http://www.tennis.nl/buit(...)ar-twee-rackets-overquote:Del Potro heeft nog maar twee rackets over
Al langer was bekend dat Juan Martin Del Potro nog altijd met exact dezelfde rackets speelt, als waarmee hij in 2009 de US Open won. Bij het Masters 1000-toernooi in Parijs heeft de Argentijn echter aangegeven dat zijn voorraad is geslonken tot nog slechts twee exemplaren.
'Elke keer laat ik ze nu razendsnel bespannen tijdens mijn wedstrijden. Ongeveer na elke set probeer ik namelijk van racket te wisselen. Ik maak met deze twee rackets het jaar af en hoop dan wat nieuw materiaal te ontvangen dat me bevalt. Tot nu toe voelden de nieuwe rackets die ik af en toe even probeerde niet hetzelfde als deze, vandaar dat ik nog steeds met deze oude speel.'
Del Potro gaf in het verleden al aan dat hij zo precies is wat zijn materiaal aangaat, dat hij niet eens wilde dat de rackets een ander verflaagje kregen.
berdy heeft meer kans dan gasquet en ferrer denk ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vind je? Gasquet heeft sinds 2008 geen set meer van Nadal gewonnen en is 0-11 in totaal.
Ferrer won dit jaar nog twee sets (op gravel) en staat 4-3 VOOR in de h2h op hardcourt. Helaas niet echt in vorm, maar ja.
Berdych heeft Nadal niet meer verslagen sinds 2006, maar wint tenminste hier en daar een set en heeft hem OOIT verslagen.
Ik hoop dat Gasquet kan winnen, maar om te zeggen dat hij meer kans heeft dan Ferrer
Verklaart ook een beetje de rest van het artikel.quote:Del Potro gaf in het verleden al aan dat hij zo precies is wat zijn materiaal aangaat, dat hij niet eens wilde dat de rackets een ander verflaagje kregen.
quote:
Djoko en Fed gaan - in het beste scenario - elkaar gewoon volledig uitputten, en tenzij er nog iets te verwachten valt van Berdych dan wel Ferrer (de vraag is, wat?), is het een eenvoudige kwestie voor Rafa.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:13 schreef Norrage het volgende:
Mijn god...hij had op 3-2 echt moeten breaken, en nu is het zo waardeloosRafa speelt echt niet goed, en die gaat hier gewoon de finale halen
Zul je zien dat ie daar tegen Fed speelt en dan nog wint ook...
quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:20 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Djoko en Fed gaan - in het beste scenario - elkaar gewoon volledig uitputten
Een Fed in goede doen kan het Djoko wel degelijk moeilijk maken.quote:
Ja, maar uitputten is een heel ander verhaalquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:22 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Een Fed in goede doen kan het Djoko wel degelijk moeilijk maken.
Niet dat ik denk dat dit ervan gaat komen, maar dat zien we morgen wel.
Djokovic zit in de vorm van z'n leven, Federer had vandaag een oplevinkje in een set.. Tenzij hij ons weer net zo gaat verrassen als in Cincinnatti vorig jaar wint Djokovic dit met twee vingers in z'n neus en met verlies van hoogstens vijf games ofzo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:22 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Een Fed in goede doen kan het Djoko wel degelijk moeilijk maken.
Niet dat ik denk dat dit ervan gaat komen, maar dat zien we morgen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |