Sowieso heb je geen bazen meer in het voetbal
Indekken? Ik zeg een reguliere 4-0 met een geweldig ajax.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:12 schreef Heeinz het volgende:
Laten we ons niet nu al gaan indekken aub
Dank je. Laten we hopen dat vnv de ommekeer is, al hebben we dat wel vaker gehooptquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Indekken? Ik zeg een reguliere 4-0 met een geweldig ajax.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax - Vitesse 2
PSV - PEC Zwolle X
SC Cambuur - Feyenoord 1
Arsenal - Liverpool X
Everton - Tottenham Hotspur 1
AC Milan - Fiorentina 2
Ik zou Duarte op het middenveld zetten ipv De Jong, Fischer naar links en Bojan in de spits als hij fit is. Maar ik denk dat je daarmee erg veel fysiek inlevert.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Duarte - Fischer - Serero
Andersen - Blind - de Jong/een andere nietsnut
Zou dat kunnen werken?
Tsja, wanneer heb je wel fysiek dan? Het zijn allemaal luciferhoutjes.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou Duarte op het middenveld zetten ipv De Jong, Fischer naar links en Bojan in de spits als hij fit is. Maar ik denk dat je daarmee erg veel fysiek inlevert.
Dat is ook weer zo. Maar zonder Sigthorsson en zonder De Jong (al zei jij dat niet), heb je geen spelers die een kopduel kunnen winnen, alhoewel Blind dat ook wel aardig kan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, wanneer heb je wel fysiek dan? Het zijn allemaal luciferhoutjes.
Sigthorsson kan totaal niet omgaan met zijn fysiek. Leuk dat je een 'kast' bent, maar gebruik het dan goed.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Maar zonder Sigthorsson en zonder De Jong (al zei jij dat niet), heb je geen spelers die een kopduel kunnen winnen, alhoewel Blind dat ook wel aardig kan.
Dacht ik ook, met Blind danquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Siggy is wel de enige die een respectabel niveau haalt de laatste maand
Hij werkt in ieder geval keihard als het niet loopt bij hem. Dat is bij sommige spelers wel anders.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Siggy is wel de enige die een respectabel niveau haalt de laatste maand
Als ik een kater heb kan het me ook altijd iets minder schelen als het niet loopt. Maakt het de laatste tijd een stuk gemakkelijker.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:53 schreef MrStock het volgende:
Godverkut, weer op een zaterdag een voetbalwedstrijd. Doe gewoon op de zondag zodat ik lekker met een kater in de kantine kan kijken
Beter dan John de Mol en Armin van Buuren en Valerio Zeno en Hans Klok.quote:Frank de Boer is JFK’s Greatest Man 2013
Frank de Boer, de hoofdtrainer van Ajax, is vrijdag in Amsterdam door het tijdschrift JFK gekozen tot Greatest Man 2013. De Boer kreeg de prijs van André Kuipers, de winnaar van vorig jaar.
De Boer won de prijs door zijn unieke prestaties in de voetbalwereld, zijn buitengewone spelinzicht en zijn oerdegelijke, stabiele uitstraling. De hoofdtrainer kreeg naast de award ook een horloge.
"Ik vind het een buitengewoon grote eer", zei De Boer. "Ik probeer altijd mezelf te zijn en daaruit moeten mensen opmaken of ik de moeite waard ben. Ik ben dan ook erg trots dat ik ben verkozen boven alle andere mannen die een stempel hebben gedrukt op het afgelopen jaar."
John de Mol en Armin van Buuren eindigden op nummer twee en drie. Hoofdredacteur Willem Baars en zijn redactie nomineerden de vijftig mannen die kans maakten op de prijs.
Hans Klok
De prijs werd uitgereikt tijdens het jaarlijkse gala van het tijdschrift. De avond werd gepresenteerd door Valerio Zeno. Verder was er onder meer een optreden van Hans Klok.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)eatest-man-2013.html
Ik snap daar ook geen reet van.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:15 schreef Gruisman het volgende:
Is dat gegeil op Serero nou serieus?
Wat zijn de ervaringen met Nijhuis in de Arena?quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:28 schreef Spinosaurus het volgende:
''....bij Ajax zijn Bojan, Duarte, Moisander en Ligeon nog niet fit genoeg.''
http://www.ajaxlife.nl/up(...)jax-vitesse-ere-1314
Let's go Joden let's go, we zijn verplicht deze te winnen, maar met deze vorm en dit team gaat het moeilijk worden. Ik heb wel alle vertrouwen er in, oja, Nijhuis fluit.
Duarte en Serero op de vleugels? Nee joh. Dat kan niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Duarte - Fischer - Serero
Andersen - Blind - de Jong/een andere nietsnut
Zou dat kunnen werken?
Zou niet weten waarom niet?quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duarte en Serero op de vleugels? Nee joh. Dat kan niet.
Fischer in deze vorm lijdt zoooveel balverlies. Ik heb liever dat hij dat voorin doet dan op het middenveld. Als hij in vorm is zou ik dat ook erg graag willen zien ja.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alles kan maar ook Fischer in de spits gaat niet werken, die moet komen vanaf het middenveld
Spelers die niet in vorm zijn zullen op een andere positie niet opeens beter gaan voetballen, ik zou hem wel op de plek van Eriksen willen zien, Andersen ervoor, Duarte als cvm en op rechts Siem met Schone, dus diepte op links en wat ingezakt op rechts.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Fischer in deze vorm lijdt zoooveel balverlies. Ik heb liever dat hij dat voorin doet dan op het middenveld. Als hij in vorm is zou ik dat ook erg graag willen zien ja.
Andersen, zoals elke voetbalvolger weet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:53 schreef huffderobot het volgende:
Ik neem aan dat De Sa in de basis staat.
Omdat die spelers ook niet diep gaan en op het middenveld horen te spelen. Of zie jij ze al met een actie buitenom een voorzet geven?quote:
Dat hoeft helemaal nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat die spelers ook niet diep gaan en op het middenveld horen te spelen. Of zie jij ze al met een actie buitenom een voorzet geven?
Fischer op het middenveld met de Jong? Dat wordt helemaal niks. Die twee gaan standaard te diep staan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Spelers die niet in vorm zijn zullen op een andere positie niet opeens beter gaan voetballen, ik zou hem wel op de plek van Eriksen willen zien, Andersen ervoor, Duarte als cvm en op rechts Siem met Schone, dus diepte op links en wat ingezakt op rechts.
Zie jij Fischer en Andersen dat op dit moment wel doen dan? En voor voorzetten zouden we de backs moeten hebben.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat die spelers ook niet diep gaan en op het middenveld horen te spelen. Of zie jij ze al met een actie buitenom een voorzet geven?
Wat jij zegt lijkt me ook wel wat. Wie in de spits..?quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Spelers die niet in vorm zijn zullen op een andere positie niet opeens beter gaan voetballen, ik zou hem wel op de plek van Eriksen willen zien, Andersen ervoor, Duarte als cvm en op rechts Siem met Schone, dus diepte op links en wat ingezakt op rechts.
Ze moeten het wel kunnen hoor. Zijn gewoon geen vleugelspitsen. Hun sterke punten liggen juist op het middenveld. De Jong moet juist weg van het middenveld. Die vertraagt de hele boel. Niet andere spelers op een andere positie omdat meneer de aanvoerder verstoppertje speelt.quote:
Daar zit jij weer fout zoals gewoonlijk, maar geen zin die discussie met de zelfbenoemde voetbalprofessorquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer op het middenveld met de Jong? Dat wordt helemaal niks. Die twee gaan standaard te diep staan.
Nou zolang Ligeon niet op rechtsback staat hoef je van v. Rhijn geen goede voorzet te verwachten. Die voorzetten gaan allemaal het stadion uit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zie jij Fischer en Andersen dat op dit moment wel doen dan? En voor voorzetten zouden we de backs moeten hebben.
Ik zit niet fout hoor. Jij zit gewoon fout. Maar jij denkt van jezelf ook dat je er verstand van hebt, dus dit is inderdaad een zinloze discussie.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar zit jij weer fout zoals gewoonlijk, maar geen zin die discussie met de zelfbenoemde voetbalprofessor
Het gaat om de ruimtes bespelen, dat kan ook met spelers die niet buitenom gaan, Aisatti heeft het goed ingevuld maar ook Schone vorig seizoen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten het wel kunnen hoor. Zijn gewoon geen vleugelspitsen. Hun sterke punten liggen juist op het middenveld. De Jong moet juist weg van het middenveld. Die vertraagt de hele boel. Niet andere spelers op een andere positie omdat meneer de aanvoerder verstoppertje speelt.
Je moet wel spelers hebben die af en toe de diepte kunnen zoeken. Je kan niet spelen met alleen maar spelers die in de bal komen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat om de ruimtes bespelen, dat kan ook met spelers die niet buitenom gaan, Aisatti heeft goed ingevuld maar ook Schone vorig seizoen.
Jouw mening over de Jong weten we inmiddels wel.
Slecht plan. De Sa is geweldig. En in de winter graag Lukoki terughalen (als dat kan), want die speelt de pannen van het dak.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andersen, zoals elke voetbalvolger weet.
Dat doet Schone juist niet, maar goed je bent vermoeiendquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet wel spelers hebben die af en toe de diepte kunnen zoeken. Je kan niet spelen met alleen maar spelers die in de bal komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belachelijk! Vastigheden en vertrouwen a.u.b.!![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zit niet fout hoor. Jij zit gewoon fout. Maar jij denkt van jezelf ook dat je er verstand van hebt, dus dit is inderdaad een zinloze discussie.
Jullie zouden is gezellig bij elkaar op de koffie moeten komenquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doet Schone juist niet, maar goed je bent vermoeiend
Is verder niets persoonlijks maar verschil van inzicht is er wel ja.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Jullie zouden is gezellig bij elkaar op de koffie moeten komen
Ik lust geen koffie.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Jullie zouden is gezellig bij elkaar op de koffie moeten komen
Is ook een middenvelder.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doet Schone juist niet, maar goed je bent vermoeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |