Samen met TLCquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:47 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Zou net 5 dan ook tetten in het logo verwerken tijdens pink ribbon?
pringles gaat hier rijk mee wordenquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Nieuw reclamemodel. Pringles sponsort deze week de zender.
Volgende week staat er de hele tijd het Apple logo
http://en.wikipedia.org/wiki/Movemberquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:41 schreef n8n het volgende:
Zijn hipsters geworden, vuige snor naast het logo. wat is met deze
En RTL 8, "waar vrouwen van houden".quote:
o ja tegenwoordig heeft alles een eigen event/maand/kalenderitemquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:49 schreef static het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Movember
Wat veel vrouwenzenders zeg. Kijken die niet veel liever naar Twee voor Twaalf?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:50 schreef Voszje het volgende:
[..]
En RTL 8, "waar vrouwen van houden".
Nee, al die programma's als "Extreme bruiden" zijn natuurlijk veel boeiender.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wat veel vrouwenzenders zeg. Kijken die niet veel liever naar Twee voor Twaalf?
Ah, dat had ik kunnen weten. En natuurlijk bevend van jaloezie kijken naar Barbie's bruiloftquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:55 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nee, al die programma's als "Extreme bruiden" zijn natuurlijk veel boeiender.
Mannen kijken alleen comedy central, zodra ze een vrouw op de bank hebben is het alleen nog drama 101quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wat veel vrouwenzenders zeg. Kijken die niet veel liever naar Twee voor Twaalf?
Precies! Al was het nu dat Barbie rust in de tent wilde.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:57 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ah, dat had ik kunnen weten. En natuurlijk bevend van jaloezie kijken naar Barbie's bruiloft
Ik voel een klik tussen ons. Je weet wel, als vossen onder elkaar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:59 schreef Voszje het volgende:
[..]
Precies! Al was het nu dat Barbie rust in de tent wilde.
Ja, ik ben nu ook fan van je.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik voel een klik tussen ons. Je weet wel, als vossen onder elkaar.
Altijd al fan van jou geweest.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |