Samen met TLCquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:47 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Zou net 5 dan ook tetten in het logo verwerken tijdens pink ribbon?
pringles gaat hier rijk mee wordenquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Nieuw reclamemodel. Pringles sponsort deze week de zender.
Volgende week staat er de hele tijd het Apple logo
http://en.wikipedia.org/wiki/Movemberquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:41 schreef n8n het volgende:
Zijn hipsters geworden, vuige snor naast het logo. wat is met deze
En RTL 8, "waar vrouwen van houden".quote:
o ja tegenwoordig heeft alles een eigen event/maand/kalenderitemquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:49 schreef static het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Movember
Wat veel vrouwenzenders zeg. Kijken die niet veel liever naar Twee voor Twaalf?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:50 schreef Voszje het volgende:
[..]
En RTL 8, "waar vrouwen van houden".
Nee, al die programma's als "Extreme bruiden" zijn natuurlijk veel boeiender.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wat veel vrouwenzenders zeg. Kijken die niet veel liever naar Twee voor Twaalf?
Ah, dat had ik kunnen weten. En natuurlijk bevend van jaloezie kijken naar Barbie's bruiloftquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:55 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nee, al die programma's als "Extreme bruiden" zijn natuurlijk veel boeiender.
Mannen kijken alleen comedy central, zodra ze een vrouw op de bank hebben is het alleen nog drama 101quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wat veel vrouwenzenders zeg. Kijken die niet veel liever naar Twee voor Twaalf?
Precies! Al was het nu dat Barbie rust in de tent wilde.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:57 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ah, dat had ik kunnen weten. En natuurlijk bevend van jaloezie kijken naar Barbie's bruiloft
Ik voel een klik tussen ons. Je weet wel, als vossen onder elkaar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:59 schreef Voszje het volgende:
[..]
Precies! Al was het nu dat Barbie rust in de tent wilde.
Ja, ik ben nu ook fan van je.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik voel een klik tussen ons. Je weet wel, als vossen onder elkaar.
Altijd al fan van jou geweest.quote:
Trouwen?quote:
Morgenquote:
Als je me opwacht in een mooi pak.quote:
Koos Tompé geen topsporter vinden..quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:09 schreef Stickertje het volgende:
Rtl7![]()
Waardeloze 'sport' zoals darten is te zien daar.. Hele zender mag van mij van de tv af
Ik gooi soms propjes vanaf een afstand in een prullenbak. Waar is mijn topsporter titel?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Koos Tompé geen topsporter vinden..
Je vergeet de films! SS Doomtrooper en zulks.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vechtende dwergen, truckers on ice, alles waar mannen op hopen.
Snakes on a plain plane etc.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Je vergeet de films! SS Doomtrooper en zulks.
Omdat.. vrouwen natuurlijk in de keuken horen!quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik gooi soms propjes vanaf een afstand in een prullenbak. Waar is mijn topsporter titel?
Het schijnt dat kraanvogels over heel Nederland zijn gedrag overnemen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
DENTZIE DENTZIE DENTZIEquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Omdat.. vrouwen natuurlijk in de keuken horen!
Ik weet het, ik kan er ook niks aan doen dat mannen zo kansloos zijn dat ze nog niet eens een ei kunnen bakken. Dat darten een uitdaging is zegt eigenlijk genoeg.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Omdat.. vrouwen natuurlijk in de keuken horen!
Vroeger hadden ze ook nog de Jupiler League met Wilfred Genee, dáár werd ik nou emotioneel van.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:28 schreef Pascalus het volgende:
En laten we de altijd spannende Europa League niet vergeten!
Was dat tijdens je boeddhistische fase?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze ook nog de Jupiler League met Wilfred Genee, dáár werd ik nou emotioneel van.
Allemaal even lachen jongens, het begint nogal sjenant te worden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was dat tijdens je boeddhistische fase?
Die leeft voor zijn sport. Echte topsporterquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je zit me zo aan te kijken van donderstraal op. Nou dan moet je dat zeggen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
Rens, Rens, het is weer tijd voor je pilletje.
Mensen die op Fok!forum posten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |