SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Team Marco Borsato
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornTeam Trijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / Wudstik
TAL / #teamTrijntje - Nicole Bus
TAL / #teamTrijntje - Nikita Doornbosch
TAL / #teamTrijntje - Shirma RouseTeam Ilse deLange
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de ValkTeam Ali B
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Collin de Vries
Dat houden je benen niet....quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Oelala trijntje mag bij mij op schoot zitten
Niet op je hoofd?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Steffen is al gehyped in medialand toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:29 schreef kwakz0r het volgende:
jezus... weer een heeeeele spannende battle!
* miss_dynastie WMO-loket vast belt...quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Slechte poging tot power, helaas komt het er niet helemaal uit ofzoquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Inderdaad, hier vind ik geen zak aan.
Ben Saundersquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:33 schreef Stickertje het volgende:
beetje oneerlijk.. een blanke een soul liedje laten zingen.. dat is zoiets als een blanke die meedoet een 500m sprint bij de olympische spelen
Hij zong beter dan Steffenquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:33 schreef Stickertje het volgende:
beetje oneerlijk.. een blanke een soul liedje laten zingen.. dat is zoiets als een blanke die meedoet een 500m sprint bij de olympische spelen
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:34 schreef MissJ het volgende:
Steffen gaat uiteraard door, want Trijntje geilt op negers
Is dat zo?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:34 schreef MissJ het volgende:
Blijkbaar jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:34 schreef MissJ het volgende:
volgens mij welquote:
De broer van Berget lewisquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
volgens mij welHaar vriend is ook een neger dacht ik
Haar exman is wit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh ja, brainfart.. dacht even dat tjeerd haar man was, maar dat is haar broerquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |