twitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 10:46:07Lotus en Quantum motorsports zijn eruit. Het geld is binnen. Vertraging kwam door geldstroom Arabisch land via Lux naar Lotus en USA checks reageer retweet
twitter:Mikehuinink twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 10:55:45@Olav_Mol dus Nico wordt binnenkort aangekondigd? reageer retweet
twitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 11:14:40@Mikehuinink ga er van uit van wel. als Bouiller zn woord houdt reageer retweet
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:26 schreef Meike26 het volgende:
twitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 10:46:07Lotus en Quantum motorsports zijn eruit. Het geld is binnen. Vertraging kwam door geldstroom Arabisch land via Lux naar Lotus en USA checks reageer retweet
twitter:Mikehuinink twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 10:55:45@Olav_Mol dus Nico wordt binnenkort aangekondigd? reageer retweet
twitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 11:14:40@Mikehuinink ga er van uit van wel. als Bouiller zn woord houdt reageer retweet
![]()
Sorry Maldonado, maar die Lotus is voor The Hulk
Inderdaad, die doet niets onder voor het megatalent dat Bottas zou zijn.quote:
Behalve dat hij af en toe zijn hoofd verliest en rare dingen doet.quote:
twitter:tedkravitz twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 16:56:51An explosive Kimi Raikkonen interview coming up in The F1 Show. Had to b persuaded to race this weekend, hasn't been paid all season 5pm #skyf1 reageer retweet
Geeft wel weer aan hoe wanhopig ze op zoek zijn naar geld, het ziet er echt heel slecht uit voor de privateers. Stuk voor stuk zitten ze diep in het rood.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Räikkönen heeft blijkbaar bevestigd dat hij het hele jaar (!) nog niet betaald is.twitter:tedkravitz twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 16:56:51An explosive Kimi Raikkonen interview coming up in The F1 Show. Had to b persuaded to race this weekend, hasn't been paid all season 5pm #skyf1 reageer retweet
Daarom is het van belang dat die deal met Quantum rond komt. Dan hebben ze geld om nieuwe investeringen te doen en Kimi te betalen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:09 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Geeft wel weer aan hoe wanhopig ze op zoek zijn naar geld, het ziet er echt heel slecht uit voor de privateers. Stuk voor stuk zitten ze diep in het rood.
Bizar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Räikkönen heeft blijkbaar bevestigd dat hij het hele jaar (!) nog niet betaald is.twitter:tedkravitz twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 16:56:51An explosive Kimi Raikkonen interview coming up in The F1 Show. Had to b persuaded to race this weekend, hasn't been paid all season 5pm #skyf1 reageer retweet
Daar geef ik je 100% gelijk, grijze Vos. Maar de situatie van de werkende mens is niet te vergelijken met een sportman van dit niveau natuurlijk. Raikkonen heeft al de nodige dollars op een Zwitserse bankrekening staan, en die huisjes in Monaco en Finland zullen allang afbetaald zijn. Komt nog eens bij dat hij het merendeel van het jaar in een vliegtuig en hotels vertoefd op kosten van de zaak.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:41 schreef Geralt het volgende:
Ik was persoonlijk al lang uitgestapt.
Als mijn baas aangeeft zeer binnenkort weer geld te hebben waarschijnlijk en ik heb het er erg naar mn zin dan ben ik bereid om eventueel nog 2 maanden onbetaald door te werken, maar als hij dan nog steeds niet met geld over de brug komt dan vangt ie zich maar een beer.
Niet betalen, dus ook niet werken. Doei!
Ik zou best onbetaald in een Formule 1-auto willen racen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:41 schreef Geralt het volgende:
Ik was persoonlijk al lang uitgestapt.
Als mijn baas aangeeft zeer binnenkort weer geld te hebben waarschijnlijk en ik heb het er erg naar mn zin dan ben ik bereid om eventueel nog 2 maanden onbetaald door te werken, maar als hij dan nog steeds niet met geld over de brug komt dan vangt ie zich maar een beer.
Niet betalen, dus ook niet werken. Doei!
Bedankt voor de tip, heb de stream voor The F1 Show al aangeslingerdquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ja daar zit ook wel wat in natuurlijkquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik zou best onbetaald in een Formule 1-auto willen racen.
Dat was dan ook het enige duidelijkequote:Op vrijdag 1 november 2013 18:04 schreef Geralt het volgende:
Have you considered not racing this weekend?
Ehm yes.
Duidelijke taal.
Van wat ik ervan begreep (ik zat chips te bikken dus hoorde het niet goed) was dat ie overwogen had om niet te rijden en dat dat niets te doen had met die aanvaring met Permane maar met het feit dat hij nog geen euro betaald heeft gekregen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat was dan ook het enige duidelijkeWat een gemompel voor de rest
_!
Tussen het gemompel door heb ik er idd ook zoiets uit op kunnen maken, maar om het ons gemakkelijk te maken heeft Autosport.com al een artikel geplaatst over het interviewquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Van wat ik ervan begreep (ik zat chips te bikken dus hoorde het niet goed) was dat ie overwogen had om niet te rijden en dat dat niets te doen had met die aanvaring met Permane maar met het feit dat hij nog geen euro betaald heeft gekregen.
Verder nog iets over dat mensen hem beoordelen op dingen waar ze geen weet van hebben en dat hij best snapt dat het in het belang van het team is en etc, maar dat hij toch even duidelijk wilde maken dat hij het team vooropstelt.
Ofzoiets.
Over zo een soort situatie had ik het vorige week nog met een collega over (voordat Vettel WK werd), althans over het wisselen van RBR en STR coureurs.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:23 schreef sasquatsch het volgende:
Het gerucht gaat ook dat Webber na deze GP stopt bij Red Bull en vervangen gaat worden door Ricciardo. In hoeverre dat waar is is natuurlijk afwachten, maar het zou voor sommige teams wel de mogelijkheid geven om een andere coureur uit te proberen (mits in bezit van een superlicentie).
Ik denk het wel. Als beide teams daar mee eens zijn is er niets aan de hand. Volgens mij mag je de 1ste coureur door 1 ander laten vervangen en de 2de coureur door twee anderen gedurende het seizoen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Over zo een soort situatie had ik het vorige week nog met een collega over (voordat Vettel WK werd), althans over het wisselen van RBR en STR coureurs.
Zijn stelling: Vettel is WK, STR heeft nog een x-aantal punten nodig (zoals nu eigenlijk al het geval is). Waarom stuurt Horner op verzoek van Marko hem niet met een retourtje richting STR in ruil voor Ricciardo. Zo kan Daniel alvast ervaring opdoen binnenin RBR, en kennis maken met de technische staf. En Seb zou als uber-goede coureur wel eventjes wat extra punten halen waardoor STR een plaatsje in de ranking opschuift.
Hij vroeg aan mij of dat eigenlijk wel mocht.... Ik kon hem daar geen antwoord op geven behalve dan dat het niet anders zou zijn dan andere teamwisselingen, met uitzondering dat deze 2 teams wel dezelfde eigenaar heeft.
Maar zou dit eigenlijk wel toegestaan worden door de FIA of de contract recognition board?
Voor de vrije trainingen heb je ook al een superlicentie nodig. De bedoeling van STR is om na Abu Dhabi voor Austin een test met een oude wagen uit te voeren om Kvyat de superlicentie te laten behalen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:39 schreef Sinister-D- het volgende:
BTW: Kvyat kan niet instappen in een STR, aangezien hij nog steeds geen superlicentie heeft. Hij kan de benodigde kilometers pas behalen als ie de vrije trainingen van USA en Brazilie heeft gereden. Of hij moet in USA al 300km kunnen rijden zonder noemenswaardige problemen, en dan moet nog alles in gang schieten om alle officiele zaken van de FIA op te krijgen mbt de licentie.
Helpt iets, maar ze hebben jaarlijks een enorm tekort. Die deal met Quantum zorgt er niet voor dat ze ineens uit de problemen komen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarom is het van belang dat die deal met Quantum rond komt. Dan hebben ze geld om nieuwe investeringen te doen en Kimi te betalen.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:12 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Helpt iets, maar ze hebben jaarlijks een enorm tekort. Die deal met Quantum zorgt er niet voor dat ze ineens uit de problemen komen.
Bronquote:The word is that when the money arrives Lotus will no longer have any debts and it will also have a solid budget for a number of years ahead, thanks to money from companies linked to the buyers. This would be similar in style to the arrangement that exists with Scuderia Toro Rosso and Aabar at the moment.
Geen schulden bestaat niet, dat heeft elk team. Lotus roept al tijden dat alles onder controle is, maar de cijfers zijn bar slecht. Geloof er dan ook niks van dat ze met deze deal ineens groene cijfers gaan draaien.quote:
Er staat ook ´´the word is´´ inderdaad, het gerucht....quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:20 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Geen schulden bestaat niet, dat heeft elk team. Lotus roept al tijden dat alles onder controle is, maar de cijfers zijn bar slecht. Geloof er dan ook niks van dat ze met deze deal ineens groene cijfers gaan draaien.
Ik geloof er alvast nog niks van.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:29 schreef Marks het volgende:
Kimi dus eruit de laatste races, dan Valsecci erin.
Het wiel is rond.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:41 schreef Beach het volgende:
In de F1 is niks zeker totdat diegene daadwerkelijk op de grid staat.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Met Pirelli kun je zelfs daarover twijfelen.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Met Pirelli kun je zelfs daarover twijfelen.
Jammer, helemaal omdat het avond races zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
'Minder races op F1-kalender 2014'
Ik heb juist liever ochtend racesquote:Op maandag 4 november 2013 15:12 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Jammer, helemaal omdat het avond races zijn.
Vroeger, toen ik nog klein en nog geen auto mocht rijden, was het de traditie om de ochtend races lekker op de bank te kruipen met worstenbroodjes en warme choco. Maar indd, races zoals Canada in de avond zijn ook prima te doen, ideaal om F1-forummeetings te organiseren en zo...quote:Op maandag 4 november 2013 18:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Doe mij maar lekkere de avond races zoals Amerika, Brazilië en CanadaEerst goed bikken, en dan met de pot bier voor de TV hangen de hele avond
![]()
Jaja, niet iedereen heet Vosss en zit al om 11.00 uur het bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens RTL GP komt ie er mee wegquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:55 schreef SimtekF1 het volgende:
Heeft iemand al iets gehoord of de Red Bulls een geldboete hebben gehad voor de donuts?
Ben erg benieuwd wat de fia hier mee doet.
Waarom zou hij een boete krijgen dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:55 schreef SimtekF1 het volgende:
Heeft iemand al iets gehoord of de Red Bulls een geldboete hebben gehad voor de donuts?
Ben erg benieuwd wat de fia hier mee doet.
Soms gewoon om 07:30 al. Maar dat is dan alleen als ik thuis kom van de nachtdienst.quote:Op maandag 4 november 2013 18:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Jaja, niet iedereen heet Vosss en zit al om 11.00 uur het bier
De vorige race werd er nog 25.000 euro boete aan Vettel/Red Bull uitgedeeld voor de donuts.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:18 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Waarom zou hij een boete krijgen dan?
Zou voor t eerst zijn dat ze daar een boete voor uitdelen.
Nee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De vorige race werd er nog 25.000 euro boete aan Vettel/Red Bull uitgedeeld voor de donuts.
Dan wil ik graag het FIA rapport zien waarop die boete staat, want zover ik weet heeft RbR daar GEEN boete voor gehad!quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De vorige race werd er nog 25.000 euro boete aan Vettel/Red Bull uitgedeeld voor de donuts.
Bronquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:13 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dan wil ik graag het FIA rapport zien waarop die boete staat, want zover ik weet heeft RbR daar GEEN boete voor gehad!
I stand corrected. De boete was voor het niet terugbrengen van de auto naar Parc Ferme. Dat deed hij in Abu Dhabi dus wel.quote:For the Red Bull driver it was then simply a case of grinding through the remaining 34 laps until he could take the chequered flag, watch another record slide his way and, to the delight of the local fans, pitch his RB9 into a series of donuts, just as he had done in India last week.
Then the celebration has earned him a slap on the wrist and a financial penalty for his team from the stewards. This time though, Vettel was sure he would escape a visit to the officials office.
I dont think [it will be penalised] because this time I bought the car back, so its fine. As you can see its in parc fermé, Vettel joked afterwards. The car was absolutely brilliant. Not much more to say. I was flying at some stages. At least it felt like it. Massive gaps, a big surprise.
Iets met appels en peren?!quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:50 schreef Michael_Moore het volgende:
Lijkt me onzin, dan zou je ook geen halve donut mogen maken na een spin om met je neus weer de juiste kant op te staan.
Nee is gewoon toegestaan. Maar de meeste coureurs doen geen donuts draaien, omdat ze dan tegen de vingers getikt worden door hun engineers (net zoals Vettel de wacht werd aangezegd door Rocky),. De motor, de bak en de banden krijgen dan flink op hun donder, iets wat ze niet willen hebben omdat de drivetrain een minimum aan races moet meegaan. Waar ze ook nog eens bang voor zijn, is dat ze onder het minimum gewicht zullen raken omdat ze onnodig peut verbranden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:47 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik lees het al, de boete was voor het niet terug brengen van de auto naar Parc Ferme.
Maar toch wel gek, want er staat me toch echt iets van bij dat het jaren verboden was om donuts te draaien.
Aldus Kimi's facebook 12 uurtjes geledenquote:TS wrote yesterday evening, nothing has changed, Kimi hadnt got anything till the evening and is still saying if the plan isnt going to work, he will not show up in Austin. Robertsons and Kimi doesnt trust in Lotus or Quantum at all.
Kimi op Facebookquote:Op woensdag 6 november 2013 07:46 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Aldus Kimi's facebook 12 uurtjes geleden
Een fan paginaquote:
Wat is dat nou weer voor onzinquote:Op donderdag 7 november 2013 10:44 schreef Geralt het volgende:
En een nieuw gerucht dat Kimi in de Sauber instapt de laatste GP's ten koste van Hulkenberg.
Ze verzinnen steeds wat nieuws
Van mij mag er wel wat gewisseld worden de laatste races, zo kunnen nieuwe coureurs ook al wat ervaring opdoen.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:44 schreef Geralt het volgende:
En een nieuw gerucht dat Kimi in de Sauber instapt de laatste GP's ten koste van Hulkenberg.
Ze verzinnen steeds wat nieuws
Moet die laatste eerst een superlicentie hebben, anders kan dat niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:10 schreef Marks het volgende:
[..]
Van mij mag er wel wat gewisseld worden de laatste races, zo kunnen nieuwe coureurs ook al wat ervaring opdoen.
Als ik Dieter was:
Webber weg--> Ricciardo erin
En Kyvat al vast naar de Toro Rosso om te wennen aan hoe het gaat tijdens een F1 weekend.
Ik las het net op een van de F1 sites. Hulkenberg nog geen salaris gehad, eruit, bij Lotus instappen en Kimi bij Sauber want die rijden met Ferrari motoren toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin
Hulkenberg heeft trouwens toch ook nog helemaal geen salaris gekregen?
Mooi he, voor eigen publiek winnen mooier vinden dan de wereldtitelquote:Ferrari-coureur Felipe Massa heeft een hogere pet op van zijn huidige teamgenoot Fernando Alonso dan van zijn oude leermeester Michael Schumacher. Voor de Braziliaan nadert het einde van zijn periode bij de Scuderia en dat was voor de Italiaanse renstal aanleiding voor een terugblik.
Op de vraag wie in al die jaren bij Ferrari zijn beste teamgenoot was geweest, reageerde Massa als volgt: "Fernando. Schumacher was snel, maar qua intelligentie sla ik Alonso net iets hoger aan, omdat hij erin slaagt om alles perfect bij elkaar te brengen."
Zijn beste herinnering als Ferrari-coureur? "Absoluut het seizoen 2008 als geheel, toen ik op een haar na de wereldtitel won. Maar de dag die me altijd bij zal blijven was de dag van mijn zege in Brazilië in 2006. Voor een Braziliaan is dat gelijk aan het winnen van het kampioenschap."
"Ayrton Senna was ook blijer met zijn zege in Sao Paulo dan met zijn titels. Ik heb het racen geleerd op Interlagos, daar ben ik opgegroeid. Dat ik daar in een Ferrari, in een groen-gele overall, triomfeerde, dat was met afstand het beste moment in mijn leven."
Zei Senna ook, dus zal wel zo zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef Geralt het volgende:
De vraag is natuurlijk of hij dat ook gezegd had als hij wel wereldkampioen geworden was
Ja die Brazilianen zijn wat dat aangaat knettergek. Temperament ofzo.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zei Senna ook, dus zal wel zo zijn
83 alweer.quote:Christian Horner heeft geen interesse om het takenpakket van Bernie Ecclestone over te nemen in de toekomst. De 83-jarige Ecclestone is momenteel in enkele rechtszaken verwikkeld omtrent omkoping en ziet zijn baan als commercieel directeur van de Formule 1 op de tocht staan.
Mocht Ecclestone een einde aan zijn carriere moeten maken, zal Horner zijn taken niet overnemen. "Gezien de gezondheid waar Bernie in verkeerd gaat hij ons allemaal overleven!", vertelde Horner, teambaas van Red Bull Racing, in de Britse media. "Ik heb geen interesse om zijn rol over te nemen en Bernie vervangen zou ook een onmogelijke taak zijn. Mijn prioriteiten liggen bij het runnen van een team en daar ben ik erg tevreden en gelukkig mee. Ik voel me echt betrokken bij dit team."
You think?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat die Bernie gewoon op een dag niet meer wakker wordt.
Nouja ik bedoelde eigenlijk meer dat ie gewoon plots niet meer leeft. Ik zie hem niet een lang ziektebed hebben. Dat ie dood gaat vroeg of laat staat buiten kijf natuurlijk. Of hij moet een highlander zijnquote:
Die verouderen niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja ik bedoelde eigenlijk meer dat ie gewoon plots niet meer leeft. Ik zie hem niet een lang ziektebed hebben. Dat ie dood gaat vroeg of laat staat buiten kijf natuurlijk. Of hij moet een highlander zijn
Jawel, tot het moment dat ze eigenlijk dood hadden moeten gaan. Dus Bernie weet het waarschijnlijk nog niet dat hij een highlander isquote:
ik hoop dat hij jaren mag lijden.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja ik bedoelde eigenlijk meer dat ie gewoon plots niet meer leeft. Ik zie hem niet een lang ziektebed hebben. Dat ie dood gaat vroeg of laat staat buiten kijf natuurlijk. Of hij moet een highlander zijn
quote:FIA laat fans autosportmoment van het jaar kiezen
De internationale autosportfederatie FIA komt met een nieuw initiatief waarmee autosportfans kunnen stemmen voor het autosportmoment van het jaar. Dit moment zal vervolgens vertoond worden op het officiële FIA-prijzengala in Parijs.
Het FIA-prijzengala is een jaarlijks terugkerend evenement in december, waarop de autosportorganisatie de prijzen uitreikt aan de winnende teams en coureurs van de verschillende FIA-kampioenschappen dat seizoen. Zo zal Sebastian Vettel er dit jaar op 6 december voor de vierde keer op rij de kampioenstrofee in ontvangst nemen van het Formule 1-kampioenschap.
Het evenement was doorgaans vrij afgeschermd voor de fans. Met deze nieuw te introduceren award lijkt de FIA de fans van de sport echter iets meer te willen betrekken bij de ceremonie. Een jury, die bestaat uit Emerson Fittipaldi, Rosario Alessi en Claude Miffon, zal uit alle bij de FIA aangesloten raceklassen 12 bijzondere momenten kiezen uit het afgelopen seizoen. Vervolgens kunnen fans uit deze 12 momenten hun favoriet kiezen op de Facebookpagina van de FIA.
Naast het door de fans gekozen autosportmoment van het jaar, komt de FIA ook met een prijs voor ‘FIA Persoonlijkheid van het jaar’. De vast geaccrediteerde autosportjournalisten worden in de gelegenheid gebracht om te stemmen op de deelnemer of persoon in een FIA-kampioenschap die dit jaar de meest bijzondere bijdrage heeft geleverd aan de sport. De deelnemende journalisten kunnen drie namen doorgeven, waarna er uit een shortlist van de tien meest binnen gekomen namen gekozen zal worden voor FIA Persoonlijkheid van het jaar.
Alessi: ‘Deze nieuwe prijzen zijn een mooie toevoeging aan het jaarlijkse FIA Prijzengala.' Ook mede-jurylid Fittipaldi, voorzitter van de FIA-rijderscommissie, is enthousiast. ‘Ik hoop dat alle fans en media meedoen en hun stem gaan uitbrengen.’
en dan afknakkenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:57 schreef Beach het volgende:
Ik stel voor dat we 'het vingertje' als moment van het jaar kiezen.
Onderdeel van het contract is ook sponsoring van het raceteam van Kimi.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Daar geef ik je 100% gelijk, grijze Vos. Maar de situatie van de werkende mens is niet te vergelijken met een sportman van dit niveau natuurlijk. Raikkonen heeft al de nodige dollars op een Zwitserse bankrekening staan, en die huisjes in Monaco en Finland zullen allang afbetaald zijn. Komt nog eens bij dat hij het merendeel van het jaar in een vliegtuig en hotels vertoefd op kosten van de zaak.
Waarom vertrekken op staande voet als je ook even kunt wachten, als het je financieel toch niet of nauwelijks deert.
Dat is onderdeel van zijn komende contract bij Ferrari, en was ook een van zijn eisen bij de onderhandelingen met Lotus en RBR. Maar of dat ook al in zijn huidige contract staat betwijfel ik, dacht dat de enige financiële voorwaarde in dat contract zijn minimum basisloon was en dan die ¤40.000 per punt.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:06 schreef SiGNe het volgende:
Onderdeel van het contract is ook sponsoring van het raceteam van Kimi.
Hij schijnt ook zijn vliegreizen en hotels zelf te moeten betalen. Hoe veel of weinig geld je ook hebt, afspraak is afspraak lijkt me.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Daar geef ik je 100% gelijk, grijze Vos. Maar de situatie van de werkende mens is niet te vergelijken met een sportman van dit niveau natuurlijk. Raikkonen heeft al de nodige dollars op een Zwitserse bankrekening staan, en die huisjes in Monaco en Finland zullen allang afbetaald zijn. Komt nog eens bij dat hij het merendeel van het jaar in een vliegtuig en hotels vertoefd op kosten van de zaak.
Waarom vertrekken op staande voet als je ook even kunt wachten, als het je financieel toch niet of nauwelijks deert.
tering, als hij dat allemaal vergoed had gekregen, had hij gewoon het kampioenschap gewonnenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:57 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Hij schijnt ook zijn vliegreizen en hotels zelf te moeten betalen. Hoe veel of weinig geld je ook hebt, afspraak is afspraak lijkt me.
Sterker nog; als Lotus hem alles had betaald voordat het seizoen was begonnen dan had Bernie hun alvast de bekers voor het Wereldkampioenschap en Constructeurskampioenschap gegeven!quote:Op donderdag 7 november 2013 18:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tering, als hij dat allemaal vergoed had gekregen, had hij gewoon het kampioenschap gewonnen
De tering, dat wist ik dus niet dat ie dat ook zelf deed.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:57 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Hij schijnt ook zijn vliegreizen en hotels zelf te moeten betalen. Hoe veel of weinig geld je ook hebt, afspraak is afspraak lijkt me.
Zijn rug belangrijker dan die P3 in het kampioenschap zo lijkt het.quote:Op zondag 10 november 2013 10:59 schreef JohnB52 het volgende:
Raikkonen mist laatste twee races
http://www.autosport.com/news/report.php/id/111218
Ik hoop dat Heidfeld nog wat kan laten zien in die Lotus!quote:Op zondag 10 november 2013 11:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zijn rug belangrijker dan die P3 in het kampioenschap zo lijkt het.
Begrijpelijk natuurlijk en past ook wel bij zijn mentaliteit van P1 en de rest boeit allemaal niet.
De vraag is wel of hij die operatie ook had ondergaan als hij netjes op tijd betaald had gekregen.
Dat zal altijd een vraagteken blijven denk ik.
Ik las 4 weken rust na die operatie; dus ook na afloop van het seizoen zou dat hem genoeg tijd geven lijkt me om zich voor te bereiden op 2014.
Nouja hopelijk gaat de operatie goed.
Zolang HHF maar niet instapt. De lulquote:Op zondag 10 november 2013 11:54 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Heidfeld nog wat kan laten zien in die Lotus!
Toch vind ik het wel heel toevalligquote:Op zondag 10 november 2013 11:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zijn rug belangrijker dan die P3 in het kampioenschap zo lijkt het.
Begrijpelijk natuurlijk en past ook wel bij zijn mentaliteit van P1 en de rest boeit allemaal niet.
De vraag is wel of hij die operatie ook had ondergaan als hij netjes op tijd betaald had gekregen.
Dat zal altijd een vraagteken blijven denk ik.
Ik las 4 weken rust na die operatie; dus ook na afloop van het seizoen zou dat hem genoeg tijd geven lijkt me om zich voor te bereiden op 2014.
Nouja hopelijk gaat de operatie goed.
Ik heb een ninja-Edit gedaan!quote:Op zondag 10 november 2013 11:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zolang HHF maar niet instapt. De lul![]()
!
Jep. Misschien ook alvast een statement naar Ferrari toe, wie zal het zeggenquote:Op zondag 10 november 2013 11:54 schreef kepler het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel heel toevallig
Vooral een dikke vinger naar Lotus denk ikquote:Op zondag 10 november 2013 11:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jep. Misschien ook alvast een statement naar Ferrari toe, wie zal het zeggen
Dan had Frijns de laatste 2 GP's geredenquote:
Ik. Dat zie je toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |