Sowieso Italiaanse vrouwenquote:Op zondag 3 november 2013 17:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Chick uit Firenze, Italië.
[ afbeelding ]
Onterechte post.
Nee zeker niet inderdaad maar ik ben groot fan van Italiaansequote:Op zondag 3 november 2013 19:41 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zij behoort nou niet bepaald tot de standaard vind je zelf wel?
Rule number four: Split your chances.quote:Op zondag 3 november 2013 19:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee zeker niet inderdaad maar ik ben groot fan van Italiaanse
Ik heb nu 20 dames als match in de chat nu maar die vrouwen weigeren om een gesprek te beginnen heNiet dat het me momenteel veel uitmaakt omdat ik me maar op 1 focus nu
maar toch.
quote:Op zondag 3 november 2013 19:51 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Rule number four: Split your chances.
quote:Op zondag 3 november 2013 17:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Chick uit Firenze, Italië.
[ afbeelding ]
Onterechte post.
Zieken? Hoe?quote:Op zondag 3 november 2013 20:51 schreef Tommeke het volgende:
Ik wil inloggen op een ander account dan m'n eigen om een vriend van me even goed te ziekenmaar dat lukt niet
Weet iemand hoe je dat doet?
- Linksonder op dat afsluitknopje drukken in het Tinder menu.quote:Op zondag 3 november 2013 20:51 schreef Tommeke het volgende:
Ik wil inloggen op een ander account dan m'n eigen om een vriend van me even goed te ziekenmaar dat lukt niet
Weet iemand hoe je dat doet?
Dat ga je sturen?quote:Op zondag 3 november 2013 22:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Net gematched met een meisje. Ik ga haar een berichtje sturen.
Ik vind haar niet aantrekkelijk.
quote:Op zondag 3 november 2013 00:10 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ik neig zo zwaar naar Tinder. Maar ben bang dat mijn foto en al en mijn tekstberichten rond zullen slingeren op het internet of dat ik in een database terecht kom en dat het invloed kan hebben op het verdere verloop van mijn leven.
Net als bv. Fotos van disco's op je facebook en dan dat je ontslagen wordt door je werkgever aangezien hy dat heeft gezien en je die dag nog ziek gemeld had.
Een voorbeeld is het.quote:Op zondag 3 november 2013 22:46 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Welke droplul heeft er zijn werkgever dan ook op facebook![]()
__
quote:Op zondag 3 november 2013 23:38 schreef Woep het volgende:
Grappig topic dit, ik kwam dit pareltje tegen net![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 november 2013 23:38 schreef Woep het volgende:
[ afbeelding ]
die zijn net samen ondergeyoghurt door 10 mannen.quote:Op zondag 3 november 2013 23:38 schreef Woep het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is het probleem wel je hoofd en niet je foto's.quote:Op maandag 4 november 2013 11:53 schreef solo020 het volgende:
Sinds vrijdagavond gebruik ik de app ook. Het is best verslavend, omdat je benieuwd bent of de volgende chick die je te zien krijgt lekker is. De resultaten vallen tot nu toe wel heel erg tegen, van de 3 likes heb ik nog geen match.De eerste foto van mij is een portretfoto van het hoofd met een stukje dat je ziet dat ik een pak aan heb, waarbij het hoofd mooi in het midden staat en waarop ik wel chill kijk. De tweede heb ik een ander pak aan, met een mooie smile, waarbij je op de achtergrond ziet dat de foto in een kroeg is genomen. Het is een uitgesneden foto van een groepsfoto waarbij ik aan de zijkant stond. Dat zijn gewoon prima foto's toch? Zou het goed kunnen dat de chicks niet liken, omdat ik maar twee foto's heb? Meer goede foto's heb ik nog niet, ik denk dat ik binnenkort maar eens een goede foto moet laten schieten in de gym.
quote:Op zondag 3 november 2013 13:26 schreef Exentric90 het volgende:
Super geslaagde date! Onverwachts ook blijven slapen Haha! As promised de foto
Beetje dik in de make up maar verder goed bezig man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb deze tactiek geprobeerd. 'k dacht dat het wel ging werken want ze zei "zal ik doen" nadat ik mijn nummer gaf. Maar het volgende gesprek verliep ook via Tinder...quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:29 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik vraag na één leuk gesprek als afsluiter gewoon vaak het nummer. Nouja, vraag haar nummer eigenlijk niet, ik geef gewoon mijn nummer op deze manier: 'blabla, vond het leuk om met je te kletsen, etc. etc., als het je leuk lijkt om verder te kletsen en af te spreken kan je me Whatsappen op dit nummer 06xetc.. Pas 1 keer niet binnen een uurtje een WhatsApp berichtje gehad in de trant van "Hoi X, lijkt me leuk om verder te praten, doeg! Y). Via de WhatsApp is het dan over het algemeen een fluitje van een cent om een afspraak te maken omdat ze impliciet al akkoord zijn gegaan met 't voorstel:P
"Ah, de volgende 13 in het dozijn-patser die zijn spieren moet showen in de gym", denken ze dan.quote:Op maandag 4 november 2013 11:53 schreef solo020 het volgende:
Meer goede foto's heb ik nog niet, ik denk dat ik binnenkort maar eens een goede foto moet laten schieten in de gym.
Ik zou eens wat meer dan 3 mensen liken.quote:Op maandag 4 november 2013 11:53 schreef solo020 het volgende:
Sinds vrijdagavond gebruik ik de app ook. Het is best verslavend, omdat je benieuwd bent of de volgende chick die je te zien krijgt lekker is. De resultaten vallen tot nu toe wel heel erg tegen, van de 3 likes heb ik nog geen match.De eerste foto van mij is een portretfoto van het hoofd met een stukje dat je ziet dat ik een pak aan heb, waarbij het hoofd mooi in het midden staat en waarop ik wel chill kijk. De tweede heb ik een ander pak aan, met een mooie smile, waarbij je op de achtergrond ziet dat de foto in een kroeg is genomen. Het is een uitgesneden foto van een groepsfoto waarbij ik aan de zijkant stond. Dat zijn gewoon prima foto's toch? Zou het goed kunnen dat de chicks niet liken, omdat ik maar twee foto's heb? Meer goede foto's heb ik nog niet, ik denk dat ik binnenkort maar eens een goede foto moet laten schieten in de gym.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |