idd, die Ang3l heeft echt totaal geen zelfspotquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:27 schreef Seikcid het volgende:
[..]
De meesten maken teveel grappen over homo's zeker.
Daar speelde ik juist op in, dwaas.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, die Ang3l heeft echt totaal geen zelfspot.
Gewoon, omdat het kan natuurlijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo ben IK nu weer een klootzak?!
Ik ben Mister Sociaalwenselijkgedrag man!
Ik kom natuurlijk met de blonde krullen en grote blauwe ogen wel met moord wegquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan natuurlijk.
Ja, voor iedere moord kijken ze mij altijd aan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom natuurlijk met de blonde krullen en grote blauwe ogen wel met moord weg
vandaar dat je in een land zit zonder uitleveringsverdragquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, voor iedere moord kijken ze mij altijd aan.
Snap ik. Je lijkt wel een Turk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, voor iedere moord kijken ze mij altijd aan.
En geen kansspelbelastingquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vandaar dat je in een land zit zonder uitleveringsverdrag.
Heul niet!quote:
Goed plan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Gewoon even 250 gram biefstuk met pepersaus, voor tussendoor ofzo.
Dan zul je dit vast ook wel goed te doen vinden: http://meatandco.com.mt/w(...)tandcolatestmenu.pdfquote:
Waarom een mooie beflap verpesten met sausquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Gewoon even 250 gram biefstuk met pepersaus, voor tussendoor ofzo.
Omdat pepersaus heul kei lekker isquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom een mooie beflap verpesten met saus
Ja hoor, daar kan ik wel een avondje zittenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zul je dit vast ook wel goed te doen vinden: http://meatandco.com.mt/w(...)tandcolatestmenu.pdf
Anders ik wel!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, daar kan ik wel een avondje zitten.
wij zouden zo'n goed stel zijnquote:
Onze dongeltjes zouden goede verbinding makenquote:
Bali biefstuk bij loetjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:24 schreef Ang3l het volgende:
Nou heb ik zin in biefstuk
Van die heule dikke malse lappen.... van de Sopranos of Loetje of zo
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat pepersaus heul kei lekker is
Hij moet er alleen niet in gaan zwemmen, da's sunt van t vlees.
Ja, bij de falaffel tent of zoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:25 schreef Godtje het volgende:
GVD 40 min om te eten in de buurt van Tuschinkski! Dat kan toch heul niet!
Wil jij mijn USBverlengkabeltje zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onze dongeltjes zouden goede verbinding maken
Ik ben er pas 1x geweest en toen had ik gewoon de normale volgens mij.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wil jij mijn USBverlengkabeltje zijn.
Zit toch zo'n wok-to-go? Das prima te eten, of anders gewoon bij de ierse pub, dat red je wel in 40 min.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:25 schreef Godtje het volgende:
GVD 40 min om te eten in de buurt van Tuschinkski! Dat kan toch heul niet!
Belachelijk duur, die messen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:25 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ze verkopen ook messen zie ik, handig als je ruzie krijgt met je date.
I'm receiving you, wide and clear!quote:
Toch niet te wide hoop ikquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm receiving you, wide and clear!
Als je er maar geen islamitische gebeden bij uitspreekt, anders zou het dierenmishandeling zijn!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:29 schreef Barbusse het volgende:
Hoe zou dit smaken?![]()
http://vitaminl.tv/video/548?ref=fbs&fb_source=message
Ja, dàt kan natuurlijk niet he?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je er maar geen islamitische gebeden bij uitspreekt, anders zou het dierenmishandeling zijn!
beide kabels gewoon een flink eind strippen en de draadjes in elkaar vlechten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:08 schreef Ang3l het volgende:
Nou Heatwave, de kabel ligt door het huis heen... en de wachttijd op de nieuwe aflevering van American Horror Story ging van 3 uur naar 2 minuten
Toch maar eens een manier vinden om die kabel dus door de leiding te trekken van de week. Misschien idd aan de coax binden en er zo doorheen sleuren. Geen idee hoe breed die buis is.
Het is Thai Restaurant Phutakun geworden in de reguliersdwars.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zit toch zo'n wok-to-go? Das prima te eten, of anders gewoon bij de ierse pub, dat red je wel in 40 min.
Ken ik niet, ziet er goed uit verderquote:
Kopen zul je!quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, Fok wilde eerst geen reclames op de mobiele sites gebruiken ofzo? Halve scherm is nu reclame.
You know you want to!!quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Chatten en daten met alleenstaande mama's.
Eh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |