http://www.tennis.nl/buit(...)ar-twee-rackets-overquote:Del Potro heeft nog maar twee rackets over
Al langer was bekend dat Juan Martin Del Potro nog altijd met exact dezelfde rackets speelt, als waarmee hij in 2009 de US Open won. Bij het Masters 1000-toernooi in Parijs heeft de Argentijn echter aangegeven dat zijn voorraad is geslonken tot nog slechts twee exemplaren.
'Elke keer laat ik ze nu razendsnel bespannen tijdens mijn wedstrijden. Ongeveer na elke set probeer ik namelijk van racket te wisselen. Ik maak met deze twee rackets het jaar af en hoop dan wat nieuw materiaal te ontvangen dat me bevalt. Tot nu toe voelden de nieuwe rackets die ik af en toe even probeerde niet hetzelfde als deze, vandaar dat ik nog steeds met deze oude speel.'
Del Potro gaf in het verleden al aan dat hij zo precies is wat zijn materiaal aangaat, dat hij niet eens wilde dat de rackets een ander verflaagje kregen.
berdy heeft meer kans dan gasquet en ferrer denk ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vind je? Gasquet heeft sinds 2008 geen set meer van Nadal gewonnen en is 0-11 in totaal.
Ferrer won dit jaar nog twee sets (op gravel) en staat 4-3 VOOR in de h2h op hardcourt. Helaas niet echt in vorm, maar ja.
Berdych heeft Nadal niet meer verslagen sinds 2006, maar wint tenminste hier en daar een set en heeft hem OOIT verslagen.
Ik hoop dat Gasquet kan winnen, maar om te zeggen dat hij meer kans heeft dan Ferrer
Verklaart ook een beetje de rest van het artikel.quote:Del Potro gaf in het verleden al aan dat hij zo precies is wat zijn materiaal aangaat, dat hij niet eens wilde dat de rackets een ander verflaagje kregen.
quote:
Djoko en Fed gaan - in het beste scenario - elkaar gewoon volledig uitputten, en tenzij er nog iets te verwachten valt van Berdych dan wel Ferrer (de vraag is, wat?), is het een eenvoudige kwestie voor Rafa.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:13 schreef Norrage het volgende:
Mijn god...hij had op 3-2 echt moeten breaken, en nu is het zo waardeloosRafa speelt echt niet goed, en die gaat hier gewoon de finale halen
Zul je zien dat ie daar tegen Fed speelt en dan nog wint ook...
quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:20 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Djoko en Fed gaan - in het beste scenario - elkaar gewoon volledig uitputten
Een Fed in goede doen kan het Djoko wel degelijk moeilijk maken.quote:
Ja, maar uitputten is een heel ander verhaalquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:22 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Een Fed in goede doen kan het Djoko wel degelijk moeilijk maken.
Niet dat ik denk dat dit ervan gaat komen, maar dat zien we morgen wel.
Djokovic zit in de vorm van z'n leven, Federer had vandaag een oplevinkje in een set.. Tenzij hij ons weer net zo gaat verrassen als in Cincinnatti vorig jaar wint Djokovic dit met twee vingers in z'n neus en met verlies van hoogstens vijf games ofzo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:22 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Een Fed in goede doen kan het Djoko wel degelijk moeilijk maken.
Niet dat ik denk dat dit ervan gaat komen, maar dat zien we morgen wel.
Nounou, zo goed speelt ie nou ook weer nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:23 schreef Rosario het volgende:
[..]
Djokovic zit in de vorm van z'n leven, Federer had vandaag een oplevinkje in een set.. Tenzij hij ons weer net zo gaat verrassen als in Cincinnatti vorig jaar wint Djokovic dit met twee vingers in z'n neus en met verlies van hoogstens vijf games ofzo.
Zoals hij in de eerste set speelde tegen Wawrinka?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nounou, zo goed speelt ie nou ook weer niet
Ik heb zijn pot tegen Wawa niet gezien. Had de indruk dat jullie aan het trollen waren met die reacties op die wedstrijd :quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:29 schreef Rosario het volgende:
[..]
Zoals hij in de eerste set speelde tegen Wawrinka?
Daarnaast ongelooflijk clutch, al het hele toernooi.
Wat een suffe verschrijving van me zeg.quote:
Nee, hij was erg sterk. Vooral die returns, subliem. Maar goed, je krijgt ook niet zomaar zestien breakpunten tegen Isner.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb zijn pot tegen Wawa niet gezien. Had de indruk dat jullie aan het trollen waren met die reacties op die wedstrijd :
Wij zien wel echt alles andersom hè?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:08 schreef TheGeneral het volgende:
Tegen Wawa was Djokovic ook weer niet zo sterk hoor. Wawa was in de 1e set erg matig. 2e set was een stuk beter en had Djoko het ook wat moeilijker. Maar het was duidelijk dat hij de betere was vandaag en dus meer dan verdiend won.
Zodra hij van dit bijgeloof af valt gaat hij weer een Slam winnen en ik gun het hem ontzettend.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:34 schreef detennismaster het volgende:
Dit is echt bizar.
[..]
http://www.tennis.nl/buit(...)ar-twee-rackets-over
Maakt me niet uit of Berdych goed speelt, of zijn tegenstander fantastisch was. Het resultaat is altijd hetzelfde. Hij kan dat soort potjes gewoon echt nooit winnen als het belangrijk wordt....het is de grootste net-niet speler van zijn generatie. Die gast heeft ook maar 5 titels ofzo en geen enkele dit jaar....quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hebben de mensen die hier op Berdych zitten te haten uberhaupt de wedstrijd gezien? Beste wedstrijd van Ferrer die ik in tijden gezien heb en op die eerste servicegame na gewoon een heel goed niveau de hele wedstrijd.
Berdych was ook allesbehalve slecht, maar gewoon iets minder.
Dat is dus precies wat ik bedoelde, maar dan wat genuanceerder uitgedrukt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maakt me niet uit of Berdych goed speelt, of zijn tegenstander fantastisch was. Het resultaat is altijd hetzelfde. Hij kan dat soort potjes gewoon echt nooit winnen als het belangrijk wordt....het is de grootste net-niet speler van zijn generatie. Die gast heeft ook maar 5 titels ofzo en geen enkele dit jaar....
Hij komt niet in de buurt van de net-niet kwaliteiten van Monfilsquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maakt me niet uit of Berdych goed speelt, of zijn tegenstander fantastisch was. Het resultaat is altijd hetzelfde. Hij kan dat soort potjes gewoon echt nooit winnen als het belangrijk wordt....het is de grootste net-niet speler van zijn generatie. Die gast heeft ook maar 5 titels ofzo en geen enkele dit jaar....
Monfils is zelden in de situatie geweest van net-wel...Hij is gewoon een helemaal-niet speler.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:24 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Hij komt niet in de buurt van de net-niet kwaliteiten van Monfils
Djokovic in close 2 setsquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:25 schreef Gruisman het volgende:
Het gaat bijna beginnen! Verwachtingen? Ik zeg Djoko in 2sets
Ik wel. Tot nu toe is het beeld goed. Zijn er misschien storingen in jouw regio?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:52 schreef Gruisman het volgende:
Kijken jullie ook op Sport1 tennis? Want het beeld is bij mij heel onscherp en houterig-O-
Wellicht.. De tennisbal is gewoon een haperige gele streep bij mij, erg vervelendquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wel. Tot nu toe is het beeld goed. Zijn er misschien storingen in jouw regio?
Mee eens.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:01 schreef Norrage het volgende:
En je weet nu al dat Fedje, als ie dit wint, morgen geen bal raakt tegen Rafa en er 6-1 6-1 afgaat
Maar dat geheel terzijdetwitter:TennisTV twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 15:10:44Groups for the #ATPFinals. Group A: Nadal, Ferrer, Berdych, Wawrinka. Group B: Djokovic, Del Potro, Federer, Gasquet. #tennis reageer retweet
DIT MEEN JE NIET???quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:14 schreef Marcoss het volgende:
Maar dat geheel terzijdetwitter:TennisTV twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 15:10:44Groups for the #ATPFinals. Group A: Nadal, Ferrer, Berdych, Wawrinka. Group B: Djokovic, Del Potro, Federer, Gasquet. #tennis reageer retweet
Nadalquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:14 schreef Marcoss het volgende:
Nadal pittige groep hoorquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:14 schreef Marcoss het volgende:
Indoor is de enige plek waar hij de "mental edge" heeft over Nadal. Als hij vandaag wint van Nole zie ik Federer z'n hoofdprijs van het seizoen nog pakken ookquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:01 schreef Norrage het volgende:
En je weet nu al dat Fedje, als ie dit wint, morgen geen bal raakt tegen Rafa en er 6-1 6-1 afgaat
Round Rooowbinquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:21 schreef Norrage het volgende:
Aan de andere kant, Rafa was toch wel door de RR gekomen ondanks dat ie daar met normale tegenstanders wel een potje zou kunnen verliezen. Nu moet hij in de semi wss tenminste echt aan de bak (als dat niet Federer wordt tenminste...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |