O ja, ik wist wel dat ik geen Frans kon.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:22 schreef stbabylon het volgende:
Ik was laatst in Frankrijk met Seth Gaaikema. We waren bij een voorstelling. Naast mij stond meneer Gaaikema, en daarnaast stond ik weer. Ik vroeg aan een Fransman: "Connaissez-vous Gaaikema?" Hij vroeg: "Quel Gaaikema?" en ik zei "Cet Gaaikema."
Vorige week naar de try-out van Theo Maassen geweest, was wel hard somsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou niet van de meeste cabaretiers.
En andersom?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:22 schreef Ang3l het volgende:
De meesten maken teveel grappen over homo's zeker.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Ook niet denk ik. Al vindt Leon vd Zanden mij wel liefquote:
Die maak ik zelf ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:27 schreef Seikcid het volgende:
[..]
De meesten maken teveel grappen over homo's zeker.
idd, die Ang3l heeft echt totaal geen zelfspotquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:27 schreef Seikcid het volgende:
[..]
De meesten maken teveel grappen over homo's zeker.
Daar speelde ik juist op in, dwaas.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, die Ang3l heeft echt totaal geen zelfspot.
Gewoon, omdat het kan natuurlijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo ben IK nu weer een klootzak?!
Ik ben Mister Sociaalwenselijkgedrag man!
Ik kom natuurlijk met de blonde krullen en grote blauwe ogen wel met moord wegquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan natuurlijk.
Ja, voor iedere moord kijken ze mij altijd aan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom natuurlijk met de blonde krullen en grote blauwe ogen wel met moord weg
vandaar dat je in een land zit zonder uitleveringsverdragquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, voor iedere moord kijken ze mij altijd aan.
Snap ik. Je lijkt wel een Turk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, voor iedere moord kijken ze mij altijd aan.
En geen kansspelbelastingquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vandaar dat je in een land zit zonder uitleveringsverdrag.
Heul niet!quote:
Goed plan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Gewoon even 250 gram biefstuk met pepersaus, voor tussendoor ofzo.
Dan zul je dit vast ook wel goed te doen vinden: http://meatandco.com.mt/w(...)tandcolatestmenu.pdfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |