abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132324932
Juli 2014 heb ik mijn opleiding afgerond als alles goed gaat. Vervolgens zal ik mijn diploma in ontvangst nemen. De kans op werk in dezelfde branche is klein maar ik zou wel bij mijn huidige werkgever kunnen blijven.
Ik vindt het geen ramp om bij mijn huidige werkgever fulltime te werken maar leuk is anders.
Hoe verliep jullie weg na het afronden van je studie(s)?
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:28:07 #2
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_132325076
Doe nog een opleiding. Wellicht op hoger niveau ^O^ ^O^
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_132325102
Half jaar werkeloos, toen een werkevaringsproject in (eerder kon niet, half jaar werkeloos zijn was een vereiste) en na een maand een baan. Het was overigens wel 1983/1984 dus in de vorige crisis. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_132325155
Ik heb de (hao) Hoger Agrarisch Onderwijs gedaan. Ik ben nu full-time stroper. Groen is groen.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_132325606
Na mijn opleiding even blijven plakken op mijn stagebedrijf, daarna 8 maanden werkloos en vervolgens 3-4 korte baantjes gehad om uiteindelijk weer terug te komen bij mijn stagebedrijf.
En daar werk ik nu alweer vijf jaar. :)
pi_132325965
Na jarenlang uitslapen, uitgaan, paar avondjes in de kroeg werken, 1 avond vantevoren te studeren viel ik in een zwart door opeens elke ochtend vroeg op te staan en tot 5 uur smiddags van huis af te zijn.

Na 1 week was ik gebroken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Ferrari_Tape op 19-10-2013 16:11:13 ]
5 Ferrari's op videoband!
pi_132326733
Als het geld binnenbrengt en je gewoon daar kunt blijven terwijl je naar wat anders zoekt, zou ik dat gewoon doen. Iets met oude schoenen, weggooien en nieuwe schoenen, enzo ;)
Ja doei.
pi_132326968
Na mij eerste studie kon ik bijna 2 jaar bij mijn stage plek blijven om iemand te vervangen
helaas geen vast contract gekregen

er waren praktisch geen banen en ik was al aan een tweede studie begonnen (deeltijd)
Dus ben ik nu bezig met een derde studie

hopelijk zijn er volgend jaar (dan ben ik met beide studies klaar) meer banen en ziet mijn cv er heel tof uit

Mijn advies: het is nu heel lastig aan een baan te komen voor net afgestudeerden
blijf bij je huidoge werkgever en blijf zoeken naar een baan op niveau

succes
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_132397044
Ik ben blijven plakken bij mijn afstudeer bedrijf :)
Maar het kan sterk verschillen per bedrijf waar je terecht komt, ik heb ook stage gelopen bij een bedrijf waar ik nooit permanent zou kunnen blijven(vanwege de structuur daar).
  maandag 21 oktober 2013 @ 16:13:52 #10
165633 eriksd
The grand facade...
pi_132397587
Tijdens het schrijven van mijn scriptie heb ik getekend voor mijn toekomstige (nu huidige) baan.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_132507379
Ik had eerst een baan (2008/2009) en ben daarbij (weer) naar school gegaan :+. Inmiddels al een tijdje goed naar mijn zin en bijna studie af :z (vind werken veel leuker, vandaar wat vertraging opgelopen O-) ).

Dezelfde route is nu (bijna) niet meer mogelijk, omdat men toen zat te schreeuwen om personeel, opleiding of geen opleiding en nu zijn er in mijn vakgebied zoveel afgestudeerden zonder werk dat het zonder studie onmogelijk is om er tussen te komen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sport_Life op 24-10-2013 11:28:15 ]
pi_132518009
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:28 schreef richolio het volgende:
Doe nog een opleiding. Wellicht op hoger niveau ^O^ ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')