O da's iets voor seikcidquote:
Ik heb al sinds gister zin in dikke steak.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Dearly beloved, we gathered here to say our goodbyes.....
Here she lies, no one knew her worth
Kill it with fire.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens tijd genoeg gehad om het te zien man. Vind je het niet liev?
Die had ik gisteren al gezienquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens tijd genoeg gehad om het te zien man. Vind je het niet liev?
Picsquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:49 schreef Seikcid het volgende:
Hier loopt een collega rond met ook een niet te versmaden reet.
Oké, wou je gewoon in de juiste stemming krijgen maar ook hier faal ik weer dusquote:
Te groot en rond voor jullie.quote:
Ga halen dan!quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb al sinds gister zin in dikke steak.
Jij hebt ook nog niks?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:52 schreef Seikcid het volgende:
Vanavond weer ff GTA, nog steeds zonder gratis geld geloof ik.
Nope, vandaag nog niet gekeken. Zou de 2e keer zijn dat ze het uitstellen.quote:
Ik kijk wel als ik terug ben.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:58 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nope, vandaag nog niet gekeken. Zou de 2e keer zijn dat ze het uitstellen.
Ik heb mijn rit naar Amsterdam al geboektquote:
Nog niet, morgen wel.quote:
Put up the barriers!quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn rit naar Amsterdam al geboekt
Close the gates! Pull up the bridges! Man the battlements! Bring boiling oil!quote:
Gleequote:
Wellicht.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Die gospellchick kan wel zingen ja.
Denk dat Seikcid d'r butt ook wel kan waarderen.
Mercedes ain't got shit on me!!quote:
Inclusief sapstengel?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:22 schreef Barbusse het volgende:
![]()
![]()
Als ik je zie neem ik dat bosje bloemen natuurlijk met plezier aan
quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:22 schreef Barbusse het volgende:
![]()
![]()
Als ik je zie neem ik dat bosje bloemen natuurlijk met plezier aan
Dan heb je het verkeerd.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ik vroeg me al af waarom ik nog nooit met jou geflirt had maar ik heb mijn antwoord!
jammerquote:
Hoezo? Wil je zo graag dat ik met Ang3l aan ga pappen? Het feit dat hij continue hetero's in z'n grot sleurt betekent niet dat ik eraan mee doequote:
nee maar dan ligt het blijkbaar aan mijquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je zo graag dat ik met Ang3l aan ga pappen? Het feit dat hij continue hetero's in z'n grot sleurt betekent niet dat ik eraan mee doe
Het is vrijdag, neem een drankjequote:Op vrijdag 1 november 2013 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar dan ligt het blijkbaar aan mij
ik ga mij zo meteen inderdaad enorm trakteren op een lading cocktailsquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is vrijdag, neem een drankje![]()
[ [url=http://st.gdefon.com/wallpapers_original/wallpapers/497642_cocktails_koktejli_moxito_pina_5500x3667_%28www.GdeFon.ru%29.jpg]afbeelding[/url] ]
haiquote:
Sexquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga mij zo meteen inderdaad enorm trakteren op een lading cocktails
eerst even mijn deadline halen en dan zit mijn tentamenweek er op en ik ben echt fucking overwerkt dus de snelste manier richting ontspanning lijkt mij drank
of seks, maar er komt een vriendin op bezoek die daar helaas niet voor open staat dus dan maar drank
Ook na die drank staat ze er niet voor open?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga mij zo meteen inderdaad enorm trakteren op een lading cocktails
eerst even mijn deadline halen en dan zit mijn tentamenweek er op en ik ben echt fucking overwerkt dus de snelste manier richting ontspanning lijkt mij drank
of seks, maar er komt een vriendin op bezoek die daar helaas niet voor open staat dus dan maar drank
Jij wel dus?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
neequote:Op vrijdag 1 november 2013 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook na die drank staat ze er niet voor open?.
Maakt me niks uit, vanaf de 16de ga ik me er weer helemaal de schompens in eten.quote:Op maandag 4 november 2013 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Pepernoten zijn vast racistisch ofzo.
Ik had een ander raar moment, ik had eerst Grolsch voor het concert en Heineken tijdens het concert en ik vond Heineken lekkerderquote:Op maandag 4 november 2013 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had van het weekend een heel raar moment, ik verkoos Grolsch boven een ander A-merk.
Ja, dat vind ik dus raar. Bij mij was het Amstel. Andersom was denk ik geen probleem geweest, maar nu ik eerst Grolsch had, was de Amstel (en dat zou ook zo zijn met Heineken), echt veel minder lekker dan normaal.quote:Op maandag 4 november 2013 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had een ander raar moment, ik had eerst Grolsch voor het concert en Heineken tijdens het concert en ik vond Heineken lekkerder.
Glenfiddich?quote:Op maandag 4 november 2013 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had van het weekend een heel raar moment, ik verkoos Grolsch boven een ander A-merk.
Oh. Da's normaal toch? Grolsch is de beste Nederlandse pils. Op HJ na misschien.quote:Op maandag 4 november 2013 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
A-merk bier. Amstel in dit geval.
Amstel is altijd smerig toch. Ben geen enorme bierliefhebber maar Amstel dan sla ik graag over. Bavaria kots ik letterlijk uit.quote:Op maandag 4 november 2013 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus raar. Bij mij was het Amstel. Andersom was denk ik geen probleem geweest, maar nu ik eerst Grolsch had, was de Amstel (en dat zou ook zo zijn met Heineken), echt veel minder lekker dan normaal.
Kwestie van smaak. Ik ben niet gek op Grolsch. Liever Brand, HJ, Heineken en misschien nog wel wat.quote:Op maandag 4 november 2013 10:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh. Da's normaal toch? Grolsch is de beste Nederlandse pils. Op HJ na misschien.
Ik ben niet zo kieskeurig. HJ staat op 1, Grolsch op 2 en de rest krijgt een gedeelde derde plaats.quote:Op maandag 4 november 2013 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amstel is altijd smerig toch. Ben geen enorme bierliefhebber maar Amstel dan sla ik graag over. Bavaria kots ik letterlijk uit.
Vind ik niet. Heb het zeer lange tijd de minste van de a-merk pilseners gevonden (goed Bavaria nog minder). Maar hij stijgt. Uiteraard komt hij zeer zeker niet boven HJ uit.quote:Op maandag 4 november 2013 10:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh. Da's normaal toch? Grolsch is de beste Nederlandse pils. Op HJ na misschien.
Brand echt wel beter.quote:Op maandag 4 november 2013 10:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Ok Jupiler en Brand krijgen de gedeelde 3e plaats. De rest een gedeelde 4e plaats en Bavaria en Heineken een gedeelde 5e plaats.
Ja, is zielig voor het zout.quote:Op maandag 4 november 2013 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Pepernoten zijn vast racistisch ofzo.
Bij de Effenaar hebben zel altijd flesjes Jupiler, glas. Maar bij sommige concerten hebben ze plastic flessen, echt met draaidopquote:Op maandag 4 november 2013 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Brand echt wel beter.
Jupiler prima kroeg biertje maar wel beetje laf.
Nee joh. Wat Godt zegt, het is een beetje een laf biertje, maar het smaakt niet als die chemische meuk van Heineken hoor. oquote:Op maandag 4 november 2013 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Jupiler vind ik echt niets bijzonders, dat is echt net Heineken qua smaak, verder ben ik het wel met je lijstje eens.
Fijn dat een hoop hetzelfde blijft en dat altijd alles veel later aankomt in Brabant!quote:Op maandag 4 november 2013 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij de Effenaar hebben zel altijd flesjes Jupiler, glas. Maar bij sommige concerten hebben ze plastic flessen, echt met draaidopDat drinkt me toch raar. Net alsof je uit een coleflesje bier staat te drinken.
Niks mis met Heineken!quote:Op maandag 4 november 2013 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee joh. Wat Godt zegt, het is een beetje een laf biertje, maar het smaakt niet als die chemische meuk van Heineken hoor. o
Ik vind Heineken nou ook weer niet chemisch, het is gewoon een redelijk smaakneutraal pils dat goed wegdrinkt.quote:Op maandag 4 november 2013 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee joh. Wat Godt zegt, het is een beetje een laf biertje, maar het smaakt niet als die chemische meuk van Heineken hoor. o
"beetje laf" geldt voor bijna alle pils. Het is iig niet van dat hoofdpijnbier als Heineken en Bavaria.quote:Op maandag 4 november 2013 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Brand echt wel beter.
Jupiler prima kroeg biertje maar wel beetje laf.
Wat NU weer?quote:Op maandag 4 november 2013 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fijn dat een hoop hetzelfde blijft en dat altijd alles veel later aankomt in Brabant!
Begrijpend lezen, of in dit geval invullend lezen, is ook een vak he?quote:Op maandag 4 november 2013 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuk dat jullie nu ook plastic flesjes hebben voor festivals.
Pfffff, hooguit de 4de of 5dequote:Op maandag 4 november 2013 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Begrijpend lezen, of in dit geval invullend lezen, is ook een vak he?
Zie jij ergens een tijdsndicatie zijn? Dat die er pas net zijn? Dat die er weken zijn? Of misschien al jaren?
Nee. Dus.
Heatwave de 2e.
Ja de urine potjes zijn inderdaad al veel langer plastic.quote:Op maandag 4 november 2013 12:46 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb 3,5 jaar geleden al uit plastic flessen gedronken in Eindhoven
Hipsterquote:Op maandag 4 november 2013 12:46 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb 3,5 jaar geleden al uit plastic flessen gedronken in Eindhoven
Nee, het is een andere film geworden dit weekend. Misschien deze weekquote:Op maandag 4 november 2013 12:49 schreef stbabylon het volgende:
Iemand We're the Millers al gezien? Ik heb helemaal dubbel gelegen
Ah rightquote:Op maandag 4 november 2013 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, het is een andere film geworden dit weekend. Misschien deze week
En ze stript in deze film. Boner-waardig optreden zeg maar.quote:Op maandag 4 november 2013 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aniston is altijd al snel +9 dus desnoods geluid uit en doorspoelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |