beide kabels gewoon een flink eind strippen en de draadjes in elkaar vlechten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:08 schreef Ang3l het volgende:
Nou Heatwave, de kabel ligt door het huis heen... en de wachttijd op de nieuwe aflevering van American Horror Story ging van 3 uur naar 2 minuten
Toch maar eens een manier vinden om die kabel dus door de leiding te trekken van de week. Misschien idd aan de coax binden en er zo doorheen sleuren. Geen idee hoe breed die buis is.
Het is Thai Restaurant Phutakun geworden in de reguliersdwars.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zit toch zo'n wok-to-go? Das prima te eten, of anders gewoon bij de ierse pub, dat red je wel in 40 min.
Ken ik niet, ziet er goed uit verderquote:
Kopen zul je!quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, Fok wilde eerst geen reclames op de mobiele sites gebruiken ofzo? Halve scherm is nu reclame.
You know you want to!!quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Chatten en daten met alleenstaande mama's.
Eh.
Ik heb nu een add van jesusonline.comquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Chatten en daten met alleenstaande mama's.
Eh.
Ga deze even onthouden. Hoop ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is Thai Restaurant Phutakun geworden in de reguliersdwars.
Heerlijke thai.Zeldzaam zo in het centrum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Echt wat voor jou ja. Lekker heet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga deze even onthouden. Hoop ik.
Ik was gisteren Marvel Agents of Shield aflevering 3 aan het kijken, en die speelde zich op malta afquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nu een add van jesusonline.comDating voor christenen
![]()
ad infinitum
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was gisteren Marvel Agents of Shield aflevering 3 aan het kijken, en die speelde zich op malta af
Mja. Vind het idd niet bijster geweldig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op.
Opzich best een aardige serie, maar ook niet meer dan dat.
Tering, dit is wel behoorlijk awfull ja. Willen ze zo graag hyves acherna?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, Fok wilde eerst geen reclames op de mobiele sites gebruiken ofzo? Halve scherm is nu reclame.
Whud whud whudquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was gisteren Marvel Agents of Shield aflevering 3 aan het kijken, en die speelde zich op malta af
Mwah, verwacht er niet al te veel van, het kijkt lekker weg maar het is niet verheffend verder.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whud whud whudIk heb nog niks van de serie gezien, even kijken dus
Veel tieten?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, verwacht er niet al te veel van, het kijkt lekker weg maar het is niet verheffend verder.
Oeh, ik ga me even snel inschrijven.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nu een add van jesusonline.comDating voor christenen
![]()
ad infinitum
Danny weet het beter dan wij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Ja, maar het ook best leuk om locaties te zien die je kent. Vooral omdat het hier nooit Malta zelf betreft, het moet altijd een andere locatie voorstellen. Captain Phillpis had ook een paar scènes hier opgenomen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, verwacht er niet al te veel van, het kijkt lekker weg maar het is niet verheffend verder.
quote:
Wat moet je anders doen tijdens je vakantie?quote:
Oh, ik heb ook geen idee of het echt Malta wasquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar het ook best leuk om locaties te zien die je kent. Vooral omdat het hier nooit Malta zelf betreft, het moet altijd een andere locatie voorstellen. Captain Phillpis had ook een paar scènes hier opgenomen.
De serie lijkt me wel grappig, maar echt hoge verwachtingen heb ik er niet van. Ik zit te wachten op True Detectives, die lijkt me geweldig.
Bier drinken. Duh. En morgen vliegen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen tijdens je vakantie?
Lekker, met een kater in een drukcabinequote:
Valt mee, ik vlieg pas laat.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker, met een kater in een drukcabine.
Als je werkgever FOK! heeft geblokkeerd bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:11 schreef Seikcid het volgende:
Waarom zou je met je mobiel op een forum willen?
Omdat je na een weekje ofzo uit het raam kijken, alle gebouwen langs je spoortraject wel gezien hebt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:11 schreef Seikcid het volgende:
Waarom zou je met je mobiel op een forum willen?
Trein.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Omdat je na een weekje ofzo uit het raam kijken, alle gebouwen langs je spoortraject wel gezien hebt.
niet vooruitkomen en ook nog moeten opletten ook, wat is het voordeel precies..quote:
En je komt al uitgeput aan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet vooruitkomen en ook nog moeten opletten ook, wat is het voordeel precies..
En je mag geen bier drinken!quote:
Maar in de auto stop je gewoon je hand in d'r broek.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En als er een leuke dame naast je staat kun je er niet stiekem een beetje tegenaan leunen.
[insert socios grapje] :'Dquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:26 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Maar in de auto stop je gewoon je hand in d'r broek.En ik spreek uit ervaring.
Geen paupers.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet vooruitkomen en ook nog moeten opletten ook, wat is het voordeel precies..
Precies. En DJ Paul Elstak in de cd-speler, uiteraard. Lord of the hardschool, bring down the bass!quote:
Da's het enige voordeel van de auto ja. Dat je geen oordopjes in hoeft als je muziek wilt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:45 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Precies. En DJ Paul Elstak in de cd-speler, uiteraard. Lord of the hardschool, bring down the bass!
Even een boekje lezen of smsen zonder bijna uit de bocht te vliegen mis ik ook wel eens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's het enige voordeel van de auto ja. Dat je geen oordopjes in hoeft als je muziek wilt.
Maar 9 van de 10 keer vind ik het veel leuker om naar de gesprekken van andere mensen te luisteren
Die moet bij CL aan de muur!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |