Anders doe je toch vaag "leuke voorstelling", ga je mee? ik zie je op het station...quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, het zou ook niet erg aardig zijn van me inderdaad.
Ik ga gewoon jouw tip proberen. En dan maar hopen dat ze niet op het laatste moment alsnog aankomen met "Ohh, gelukkig konden we nog een extra kaartje kopen!"
"Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwemkleding mee!"quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Anders doe je toch vaag "leuke voorstelling", ga je mee? ik zie je op het station...
En dan naar een opera gaan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
"Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwemkleding mee!"
Deze maar even op een tegeltje zetten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, vrouwendrama's. A mag B niet, C kan D niet uitstaan, D vindt A maar teringwijf en E gaat vreemd met de partner van C. Maar als ze bij elkaar zijn zijn ze de beste vriendinnen.
Doe me een biertje en we praten nergens meer overquote:
Zoiets deden wij vroeger wel eensquote:
En dan B: oh, zullen we anders ruilen van kaartje HJ, dan kunnen A en ik naast elkaarquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, het zou ook niet erg aardig zijn van me inderdaad.
Ik ga gewoon jouw tip proberen. En dan maar hopen dat ze niet op het laatste moment alsnog aankomen met "Ohh, gelukkig konden we nog een extra kaartje kopen!"
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
En dan B: oh, zullen we anders ruilen van kaartje HJ, dan kunnen A en ik naast elkaar
Maar, mocht dat gebeuren, dan moet je vast diep van binnen gniffelen vanwege dit topic.quote:
Dan zeg ik op dat moment tandenknarsend ja en amen maar zou ik denk ik wel zo getergd zijn dat ik achteraf eindelijk het er met A even over zou hebben.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar, mocht dat gebeuren, dan moet je vast diep van binnen gniffelen vanwege dit topic.
Zou dat de druppel zijn voor jou trouwens? Of zeg je dan ja en amen?
Dus het zou wel eens de oplossing kunnen zijn voor je probleemquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dan zeg ik op dat moment tandenknarsend ja en amen maar zou ik denk ik wel zo getergd zijn dat ik achteraf eindelijk het er met A even over zou hebben.
De kaartjesoplossing is hoe dan ook de beste tip voor mij geweest in dit topic.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dus het zou wel eens de oplossing kunnen zijn voor je probleem
En als je toch met z'n 2en gaat, ben je gezellig met zijn 2en geweest en heb je van B geen last gehad.
Nou DM me waar je huis woont en dan kom ik eraan! Dm ook gelijk even wat voor bier je lust.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe me een biertje en we praten nergens meer over
dankje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
De kaartjesoplossing is hoe dan ook de beste tip voor mij geweest in dit topic.
Toch fijn, zo'n goede raad ontvangen van een mede-FOK!ker.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
De kaartjesoplossing is hoe dan ook de beste tip voor mij geweest in dit topic.
Ja, jij ook, hoewel je wel aan de verkeerde kant stondquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:34 schreef Springtouw het volgende:
[..]
Jij ook bedankt hoorIedereen bedankt
![]()
Kwestie van perceptiequote:Op vrijdag 1 november 2013 15:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, jij ook, hoewel je wel aan de verkeerde kant stond
quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, jij ook, hoewel je wel aan de verkeerde kant stond
Ze zijn zeldzaam, maar dan heb je ook wat.quote:
Dat zei je alquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ze zijn zeldzaam, maar dan heb je ook wat.
Kan het niet vaak genoeg benadrukken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |