[twitter:BaukeMollema twitterde op donderdag 19-09-2013 om 17:15:40Thanks Topsportdesk @Rabo_EV for this beautiful bouquet of flowers...
- http://t.co/0PJD4KRPzX reageer retweet
Ik verwacht van wel hoor. De fans hebben toch geen stem in deze, en voor de rest staan de grote organisatoren er natuurlijk achter, want ze hebben meegeschreven aan de plannen. Die zijn dan ook spekkoper.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:28 schreef Marcoss het volgende:
Maar goed, eerst afwachten of de nieuwe kalender er wel door komt.
Geen idee, het plan blinkt dan ook niet in enige uitleg over het waarom.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Minder ploegen en minder renners per ploeg. Wat moet dat op gaan lossen?
Bareback In The Pack 1?quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:30 schreef Chiappucci het volgende:
TD begint een nieuwe carrière zo te zien...
Je bent een kenner zo te zien?quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:50 schreef TheArt het volgende:
Belkin heeft in totaal ¤109,261 verdiend in Hainan
109 euro?quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:50 schreef TheArt het volgende:
Belkin heeft in totaal ¤109,261 verdiend in Hainan
ook met een uitgebreid interview met Marcel Kittelquote:Op zondag 3 november 2013 09:44 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmiddag om 14.00 een terugblik op het wielerjaar met Terpstra en Mollema.
quote:Op zondag 3 november 2013 14:15 schreef marcodej het volgende:
Bauke heeft een Hema-overhemd aan. Die heb ik ook namelijk.
Haha lol. Nuchtere noordeling.quote:Op zondag 3 november 2013 14:15 schreef marcodej het volgende:
Bauke is lekker normaal gebleven.quote:Op zondag 3 november 2013 14:15 schreef marcodej het volgende:
Idd. Terwijl Terpstra daar 3e werd en Blanco-renner Vanmarcke 2e. En 10 seconden RvVquote:Op zondag 3 november 2013 14:19 schreef OProg het volgende:
Praten over kasseien en geen beelden van PR.
Ze ontkennen het ook alweer.quote:Op zondag 3 november 2013 14:19 schreef rubbereend het volgende:
'Rus Tinkov koopt Saxo Bankploeg voor zeven miljoen' omg als dit waar is
Die verdient wel een plakaatje "dit is de lantaarnpaal waar Bauke Mollema in de tour van 2013 bijna tegenaan reed". Een waar wielermonumentquote:
Dat is elk jaar het jammere aan het NOS overzicht.quote:Op zondag 3 november 2013 14:29 schreef Tommeke het volgende:
Mollema won toch ook een etappe in Zwitserland? Ook het uitzenden niet waard
Ze hebben het er wel een paar minuten over, dus ik verwacht toch zeker 10 seconden beeld.quote:Op zondag 3 november 2013 14:33 schreef OProg het volgende:
Zouden er nog beelden van de waaieretappe komen?
Dat is toch elk jaar? Voor een goed overzicht is het wachten op Sporza.quote:Op zondag 3 november 2013 14:48 schreef Wombcat het volgende:
Ze zappen wel enorm door de Tour heen. Enige logische structuur ontbreekt.
Van de Hema volgens Marcodej.quote:Op zondag 3 november 2013 17:06 schreef Evertjan het volgende:
Mollema had wel een kek poffertjesoverhemd aan
Ja hoor, de sprint van Vanmarcke tegen Cancellara. Omdat Blanco.quote:Op zondag 3 november 2013 18:02 schreef Chiappucci het volgende:
Wielerjaaroverzichten van de NOS
Hebben ze überhaupt iets van Parijs-Roubaix laten zien, om maar wat te noemen? Geweldige koers was dat!
quote:Wout Poels maakt volgend seizoen debuut in Giro
Wout Poels gaat volgend seizoen voor de eerste keer in zijn carrière de Ronde van Italië rijden. Dat zegt de Nederlander tegenover L1. Anderhalve week geleden sprak de klimmer met de leiding van zijn nieuwe ploeg Omega Pharma Quick Step over zijn programma.
“Ik hoop bij Omega Pharma QuickStep een stap vooruit te maken en te kunnen leren van toppers als Boonen, Martin en Cavendish”, zegt Poels. “Ik wil meer winnen in de grotere wedstrijden. Het verschil zit hem nu in de details en die hoop ik op te kunnen pikken bij mijn nieuwe ploeg.”
Doordat Poels de Giro zal rijden, zal hij zes weken later vermoedelijk niet aan de start van de Ronde van Frankrijk verschijnen. De Nederlander was de voorbije drie jaar wél actief in de Tour. Dit seizoen eindigde hij als 28e in het algemeen klassement.
Niet gaan miepen als je niet gekeken hebt hè.quote:Op zondag 3 november 2013 18:02 schreef Chiappucci het volgende:
Wielerjaaroverzichten van de NOS
Hebben ze überhaupt iets van Parijs-Roubaix laten zien, om maar wat te noemen? Geweldige koers was dat!
Misschien had ik wat anders vanmiddag? Ik heb de korte stukjes teruggekeken op de NOS-site en daar werd bij de voorjaarsklassiekers Parijs-Roubaix gewoon overgeslagenquote:Op zondag 3 november 2013 19:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet gaan miepen als je niet gekeken hebt hè.
Alle overzichten van de NOS, of dat het wielrennen is of niet.quote:Op zondag 3 november 2013 20:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is niks en zal ook niks worden.
Mooi was dat jaquote:Op zondag 3 november 2013 14:11 schreef marcodej het volgende:
"Ja, dat wordt Sagan. Rechtdoor naar school en kantoor. Sagan, Sagan...ja hoor Sagan...Sagan, NEE, CIOLEK! Senk joe."
DeMart
Naar mijn mening sponsor van het jaar. Die hebben met een klein budget maximale publiciteit gepakt.quote:Op zondag 3 november 2013 20:32 schreef Slobeend het volgende:
Jan Steppe Vloerwerken was ook goed in vorm dit jaar.
Vergeet Dirk Hofman Motorhomes niet.quote:Op zondag 3 november 2013 21:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Naar mijn mening sponsor van het jaar. Die hebben met een klein budget maximale publiciteit gepakt.
Ze zeiden zelf wel (over Santambrogio weliswaar) dat je niet zo maar iedereen kan gaan lopen beschuldigen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:15 schreef Slobeend het volgende:
Goeie vraag wel van Dione over Santambrogio. Mollema en Terpstra vonden dat wel heel ongeloofwaardig maar het rijden van Horner niet
Die enige keer (die ik me kan herinneren) dat er renners vraagtekens plaatsten bij een prestatie, zonder dat er positief getest was, was de overwinning in de Ronde v Turkije.quote:Op zondag 3 november 2013 22:55 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ze zeiden zelf wel (over Santambrogio weliswaar) dat je niet zo maar iedereen kan gaan lopen beschuldigen.
Volgend jaar Jan Steppe-Shimano.quote:Op zondag 3 november 2013 21:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Naar mijn mening sponsor van het jaar. Die hebben met een klein budget maximale publiciteit gepakt.
Als je bij de NOS eenmaal binnen bent gooien ze je er niet snel meer uit. Zie Egbers, van Peperstraten (die zelf weg ging), van Gelder, Dijkstra, Mesker etc. Nu is Dione wel het ergste van allemaal natuurlijk, hele sportbeleving gaat naar nul als zij in beeld komt.quote:Op maandag 4 november 2013 16:03 schreef Mani89 het volgende:
Laten ze er eerst eens een goede presentator neerzetten, Dione bakt er niks van.
Waarheid als een koe.quote:Op maandag 4 november 2013 16:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als je bij de NOS eenmaal binnen bent gooien ze je er niet snel meer uit. Zie Egbers, van Peperstraten (die zelf weg ging), van Gelder, Dijkstra, Mesker etc. Nu is Dione wel het ergste van allemaal natuurlijk, hele sportbeleving gaat naar nul als zij in beeld komt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:49 schreef Pino112 het volgende:
Jojanneke, vriendin van Thijsje, is bevallen.
Naam van hun dochter: Fee.
Doelde uiteraard op jouw smiley m.b.t. de naam van hun dochter. Wat is daar mis mee? Ik heb meerdere Fee's in mijn omgeving.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)hijs-Zonneveld.dhtml
Ik vind het net zo'n rare naam als Bloem of Mensje enz.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Doelde uiteraard op jouw smiley m.b.t. de naam van hun dochter. Wat is daar mis mee? Ik heb meerdere Fee's in mijn omgeving.
Ik ken er ook meerdere hoor. Vind het niet zo'n bijzondere naam. Maar meestal wel als Fay gespeldquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het net zo'n rare naam als Bloem of Mensje enz.
Haha..met die namen ken ik ook niemand. Inmiddels is Fee dus voor mij een vrij normale naam geworden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het net zo'n rare naam als Bloem of Mensje enz.
Kan ik me iets bij voorstellen, dit herinnerende:quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:07 schreef Pino112 het volgende:
Nieuwe UCI-regel verbiedt rijden op fiets-/voetpad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |