Je kan het niet oplossen.. Maar tekenend voor de huidige tijd is wel dat 2 types (Clasie en De Vrij) aanvoerder kunnen zijn, terwijl zij 10 jaar geleden waarschijnlijk zwijgend in de kleedkamer hadden gezeten als de grote jongens Bosvelt en Pi-air het woord voerden.. Tijden veranderen. Ze zijn nog heel jong, maar ik zie nu al dat De Vrij en Clasie geen leider in zich hebben en ik krijg altijd een beetje een ongemakkelijk gevoel van figuren die acteren dat ze de leider zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 12:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En zij die het wel hebben, hebben er teveel van (Pelle)... Maar hoe dat op te lossen? Continu nieuwe spelers erbij halen lijkt me ook niet echt wenselijk.
Of ze ontwikkelen zich als leider hierdoor. Ook een mogelijkheidquote:Op zondag 3 november 2013 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je kan het niet oplossen.. Maar tekenend voor de huidige tijd is wel dat 2 types (Clasie en De Vrij) aanvoerder kunnen zijn, terwijl zij 10 jaar geleden waarschijnlijk zwijgend in de kleedkamer hadden gezeten als de grote jongens Bosvelt en Pi-air het woord voerden.. Tijden veranderen. Ze zijn nog heel jong, maar ik zie nu al dat De Vrij en Clasie geen leider in zich hebben en ik krijg altijd een beetje een ongemakkelijk gevoel van figuren die acteren dat ze de leider zijn.
Zou kunnen maar heb mijn twijfels. Pelle vind ik wel een persoonlijkheid en als ik hem op tv zie bij een interview komt het natuurlijk en vlot over. Clasie en De Vrij zijn beiden geen praters en hebben ook nauwelijks boeiende teksten. Dat Van Gaal gecharmeerd is van dit soort brave types is eigenlijk wel logisch.. Maar Koeman kan beter Pelle weer aanvoerder maken. Clasie aanvoerder.. nee past gewoon niet.quote:Op zondag 3 november 2013 12:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of ze ontwikkelen zich als leider hierdoor. Ook een mogelijkheid
domme actie vs nog dommere actie, met die handdoek vond ik wat simpel maar dit vind ik echt schandalig.quote:Op zondag 3 november 2013 10:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou nou. Wat een terugpakactie. Ludiek vs. vandalisme.
Diep triest.quote:Op zondag 3 november 2013 10:01 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Stoer hoor, midden in de nacht onze Coen besmeuren. Laf volk.
Jawel man!quote:Op zondag 3 november 2013 13:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik heb er echt To-taal geen vertrouwen meer in![]()
twitter:Feyenoord twitterde op zondag 03-11-2013 om 13:29:21Opstelling Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Armenteros en Boëtius. #camFEY reageer retweet
Met een beetje geluk wordt dat het ook, probleem is dat het met wat pech ook 0 punten kunnen zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 13:30 schreef DonRaja het volgende:
3-0 winst vandaag en tegen AZ pakken we eindelijk de koppositie.
Dat zou ik in elk ander seizoen dan de huidige hebben voorspeld...
Het verschil vorige week was plek 1 of plek 8... verlies nu en je dondert direct naar plek 10 ofzo.quote:Op zondag 3 november 2013 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met een beetje geluk wordt dat het ook, probleem is dat het met wat pech ook 0 punten kunnen zijn.
bal is rond, 11 tegen 11quote:Op zondag 3 november 2013 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met een beetje geluk wordt dat het ook, probleem is dat het met wat pech ook 0 punten kunnen zijn.
quote:
Uit 1 kans 2x scoren... tellen kopballen dubbel in Friesland?quote:Op zondag 3 november 2013 13:35 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik voorspel overigens minimaal twee missers van Immers, twee een op een gemiste kansen van Boetiüs, een schot op de paal en Cambuur dat in minuut 40 de eerste kans van de wedstrijd krijgt en daaruit meteen 2 keer scoort
Klopt, maar dat is bij Feyenoord al jaren zo. Zie ook de laatste uit overwinning voor Vitesse-uit. Die was in maart ergens.quote:Op zondag 3 november 2013 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]Zeker maar de tijd dat je tegen met alle respect Cambuur gewoon 3 puntjes van te voren kon tellen ligt toch wel achter ons
Schaken weer terug in het Cambuurstadion. Destijds vond ik hem niet zo´n geweldige spits.quote:Op zondag 3 november 2013 13:30 schreef Fuszy het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op zondag 03-11-2013 om 13:29:21Opstelling Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Armenteros en Boëtius. #camFEY reageer retweet
Beenhakkerquote:Op zondag 3 november 2013 13:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Schaken is nog steeds niet erg goed, maar heeft mij wel positief verrast. Toen hij werd gehaald dacht ik.. wat moeten we met zo'n kneus van VVV. Maar hij heeft het beter gedaan dan ik had verwacht. In tegenstelling tot die andere gozer die toen van VVV kwam.. Aouasser of zoiets.. Nooit begrepen waarom die is gehaald. Zag hem pas weer bij Excelsior ballen.
Volgens mij omdat VVV Schaken alleen van de hand wilden doen als ze ook op die manier van Aouasser af konden komenquote:Op zondag 3 november 2013 13:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Schaken is nog steeds niet erg goed, maar heeft mij wel positief verrast. Toen hij werd gehaald dacht ik.. wat moeten we met zo'n kneus van VVV. Maar hij heeft het beter gedaan dan ik had verwacht. In tegenstelling tot die andere gozer die toen van VVV kwam.. Aouasser of zoiets.. Nooit begrepen waarom die is gehaald. Zag hem pas weer bij Excelsior ballen.
Schaken heeft gewoon kei en keihard gewerkt en zelfs Oranje gehaald. Is achteraf de enige goede transfer van Been(hakker) geweest volgens mij.quote:Op zondag 3 november 2013 13:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Die gast is zo slecht, ongelooflijkquote:Op zondag 3 november 2013 14:35 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Nelomleuk voor Helmond Sport of FC Emmen
Ik denk eerder voor BVV Barendrecht of Capellequote:Op zondag 3 november 2013 14:35 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Nelomleuk voor Helmond Sport of FC Emmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |