Ik heb er genoeg gemaakt. Ofja, ik heb er wel gemaakt, genoeg weet ik nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan het niet vaak genoeg benadrukken.
Zeg, wanneer maak jij eens een kwaliteitstopic?
Kwaliteitstopics zei ik hè.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:57 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg gemaakt. Ofja, ik heb er wel gemaakt, genoeg weet ik niet
Okee, okee..quote:
IA IA IAquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Terechte klacht, een aantal van mijn vrienden hebben ook echt van die schapen als vriendinnen. Wil je er gewoon echt niet bij hebben.
In ieder geval niet altijd nee.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Terechte klacht, een aantal van mijn vrienden hebben ook echt van die schapen als vriendinnen. Wil je er gewoon echt niet bij hebben.
Jij bent vast ook zo iemandquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:27 schreef ZarB het volgende:
Terechte klacht. Ik snap ook nooit waarom vriendinnen hun partner meenemen naar verjaardagen waar hij verder toch niemand kent. Is toch zielig. En daarbij kan je niet eens fatsoenlijke vrouwenpraat hebben
Ik voel een warme vriendschap ontstaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:32 schreef Springtouw het volgende:
[..]
Nou DM me waar je huis woont en dan kom ik eraan! Dm ook gelijk even wat voor bier je lust.
Hoop toch echt dat je je bier koud lust.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik voel een warme vriendschap ontstaan
Hoezo, wil je het anders anaal inbrengen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:58 schreef Springtouw het volgende:
[..]
Hoop toch echt dat je je bier koud lust.
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็༼ ຈل͜ຈ༽ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ Magie.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
De oplossing ligt zo voor de hand, en toch had ik er nog niet eerder aan gedacht
Ja, ik ben zelf ook niet lesbisch, ik heb gewoon toevallig een vriendschappelijk vriendin die dat wel isquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:18 schreef trovey het volgende:
Maar jij had toch ook iets vaags met een man TS? Meen me zoiets te herinneren?
Dat zeg ik dan ook nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, ik ben zelf ook niet lesbisch, ik heb gewoon toevallig een vriendschappelijk vriendin die dat wel is
Dat is nog net zo vaagquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook nietmaar hoe zit het nu met dat vage gedoe met die man....nieuwsgierig en zo.
![]()
Schiet niet op hè?quote:
Ik wacht geduldig af tot ik het zat benquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Schiet niet op hè?Maar ken het wel....duurde jaren dat vage gedoe.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af tot ik het zat ben
De moordoplossing was niet afdoende?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
De kaartjesoplossing is hoe dan ook de beste tip voor mij geweest in dit topic.
quote:
Ben je weer terug, gekke troll van mequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:11 schreef ikjijallebei het volgende:
Natuurlijk mag jij 'B' niet, stiekem wil jij zelf scharen met 'A' jaloer trutje.
En nu opbokken met je kuttopic! Kwaliteit wil ik lezen op deze saaie vrijdagavond.
Oh god, deze aids is ook weer terug.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:11 schreef ikjijallebei het volgende:
Natuurlijk mag jij 'B' niet, stiekem wil jij zelf scharen met 'A' jaloer trutje.
En nu opbokken met je kuttopic! Kwaliteit wil ik lezen op deze saaie vrijdagavond.
Who care's.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Oh god, deze aids is ook weer terug.Geen ster veranderd ook.
Hoe durf jequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:09 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Denk niet dat wij elkaar kennen hoor.
Zou haar nog steeds geven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik kan TS trouwens wel waarderen als user hier. Ben wel benieuwd hoe ze eruit ziet, want rond de 40, alleenstaand en ze zit op FOK!.
Hoe's jouw gebit, broquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:15 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
PM me een foto dan herken ik je wellicht (bikini foto heeft de voorkeur).
Ook geen steek veranderd he.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:15 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
PM me een foto dan herken ik je wellicht (bikini foto heeft de voorkeur).
En dan zeker geen HJ topics meer hier?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:22 schreef Hallojo het volgende:
[..]
De moordoplossing was niet afdoende?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |