abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132859052
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:35 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]

Je komt dit soort meisjes ook alleen maar in Nederland tegen zeg :') _O-

Heb d'r wel geliked want wil gewoon haar huid volschelden als het een match wordt :@
Chick uit Firenze, Italië.

Onterechte post.
pi_132859219
quote:
6s.gif Op zondag 3 november 2013 17:25 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Onterechte post.
O+
pi_132860268
pi_132860290
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:00 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

kilometertje of 40. goed te doen :)
Ik heb ze liever dichterbij in de buurt. Max 5 miles. Maar aan de andere kant, als dit je vriendin is/wordt ga je het niet afhouden omdat ze te ver weg woont.
anˇtiˇheld de; m,v -en personage dat eeuwig verliest: de ~ in een roman
pi_132860658
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2013 13:26 schreef Exentric90 het volgende:
Super geslaagde date! Onverwachts ook blijven slapen Haha! As promised de foto :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_132861289
verkeerde topic :')
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_132861365
quote:
Super geslaagde date! Onverwachts ook blijven slapen Haha! As promised de foto :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke baas :)
  Moderator / Redactie FP zondag 3 november 2013 @ 19:09:29 #208
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132862435
quote:
9s.gif Op zondag 3 november 2013 17:55 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis mee toch?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_132863224
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:09 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Niks mis mee toch?
mwa, een 6je
I are Baboon
pi_132863443
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:09 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Niks mis mee toch?
Bontkraagje en hipsterbril?
pi_132863494
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Onterechte post.
Sowieso Italiaanse vrouwen O+
pi_132863589
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:39 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Sowieso Italiaanse vrouwen O+
Zij behoort nou niet bepaald tot de standaard vind je zelf wel? :o
pi_132863656
quote:
6s.gif Op zondag 3 november 2013 19:41 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Zij behoort nou niet bepaald tot de standaard vind je zelf wel? :o
Nee zeker niet inderdaad maar ik ben groot fan van Italiaanse :)

Ik heb nu 20 dames als match in de chat nu maar die vrouwen weigeren om een gesprek te beginnen he :') Niet dat het me momenteel veel uitmaakt omdat ik me maar op 1 focus nu :D maar toch.
pi_132864044
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:43 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Nee zeker niet inderdaad maar ik ben groot fan van Italiaanse :)

Ik heb nu 20 dames als match in de chat nu maar die vrouwen weigeren om een gesprek te beginnen he :') Niet dat het me momenteel veel uitmaakt omdat ik me maar op 1 focus nu :D maar toch.
Rule number four: Split your chances. :7
pi_132865342
quote:
6s.gif Op zondag 3 november 2013 19:51 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Rule number four: Split your chances. :7
:D

True, maar geen zin om een gesprek te starten met anderen :')

[ Bericht 11% gewijzigd door kurk_droog op 03-11-2013 20:31:28 ]
pi_132865808
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Onterechte post.

Lijkt wel een gekke pop
pi_132866741
Ik wil inloggen op een ander account dan m'n eigen om een vriend van me even goed te zieken :') maar dat lukt niet :')

Weet iemand hoe je dat doet?
pi_132867259
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:51 schreef Tommeke het volgende:
Ik wil inloggen op een ander account dan m'n eigen om een vriend van me even goed te zieken :') maar dat lukt niet :')

Zieken? Hoe? :')

Ik kom trouwens de laatste tijd veel profielen tegen waar wijven van 22 t/m 28 met een kind op de foto staan. Denken dat ik, hoe mooi ze ook zijn, dan op het hartje ga drukken :')
pi_132871315
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:51 schreef Tommeke het volgende:

- Linksonder op dat afsluitknopje drukken in het Tinder menu.
- Facebook app openen, daarin naar het menu gaan (3 horizontale lijntjes linksboven), daarin helemaal onderin op "Afmelden" drukken.
- Inloggen met het Facebook account van jouw vriend met die Facebook app.
- Tinder weer openen en daarin op "Meld je aan via Facebook" drukken.

Dat zou in principe moeten werken. ;)
pi_132871661
Net gematched met een meisje. Ik ga haar een berichtje sturen.
Ik vind haar niet aantrekkelijk.
pi_132872898
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Net gematched met een meisje. Ik ga haar een berichtje sturen.
Ik vind haar niet aantrekkelijk.
Dat ga je sturen?
pi_132872920
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:22 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dat ga je sturen?
Neenee, vergeten berichtje te sturen :') ik ga het nu doen.
pi_132873939
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 00:10 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ik neig zo zwaar naar Tinder. Maar ben bang dat mijn foto en al en mijn tekstberichten rond zullen slingeren op het internet of dat ik in een database terecht kom en dat het invloed kan hebben op het verdere verloop van mijn leven.

Net als bv. Fotos van disco's op je facebook en dan dat je ontslagen wordt door je werkgever aangezien hy dat heeft gezien en je die dag nog ziek gemeld had.
pi_132874283
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 22:41 schreef -Spaghetti- het volgende:

[..]

Welke droplul heeft er zijn werkgever dan ook op facebook _O- _O- __ :')
I are Baboon
pi_132874675
Misschien een collega die goed bevriend is met de werkgever die die foto doorspeelt naar de werkgever.
pi_132875244
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:46 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Welke droplul heeft er zijn werkgever dan ook op facebook _O- _O- __ :')
Een voorbeeld is het.

Ik vraag me af hoe anoniem tinder is.
pi_132876728
7 matches in een uur tijd, waarvan 2 dikke biggetjes _O-
Leuke eerste foto, maar als je wat verder kijkt....oh oh oh..
I are Baboon
pi_132877074
Grappig topic dit, ik kwam dit pareltje tegen net _O-

Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_132877308
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:38 schreef Woep het volgende:

[ afbeelding ]
_O_ _O-
pi_132878280
quote:

[ afbeelding ]
pi_132878459
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 08:27 schreef Antiheld het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_132878510
Ik heb een paar weken geleden ook Tinder uitgeprobeerd, leuke date aan over gehouden, er is zelfs voor me gekookt 8)7 Volgende dag de deur uitgelopen en allebei nooit meer iets aan elkaar gestuurd :P

Conclusie: Geen enkel verschil met Grindr.
  maandag 4 november 2013 @ 09:28:46 #233
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132881386
Want met al die kerels die je via grinder hebt ontmoet ben je ook meteen gaan neuken bedoel je?
Gourmetten of steengrillen?
  Redactie Sport maandag 4 november 2013 @ 09:29:08 #234
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132881391
quote:

[ afbeelding ]
die zijn net samen ondergeyoghurt door 10 mannen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132884135
Sinds vrijdagavond gebruik ik de app ook. Het is best verslavend, omdat je benieuwd bent of de volgende chick die je te zien krijgt lekker is. De resultaten vallen tot nu toe wel heel erg tegen, van de 3 likes heb ik nog geen match. :{ De eerste foto van mij is een portretfoto van het hoofd met een stukje dat je ziet dat ik een pak aan heb, waarbij het hoofd mooi in het midden staat en waarop ik wel chill kijk. De tweede heb ik een ander pak aan, met een mooie smile, waarbij je op de achtergrond ziet dat de foto in een kroeg is genomen. Het is een uitgesneden foto van een groepsfoto waarbij ik aan de zijkant stond. Dat zijn gewoon prima foto's toch? Zou het goed kunnen dat de chicks niet liken, omdat ik maar twee foto's heb? Meer goede foto's heb ik nog niet, ik denk dat ik binnenkort maar eens een goede foto moet laten schieten in de gym.
pi_132884151
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:53 schreef solo020 het volgende:
Sinds vrijdagavond gebruik ik de app ook. Het is best verslavend, omdat je benieuwd bent of de volgende chick die je te zien krijgt lekker is. De resultaten vallen tot nu toe wel heel erg tegen, van de 3 likes heb ik nog geen match. :{ De eerste foto van mij is een portretfoto van het hoofd met een stukje dat je ziet dat ik een pak aan heb, waarbij het hoofd mooi in het midden staat en waarop ik wel chill kijk. De tweede heb ik een ander pak aan, met een mooie smile, waarbij je op de achtergrond ziet dat de foto in een kroeg is genomen. Het is een uitgesneden foto van een groepsfoto waarbij ik aan de zijkant stond. Dat zijn gewoon prima foto's toch? Zou het goed kunnen dat de chicks niet liken, omdat ik maar twee foto's heb? Meer goede foto's heb ik nog niet, ik denk dat ik binnenkort maar eens een goede foto moet laten schieten in de gym.
Misschien is het probleem wel je hoofd en niet je foto's.
pi_132884207
quote:
SPOILER
Beetje dik in de make up maar verder goed bezig man.
pi_132884331
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:29 schreef Fides het volgende:

[..]

Ik vraag na één leuk gesprek als afsluiter gewoon vaak het nummer. Nouja, vraag haar nummer eigenlijk niet, ik geef gewoon mijn nummer op deze manier: 'blabla, vond het leuk om met je te kletsen, etc. etc., als het je leuk lijkt om verder te kletsen en af te spreken kan je me Whatsappen op dit nummer 06xetc.. Pas 1 keer niet binnen een uurtje een WhatsApp berichtje gehad in de trant van "Hoi X, lijkt me leuk om verder te praten, doeg! Y). Via de WhatsApp is het dan over het algemeen een fluitje van een cent om een afspraak te maken omdat ze impliciet al akkoord zijn gegaan met 't voorstel:P
Heb deze tactiek geprobeerd. 'k dacht dat het wel ging werken want ze zei "zal ik doen" nadat ik mijn nummer gaf. Maar het volgende gesprek verliep ook via Tinder...
anˇtiˇheld de; m,v -en personage dat eeuwig verliest: de ~ in een roman
  maandag 4 november 2013 @ 12:07:09 #239
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132884575
quote:
Meer goede foto's heb ik nog niet, ik denk dat ik binnenkort maar eens een goede foto moet laten schieten in de gym.
"Ah, de volgende 13 in het dozijn-patser die zijn spieren moet showen in de gym", denken ze dan.

Te geforceerd 'mooie' foto's maken werkt niet.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 4 november 2013 @ 12:08:00 #240
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_132884591
quote:
Ik zou eens wat meer dan 3 mensen liken.
Grijp ze!
pi_132884599
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:00 schreef Antiheld het volgende:

[..]

Heb deze tactiek geprobeerd. 'k dacht dat het wel ging werken want ze zei "zal ik doen" nadat ik mijn nummer gaf. Maar het volgende gesprek verliep ook via Tinder...
Haha okee. Tja, geen idee dan. Aan een dood paard zou ik niet gaan trekken. Tinder is (wat mij betreft) gewoon bedoeld om dates te regelen, niet om wekenlang te ouwehoeren. Als zij niet wil/durft/kan daten, never mind dan toch?
pi_132884756
quote:
ik denk dat ik binnenkort maar eens een goede foto moet laten schieten in de gym.
Zwetend, met uitpuilende ogen en pompende aders? Als ik jou was zou ik gewoon gewoon een soortement van naturelle foto kiezen van hoe je er uit ziet als je tegenover haar zou zitten in een cafétje ofzo. Uiteindelijk zal je daar ook de date krijgen en niet in je iets te strakke outfitje poserend in de gym. Daarnaast moet je wel een stuk meer dan 3 mensen liken voor een date. Ik denk dat ik hoogstens 1 match krijg op de 10 likes ofzo. Misschien wel eerder nog 1 op de 20. Toch zijn 't uiteindelijk wel genoeg leuke matches om een paar keer per week een date te kunnen hebben, en ik ben niet bijzonder knap, gespierd, rijk of goedgekleed ofzo.
pi_132884801
quote:
Waarom ga je naar de kroeg in een pak? Het lijkt dan net alsof je nog zo'n wannabe patsertje bent. En volgens mij is dat ook wel zo.
pi_132884813
Omdat ik na 2 weken nog steeds maar 1 match gehad heb die niets zei, ben ik ook maar eens een like-spree gaan toepassen. Helaas nog steeds geen matches :'(
pi_132884896
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:15 schreef PG18 het volgende:
Omdat ik na 2 weken nog steeds maar 1 match gehad heb die niets zei, ben ik ook maar eens een like-spree gaan toepassen. Helaas nog steeds geen matches :'(
En dan staat er in de OP: goed voor je ego _O- Ik heb er nu 5 trouwens. In percentages berekend diep bedroevend :D
pi_132885658
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 09:28 schreef Silenus het volgende:
Want met al die kerels die je via grinder hebt ontmoet ben je ook meteen gaan neuken bedoel je?
Ja. Dat is het idee achter Grindr.
pi_132885751
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2013 11:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Beetje dik in de make up maar verder goed bezig man.
Vindt dat meestal wel leuke meisjes dus mooi mee genomen :)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_132886684
quote:
4s.gif Op maandag 4 november 2013 11:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Misschien is het probleem wel je hoofd en niet je foto's.
Haha nee, ik heb een meer dan prima hoofd.

quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

"Ah, de volgende 13 in het dozijn-patser die zijn spieren moet showen in de gym", denken ze dan.

Te geforceerd 'mooie' foto's maken werkt niet.
Haha ok.
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:08 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Ik zou eens wat meer dan 3 mensen liken.
Het is natuurlijk een numbersgame idd. Als ik vaker like is de kans natuurlijk groter op een match, mijn like/match ratio wordt er daarom niet beter op. Ik vind dat ik tot nu toe nog heel milt ben met liken, twee 7ens en een 7.5. Alles onder de 7 interesseert mij niets als het om flirten etc. gaat. Hier in de provincie zijn de lekkere chicks gewoon bijzonder schaars, het wordt eens tijd dat ik snel naar Utrecht verhuis, niet enkel voor de chicks.

quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:13 schreef Fides het volgende:

[..]

Zwetend, met uitpuilende ogen en pompende aders? Als ik jou was zou ik gewoon gewoon een soortement van naturelle foto kiezen van hoe je er uit ziet als je tegenover haar zou zitten in een cafétje ofzo. Uiteindelijk zal je daar ook de date krijgen en niet in je iets te strakke outfitje poserend in de gym. Daarnaast moet je wel een stuk meer dan 3 mensen liken voor een date. Ik denk dat ik hoogstens 1 match krijg op de 10 likes ofzo. Misschien wel eerder nog 1 op de 20. Toch zijn 't uiteindelijk wel genoeg leuke matches om een paar keer per week een date te kunnen hebben, en ik ben niet bijzonder knap, gespierd, rijk of goedgekleed ofzo.
Goede tip over de foto. :)

quote:
15s.gif Op maandag 4 november 2013 12:15 schreef MAHL het volgende:

[..]

Waarom ga je naar de kroeg in een pak? Het lijkt dan net alsof je nog zo'n wannabe patsertje bent. En volgens mij is dat ook wel zo.
Het was met gala. :P Bovendien vind ik een goed maatpak super mooi. O+
  maandag 4 november 2013 @ 13:28:38 #249
412007 ImYourPimp
Evil is doubt
pi_132886812
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:00 schreef Antiheld het volgende:

[..]

dan snap je het gewoon niet.
sorry hoor maar dan is zij dus echt de baas, jij zegt we gaan wel verder via whatsapp en geeft je nummer, goeie stap want jij neemt het initatief en toont zelfvertrouwen dat ze je wel toevoegd.
vervolges doet ze dat niet en ga je weer tegen haar praten op tinder? mennnn dat is erg :')
pi_132886998
Heb maar weer geinstalleerd...
Maar klopt het dat je enkel FB foto's kan doen?
Niet gewoon een foto van je telefoon?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')