quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:37 schreef r0dawa het volgende:
Ik ben al jaren ondernemer en heb een eigen bedrijf. De zaken gaan goed.
Maar ik heb eigenlijk nog nooit een bedrijfsnaam gehad.
ja klopt meid. Naast mijn onderneming ga ik af en toe naar de uniquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:39 schreef White_Flower het volgende:
En net had je nog een leraar waar je een hekel aan had.
klinkt goed maar ik ga nog ff brainstormenquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
"Media Branche Ondernemers."
Duidelijk, fris en to the point.
TS denkt dat hij een ondernemer is als hij met zn joetjoep account 10 euro per maand reclameinkomsten krijgtquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:37 schreef r0dawa het volgende:
Ik ben al jaren ondernemer en heb een eigen bedrijf. De zaken gaan goed.
Maar ik heb eigenlijk nog nooit een bedrijfsnaam gehad.
Ik onderneem in de media branche.
weten jullie nog een passende bedrijfsnaam?
Jij krijgt 10 euro per maand met kontneuken achter het station vuile flikker homo grootste fok homo van de eeuwquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
TS denkt dat hij een ondernemer is als hij met zn joetjoep account 10 euro per maand reclameinkomsten krijgt
boze flikkerquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:42 schreef r0dawa het volgende:
[..]
Jij krijgt 10 euro per maand met kontneuken achter het station vuile flikker homo grootste fok homo van de eeuw
Kerel, ik mag je welquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:42 schreef r0dawa het volgende:
[..]
Jij krijgt 10 euro per maand met kontneuken achter het station vuile flikker homo grootste fok homo van de eeuw
Wat ben je op je teentjes getrapt?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:42 schreef r0dawa het volgende:
[..]
de waarheid doet blijkbaar pijnquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:42 schreef r0dawa het volgende:
[..]
quote:
Misschien kun je je onderneming beter "Kontneuken achter het station" noemen. Dat is lekker pakkend.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:42 schreef r0dawa het volgende:
[..]
Schattig, hij loopt al zo lang mee dat 'ie denkt dat de dagbesteding z'n eigen onderneming is.quote:
haha nicequote:Op vrijdag 1 november 2013 14:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Misschien kun je je onderneming beter "Kontneuken achter het station" noemen. Dat is lekker pakkend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |