De moordoplossing was niet afdoende?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
De kaartjesoplossing is hoe dan ook de beste tip voor mij geweest in dit topic.
quote:
Ben je weer terug, gekke troll van mequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:11 schreef ikjijallebei het volgende:
Natuurlijk mag jij 'B' niet, stiekem wil jij zelf scharen met 'A' jaloer trutje.
En nu opbokken met je kuttopic! Kwaliteit wil ik lezen op deze saaie vrijdagavond.
Oh god, deze aids is ook weer terug.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:11 schreef ikjijallebei het volgende:
Natuurlijk mag jij 'B' niet, stiekem wil jij zelf scharen met 'A' jaloer trutje.
En nu opbokken met je kuttopic! Kwaliteit wil ik lezen op deze saaie vrijdagavond.
Who care's.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Oh god, deze aids is ook weer terug.Geen ster veranderd ook.
Hoe durf jequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:09 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Denk niet dat wij elkaar kennen hoor.
Zou haar nog steeds geven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik kan TS trouwens wel waarderen als user hier. Ben wel benieuwd hoe ze eruit ziet, want rond de 40, alleenstaand en ze zit op FOK!.
Hoe's jouw gebit, broquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:15 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
PM me een foto dan herken ik je wellicht (bikini foto heeft de voorkeur).
Ook geen steek veranderd he.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:15 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
PM me een foto dan herken ik je wellicht (bikini foto heeft de voorkeur).
En dan zeker geen HJ topics meer hier?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:22 schreef Hallojo het volgende:
[..]
De moordoplossing was niet afdoende?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |