quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:37 schreef r0dawa het volgende:
Ik ben al jaren ondernemer en heb een eigen bedrijf. De zaken gaan goed.
Maar ik heb eigenlijk nog nooit een bedrijfsnaam gehad.
ja klopt meid. Naast mijn onderneming ga ik af en toe naar de uniquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:39 schreef White_Flower het volgende:
En net had je nog een leraar waar je een hekel aan had.
klinkt goed maar ik ga nog ff brainstormenquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
"Media Branche Ondernemers."
Duidelijk, fris en to the point.
TS denkt dat hij een ondernemer is als hij met zn joetjoep account 10 euro per maand reclameinkomsten krijgtquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:37 schreef r0dawa het volgende:
Ik onderneem in de media branche.
weten jullie nog een passende bedrijfsnaam?
Jij krijgt 10 euro per maand met kontneuken achter het station vuile flikker homo grootste fok homo van de eeuwquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
TS denkt dat hij een ondernemer is als hij met zn joetjoep account 10 euro per maand reclameinkomsten krijgt
boze flikkerquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:42 schreef r0dawa het volgende:
[..]
Jij krijgt 10 euro per maand met kontneuken achter het station vuile flikker homo grootste fok homo van de eeuw
Kerel, ik mag je welquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:42 schreef r0dawa het volgende:
[..]
Jij krijgt 10 euro per maand met kontneuken achter het station vuile flikker homo grootste fok homo van de eeuw
Wat ben je op je teentjes getrapt?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:42 schreef r0dawa het volgende:
[..]
de waarheid doet blijkbaar pijnquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:42 schreef r0dawa het volgende:
[..]
quote:
Misschien kun je je onderneming beter "Kontneuken achter het station" noemen. Dat is lekker pakkend.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:42 schreef r0dawa het volgende:
[..]
Schattig, hij loopt al zo lang mee dat 'ie denkt dat de dagbesteding z'n eigen onderneming is.quote:
haha nicequote:Op vrijdag 1 november 2013 14:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Misschien kun je je onderneming beter "Kontneuken achter het station" noemen. Dat is lekker pakkend.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:44 schreef Voszje het volgende:
[..]
Schattig, hij loopt al zo lang mee dat 'ie denkt dat de dagbesteding z'n eigen onderneming is.
En jij gaat naar de uni?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:42 schreef r0dawa het volgende:
[..]
respect hebben voor mensen die snel uitgelokt worden op het internetquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:46 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Waarheid is soms moeilijk te verdragen, flikkertje
miauw ik ben een kater en jij een hater miauwquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:48 schreef BMTH het volgende:
[..]
respect hebben voor mensen die snel uitgelokt worden op het internet
In plaats van dat altijd maar politiek correct willen zijn, ja!!quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:48 schreef BMTH het volgende:
[..]
respect hebben op mensen die snel uitgelokt worden op het internet ;
kom nieuwstad in grunnquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:49 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
In plaats van dat altijd maar politiek correct willen zijn, ja!!
WTFFFquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:49 schreef r0dawa het volgende:
[..]
miauw ik ben een kater en jij een hater miauw
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:49 schreef r0dawa het volgende:
[..]
miauw ik ben een kater en jij een hater miauw
?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:22 schreef r0dawa het volgende:
Juli 2014 heb ik mijn opleiding afgerond als alles goed gaat. Vervolgens zal ik mijn diploma in ontvangst nemen. De kans op werk in dezelfde branche is klein maar ik zou wel bij mijn huidige werkgever kunnen blijven.
Ik vindt het geen ramp om bij mijn huidige werkgever fulltime te werken maar leuk is anders.
Hoe verliep jullie weg na het afronden van je studie(s)?
Derpmediaquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:37 schreef r0dawa het volgende:
Ik onderneem in de media branche.
weten jullie nog een passende bedrijfsnaam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Je kunt altijd gaan, of hij daar ook vakken met een voldoende afsluit echter...quote:
Punt voor jou!quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je kunt altijd gaan, of hij daar ook vakken met een voldoende afsluit echter...
Pakkend HIHAHO WAT EEN GRAP1!1! SNAP JE PAKKEND VAN PAKKEN VAN KONDNEUKEN XDXDXquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Misschien kun je je onderneming beter "Kontneuken achter het station" noemen. Dat is lekker pakkend.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:33 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Pakkend HIHAHO WAT EEN GRAP1!1! SNAP JE PAKKEND VAN PAKKEN VAN KONDNEUKEN XDXDX
Je bent een nicht omdat je mijn naam hebt gekopieerd, maar in deze moet ik je toch gelijk geven.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:42 schreef r0dawa het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb het vermoeden dat Ts af en toe iets op de computer doet voor familie en kennissen en daar een zakcentje voor krijgt,quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:48 schreef Springtouw het volgende:
Je staat dus niet ingeschreven bij KvK maar wel zeggen dat je een onderneming hebt?
Leuke BBT quote. Past hier perfect bij!quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb het vermoeden dat Ts af en toe iets op de computer doet voor familie en kennissen en daar een zakcentje voor krijgt,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |